V srpnu se představí další nový supersport. Jmenuje se Drako a bude trhat asfalt

V útrobách amerického Silicon Valley, v místě, kde sídlí i Apple, se rodí zcela nový supersport. I když jste o této značce nikdy neslyšeli, vývoj prý trvá už léta.

Potřebuje svět další supersport? Pokud jste odpověděli ano, můžete číst dál. Americký startup ze Silicon Valley Drako Motors, který vznikl za účelem stavět elektrická auta právě oznámil, že svůj první počin představí na automobilové akci Quail Motorsports Gathering v pátek 16. srpna.

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Co můžeme čekat? Drako Motors zde představí limitovaný supersport nazvaný jednoduše GTE. Půjde o elektromobil, který má zvládnout maximální rychlost až 322 km/h, což je na elektromobil opravdu hodně. K této rychlosti mu má pomoci čtveřice elektromotorů.

Výstupní výkon tohoto kvarteta bude 895 kW (1200 koní) a těžko uvěřitelný točivý moment 8.800 N.m. O velikosti baterií ani dojezdu se zatím mlčí, dozvíme se to zřejmě až při debutu. Drako také tvrdí, že ovladatelnost vozu ladil na Nürburgingu.

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

I když jde o supersport, tak dovnitř se posadí čtyři lidé. Design měl na starosti Lowie Vermeersch z italského studia GrandStudio v Turíně. Je to ten člověk, který stojí za designem Ferrari California, FF a 458 Italia.

Startup již vypustil první ukázku na vůz, kde toho zatím ale moc nevidíme. Na designovou kreaci si tak počkáme až do poloviny srpna. V galerii se však můžete podívat na to, jak to vypadá, když se Lowe pustí do práce například s Alfou Romeo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 58 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků