V10 TDI od Volkswagenu: nejlepší motor?

Na webu Volkswagenu jsme narazili na velmi zajímavý popis motoru V10 TDI. Nehodláme to nijak komentovat, obrázek si jistě uděláte sami.

„Díky neobvyklému točivému momentu a pružnému chodu je tento motor skutečně jedinečný. Motor TDI V10 představuje skutečně novou třídu. Jeho hlavními znaky jsou malé rozměry, což platí jak pro výšku, které bylo dosaženo díky řazení válců do tvaru V pod úhlem 90 st., tak i pro délku, jež je podmíněna integrovaným pohonem řídicích a vedlejších agregátů. Velice moderní technika TDI zvyšuje sílu motoru při současném snížení spotřeby nafty. Motor TDI V10 je prostě nesrovnatelně lepší než ostatní.“

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků