A kvůli takovým teroristům se všechny vícepruhové hlavní třídy v Praze mění na jednopruh + pruh pro dementy kteří si myslí že na kole ve velkoměstě dělají něco pro své zdraví.Taková řešení jen situaci zhoršují a propo by mně zajímalo kolik pokud by rozdala policie pokud by se řídiči rozhodli protestovat zablokováním dopravy např. proti špatně seřízeným semaforům např. před sídlem vlády nebo na malostranáku.
Já jsem připravený. Klakson je řádně vyladěný a ostřikovací kapalina doplněna na maximum. Pumpičky se mohou těšit na vůni "oceán". B-]
Máš i spolujezdce, který ve vhodnou chvilku otevře dveře?
Dveře netřeba - mám na kapotě zaměřovač.
...neblbni. Len kvoli tomu, ze sa medzi nimi najdu hovada, co si musia zakazdym vynucovat svoje prava nad svoj ramec (a na ktorych ten zvysok doplaca), zasa netreba strasit a kropit vsetkych a ukazovat ze vodici su rovnake hovada ako ta pablba cast cyklistov (bohuzial v pomere k celku je u nich to zastupenie zrejme najvyssie). Arogancia je nakazliva a na ceste sa to siri ako mor. To si mal stihnut na velkonocne sviatky, nejaku peknu mladu pumpickarku osviezit ;-)
Zas mě nesmíš brát tak vážně. Jako jeden z mála při objíždění cyklisty dám blinkr a sprchoval jsem asi jen dvakrát za život. Jednou to byla parta dědků, co jeli 3 /tři/ vedle sebe a podruhé nějací angažovaní elasťáci, co si taky nárokovali celý pruh pro sebe.
No, asi by si mal vratit vodicak, pretoze skupina cyklistov ma pravo vyuzivat cely jazdny pruh.
Tak hlavne skupina cyklistu patri na krajnici. Jednou je drcnu zrcatkem do kopriv, kdyz se ty pumpicky budou takhle neurvale rozvalovat po silnicich.
Mel byste vratit ridicak, cyklisti patri na pravy okraj vozovky ostatne stejne jako auto. Po krajnici ovsem jet muze (nemusi), pokud ovsem neohrozi chodce.
:-D cyklozmrdi zapráskaný vysrážet vás do škarpy vy vagíny :-P
Bohatá slovní zásoba ,určitě i IQ.
Představa že vdechuju enormní množstvý pražskýho vzduchu a prachu při jízdě na kole nebo při běhu mě naprosto děsí. To se neslučuje s mojí představou o zdravém pohybu.Až se odstraněj pojízdný spalovací popelnice tak vo tom pouvažuju.Mimochodem myslím, že Praha je snad na 2. místě na světě v podílu osob přepravených elektrifikovanou MHD za den! 65% či tak nějak. To je enormní efektivita. Si představte jak by to vypadalo kdyby jsme neměli tramvaje a metro? To by bylo naprostý peklo :-O
V Bratislave je, alebo byval, uz tam par rokov nezijem, Critical Mass cyklistov kazdy mesiac.Organizovane, pod dozorom policie... A az na par blbcov za volantom, ktorych rychlo spacifikovala policia, to bolo vzdy bez problemov.Jazdil som na bicykli v Bratislave, Londyne i v Prahe a musim povedat, ze prazsky vodic je najvacsie hovado na svete :)
Čoboly, kteří se sem navandrují a mají blbé kecy, ty mám nejradši.
SOD. OFF.
Není to tak dlouho, co Slováci řvali "Dost bolo Prahy". A hle - po dvaceti letech. Slováků je v Praze víc než Maďarů na Slovensku a ještě pindají, co se jim na Praze nelíbí. :-D
No jo, pycha naroda ceskeho sa ozvala.
Nehadz vsetkych do jedneho vreca. Aspon u nas, ak by niekto takyto prisiel a zacal vykladat o tych par pablboch a hulakat a poskakovat ako opica, po tych skusenostiach po 89, dostal by s najvacsou pravdepodobnostou celkom slusnu nakladacku. A takisto u nas v podniku nebudem vahat roztrhnut hubu od ucha k uchu opacnemu extremu, hovada sa skratka najdu vsade. A zaujimave, ze napr. s Madarmi (do tohoto samozrejme nepocitam tie krizene anomalie, co ziju kusok od hranic a buchaju sa pri kazdej prilezitosti do prs aki su Madari), som nikdy problem nemal, je to narod prijemny a vesely. No a co sa tyka tychto akcii, na jednej strane som rad (a je to chvalyhodne), ze sa snazia propagovat zdravsi styl, zase na druhej je tu stale to ich vsadepritomne drze bu.erantske vynucovanie si niecoho na ukor druhych. Progagovat zdravy zivotny styl sa da hadam aj bez toho, aby tym nutne museli (a just a napriek), nasilu obmedzovat inych a nasilu niekomu vnucovat svoje navyky. Ale hodne z tych (podla toho, ako sa ostatne spravaju na ceste), ma zjavne prave tuto potrebu. Nuz a potom to tak aj vyzera, ze su medzi vodicmi nie prave velmi oblubeni. Aspon u mna, jednoznacne najrizikovejsia skupina, tromfnut to moze uz len nejaky podnik s vychodom priamo na cestu v sobotu nadranom po zaverecnej. Naopak, pochvala tym, co sa spravaju uvedomele. Napriklad nedavno nejaka skupinka, kazdy vzadu blikacka, na batohu tiez a este aj reflexne pasy na nohach, slapu si to za sebou husim radom. Tma ako v rohu, ale ocividne ludia, ktorym veci nie su lahostajne, ti si zasluzia pockat az za zakrutu a (bez zbytocneho zuriveho vytacania motora), smerovka, full protismer a opatrne a v pokoji obist.
Za to SK na autě je v Praze výhra co? :-(
Já jim fandím. Bojovat proti neohleduplným prasatům v TDI se nějak musí. Situace s parkováním, zácpama a výdajema na zdravotnictví je taky peklo, tak proč nepropagovat cyklistiku jako ideální řešení.
Máš recht. Akorát, když přijedeš do práce, tak musíš smrdět víc než to tdi. PS: Pracuješ vůbec?
Kde se tyhle názory berou? Sportovně založený člověk se na kole nepotí.
Sportovně založený člověk se nefláká a kdo se nefláká, ten se potí :-P
Prasata v TDI. Evidentně mas nějaký závažný psychický problém. Ale to se dá léčit. ;-)
Uznávám. Omlouvám se prasatům jako živočišnému druhu. Prase smrdí méně než TDI.
Jdi uz s ti opruzovanim, jak auta jsou nejvetsi zlo planety k sipku cyklobuzn0 a zacni pouzivat obcas taky "to" na krku.
Asi člověk, který by chtěl ve městě vesnici.
Ne. Člověk, který by chtěl ve městě vzduch jako na vesnici v létě.
Když by bylo kolo o tolik lepší, jak auto, bylo by logicky rozšířenější, než auto, ne? Holt asi to tak nebude :-)Já na kole jezdím rád, ale vnímám ho spíše jako hračku a prostředek, jak si zasportovat. Jako vhodný dopravní prostředek poslouží pouze při mimořádné shodě okolností - nesmí být hnusně, nesmím s sebou nic velkého vézt, nesmí vadit, že se zpotím (smradlavý kolega v kanclu je fakt to pravé ořechové pro okolí), nesmím vyzvedávat děcko ze škol(k)y, nesmím jet na větší nákup atd.Holt, že to pár lidem v jejich životní situaci vyhovuje (většinou bezstarostní studenti jednodušších humanitních oborů bez závazků), neznamená, že takto svět funguje i pro jejich okolí. Možná by nebylo na škodu, kdyby si tohle dotyční uvědomili a přestali mít kecy o prasatech apod. ;-)
Kola jsou rozšířenější než automobily. Vyrobí se jich víc. Děti se dají vozit i na kole - je to celkem běžné, i když chápu, že v tom smradu od TDI prasat je to občas vopruz.
Nějak to na jejich podílu na osobní přepravě není vidět, že jsou rozšířenější. Sice ho skoro každý má, ale jako dopravní prostředek ho nepoužívá - například z mnou uvedených důvodů. Tedy jako prostředek přepravy rozšířenější, než automobily, není. Jako prostředek rekreace nejspíše ano.Lidé většinou nejezdí autem ze srandy, ale mají své důvody. Nikoho nebaví stát v zácpě a hledat místo k parkování. Pro mnoho lidí je to ale nutnost a menší zlo.
U nás ne, to je pravda. Jenže svět není jen ČR.
Ano, třeba v Holandsku možná nejsou misky vah tak jednoznačné (hlavně díky příhodnému terénu) a třeba v USA jedou autem s nadsázkou i k sousedům 50 m vedle. Výkyvy se najdou, ale trend je jednoznačný - auto poslouží jako nejvhodnější dopravní prostředek skoro všude, kde ty ostatní selhávají.
Pěkná akce,loni jsem dal na kole 12000km,letos mám 1300 a autem jen 10000km,nejvíc mě smrděj Volkswageny3-[
a sam mas naftu vid cyklozmrde
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.