V10 TDI od Volkswagenu: nejlepší motor?

V10 TDI od Volkswagenu: nejlepší motor?

Na webu Volkswagenu jsme narazili na velmi zajímavý popis motoru V10 TDI. Nehodláme to nijak komentovat, obrázek si jistě uděláte sami.

„Díky neobvyklému točivému momentu a pružnému chodu je tento motor skutečně jedinečný. Motor TDI V10 představuje skutečně novou třídu. Jeho hlavními znaky jsou malé rozměry, což platí jak pro výšku, které bylo dosaženo díky řazení válců do tvaru V pod úhlem 90 st., tak i pro délku, jež je podmíněna integrovaným pohonem řídicích a vedlejších agregátů. Velice moderní technika TDI zvyšuje sílu motoru při současném snížení spotřeby nafty. Motor TDI V10 je prostě nesrovnatelně lepší než ostatní.“

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků