V10 TDI od Volkswagenu: nejlepší motor?

Na webu Volkswagenu jsme narazili na velmi zajímavý popis motoru V10 TDI. Nehodláme to nijak komentovat, obrázek si jistě uděláte sami.

„Díky neobvyklému točivému momentu a pružnému chodu je tento motor skutečně jedinečný. Motor TDI V10 představuje skutečně novou třídu. Jeho hlavními znaky jsou malé rozměry, což platí jak pro výšku, které bylo dosaženo díky řazení válců do tvaru V pod úhlem 90 st., tak i pro délku, jež je podmíněna integrovaným pohonem řídicích a vedlejších agregátů. Velice moderní technika TDI zvyšuje sílu motoru při současném snížení spotřeby nafty. Motor TDI V10 je prostě nesrovnatelně lepší než ostatní.“

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků