Proto ty japonský auta reznou, když se vezou tak dlouho přes moře. tim je na rez zaděláno.
Takže plující pod Panamskou vlajko. Tím se vše vysvětluje, žádná údržba, nejlevnější pracovní síly, zkrátka co nejlevnější provoz, aby co nejvíce vydělala, do doby než se něco stane a loď klesne ke dnu. Potom se koupí nová loď, nechá se zaregistrovat opět někde, třeba na Panamě, kde není povinnost prakticky nic dodržovat, a jede se znovu, než se něco stane a loď klesne ke dnu ....
co oslava novýho roku má společnýho z udržbou lodi?
A na to jsi přišel kde, že oslava..., vycházíš z data 1.1.2018? Máš vlastní vyšetřovací tým, nebo ses té oslavy účastnil a jsi šťastný vylovený? Pokud se podíváš na to, jak jsou tyto lodě provozovány, kdo jsou majitelé a kde se lodě registrují a z jakých důvodů, nebudeš potom pokládat tyto otázky. I kdyby to bylo z důvodu oslavy, tak platí vše, co jsem napsal, tedy posádka co nejlevnější s nejnižší možnou kvalifikaci z různých států... Nějaký měsíc nazpět jsem tady vložil odkaz na tv dokument, kde to všechno řádně vysvětlili. https://www.csfd.cz/film/441157-temna-stranka... ... A zapomněl jsem, v průměru se na světových mořích a oceánech potopí asi jedna dopravní loď za tři dny.
oslavovali. Nevím proč by nemohli oslavovat, Na každé lodi se oslavuje.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.