V Tichém oceánu hoří nákladní loď s 3500 auty. Na palubě bylo 21 lidí

Mirek  |  03. 01. 2019 16:17

Takže plující pod Panamskou vlajko. Tím se vše vysvětluje, žádná údržba, nejlevnější pracovní síly, zkrátka co nejlevnější provoz, aby co nejvíce vydělala, do doby než se něco stane a loď klesne ke dnu. Potom se koupí nová loď, nechá se zaregistrovat opět někde, třeba na Panamě, kde není povinnost prakticky nic dodržovat, a jede se znovu, než se něco stane a loď klesne ke dnu ....

Odpovědět  |   | 

co oslava novýho roku má společnýho z udržbou lodi?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 01. 2019 19:02

A na to jsi přišel kde, že oslava..., vycházíš z data 1.1.2018? Máš vlastní vyšetřovací tým, nebo ses té oslavy účastnil a jsi šťastný vylovený?
Pokud se podíváš na to, jak jsou tyto lodě provozovány, kdo jsou majitelé a kde se lodě registrují a z jakých důvodů, nebudeš potom pokládat tyto otázky. I kdyby to bylo z důvodu oslavy, tak platí vše, co jsem napsal, tedy posádka co nejlevnější s nejnižší možnou kvalifikaci z různých států... Nějaký měsíc nazpět jsem tady vložil odkaz na tv dokument, kde to všechno řádně vysvětlili. https://www.csfd.cz/film/441157-temna-stranka... ...
A zapomněl jsem, v průměru se na světových mořích a oceánech potopí asi jedna dopravní loď za tři dny.

Odpovědět  |   | 

oslavovali. Nevím proč by nemohli oslavovat, Na každé lodi se oslavuje.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  03. 01. 2019 22:19

Proto ty japonský auta reznou, když se vezou tak dlouho přes moře. tim je na rez zaděláno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo