V USA se BMW 7 (E65/E66) samovolně odbrzďují

Americké úřady pro bezpečnost silničního provozu zahájily pod taktovkou úřadu NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) vyšetřování několika incidentů, při nichž údajně po zastavení vozu BMW došlo k jeho samovolnému rozjetí. Nepříjemnost se týká zhruba 120 000 velkých sedanů BMW sérií E65 a E66 (prodloužená) vyrobených v letech 2002 až 2008. Tyto incidenty byly zaznamenány u vozů vybavených systémem Comfort Access se startováním tlačítkem a pochopitelně i automatickou převodovkou.

Stiskem tlačítka má po zastavení zhasnout motor a převody se zablokovat, události ale naznačují, že k tomu z nějakých důvodů ve všech případech možná nedošlo. Na výsledky vyšetřování jsme zvědavi. Půjde skutečně o nějaký druh závady, nebo jen o další americkou bublinu vycházející z nesprávného užívání…?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 7 (E65/E66), 2002

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 7 (E66), 2006
 


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků