V Thajsku vznikne nová fabrika na výrobu převodovek Mazda

V Thajsku vznikne nová fabrika na výrobu převodovek Mazda

Mazda postaví v Thajsku novou fabriku na výrobu převodovek. Továrna se bude nacházet v provincii Chonburi a díky ní vznikne pět set nových pracovních míst. Japonská automobilka touto investicí reaguje na rostoucí zájem po modelech využívajících novou technologii Skyactive. Vyrábět se zde bude automatická převodovka Skyactive-Drive.

Mazda CX-5: první dojmy, živé fotky, kompletní ceník a údaje

Mazda CX-5: první dojmy, živé fotky, kompletní ceník a údaje

Nová továrna by měla být zprovozněna za tři roky, přesně řečeno koncem března 2016. Maximální výrobní kapacita je 400 000 kusů ročně. I díky této investici plánuje Mazda dosáhnout během tří let na celkové roční prodeje 1,7 milionů automobilů. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Mazda

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 106 870 km
Cena: 300 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 63 000 Kč
Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 198 727 km
Cena: 280 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 96 521 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda CX 5 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 310 km
Cena: 460 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků