V srpnu se představí další nový supersport. Jmenuje se Drako a bude trhat asfalt

V útrobách amerického Silicon Valley, v místě, kde sídlí i Apple, se rodí zcela nový supersport. I když jste o této značce nikdy neslyšeli, vývoj prý trvá už léta.

Potřebuje svět další supersport? Pokud jste odpověděli ano, můžete číst dál. Americký startup ze Silicon Valley Drako Motors, který vznikl za účelem stavět elektrická auta právě oznámil, že svůj první počin představí na automobilové akci Quail Motorsports Gathering v pátek 16. srpna.

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Co můžeme čekat? Drako Motors zde představí limitovaný supersport nazvaný jednoduše GTE. Půjde o elektromobil, který má zvládnout maximální rychlost až 322 km/h, což je na elektromobil opravdu hodně. K této rychlosti mu má pomoci čtveřice elektromotorů.

Výstupní výkon tohoto kvarteta bude 895 kW (1200 koní) a těžko uvěřitelný točivý moment 8.800 N.m. O velikosti baterií ani dojezdu se zatím mlčí, dozvíme se to zřejmě až při debutu. Drako také tvrdí, že ovladatelnost vozu ladil na Nürburgingu.

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

I když jde o supersport, tak dovnitř se posadí čtyři lidé. Design měl na starosti Lowie Vermeersch z italského studia GrandStudio v Turíně. Je to ten člověk, který stojí za designem Ferrari California, FF a 458 Italia.

Startup již vypustil první ukázku na vůz, kde toho zatím ale moc nevidíme. Na designovou kreaci si tak počkáme až do poloviny srpna. V galerii se však můžete podívat na to, jak to vypadá, když se Lowe pustí do práce například s Alfou Romeo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků