V10 TDI od Volkswagenu: nejlepší motor?

Na webu Volkswagenu jsme narazili na velmi zajímavý popis motoru V10 TDI. Nehodláme to nijak komentovat, obrázek si jistě uděláte sami.

„Díky neobvyklému točivému momentu a pružnému chodu je tento motor skutečně jedinečný. Motor TDI V10 představuje skutečně novou třídu. Jeho hlavními znaky jsou malé rozměry, což platí jak pro výšku, které bylo dosaženo díky řazení válců do tvaru V pod úhlem 90 st., tak i pro délku, jež je podmíněna integrovaným pohonem řídicích a vedlejších agregátů. Velice moderní technika TDI zvyšuje sílu motoru při současném snížení spotřeby nafty. Motor TDI V10 je prostě nesrovnatelně lepší než ostatní.“

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků