Zákazník předně nejedná s přejímacím technikem, ale s technikem samotným. Takze dostanem kontakt na servisny telefon technika od elektroistalacie a zavolam mu s tym, ze mam problem s prevodovkou?
Mně se to jako koncept líbí. Kolikrát jsem zažil onen problém, že přijímací technik mechanika špatně informoval nebo vůbec neinformoval. K tomu mám vlastní zkušenost, že nejlepší práci mechanik odvede, je-li zakazník přítomen u opravy. Dává si totiž pozor, aby nic nerozbil, neodřel. Najednou se na věci nebere pajcr a kladivo, když nejdou dolů, ale třeba stahovák. K utahování šroubů se najednou používá momentový klíč, namaže se co se namazat má, očistí se, co se očistit má.Nedělám si iluze, že stejně oprava probíhá i bez přítomnosti zákazníka, což mi potvrzuje i fakt, že s opravou pod dohledem jsem nikdy následně problém neměl. Zato když je to naopak, je to skoro pade na pade.
Většina automechaniků nejsou exchibicionisti. Popravdě, kdyby v podobném režimu měli pracovat všichni automechanici, tak se na to vyserou.
Tak, můžou si za to sami, čest výjimkám. Pokud by odváděli kvalitní práci a já se následně nemusel do servisu vracet s reklamacemi, milerád ten čas strávím produktivněji, než čuměním mechanikovi pod ruky.Bohužel, jinak se to poslední dobou nedá.
Takze k uctu za znackovy servis si mam pripocist i svuj 'ztraceny' (v servisu straveny) cas? Divna doba a smutne svedectvi o nas samotnych ;-(
Mozna to casem dopadne jako samoobsluzne pokladny v kvelbech. Treba takova futuristicka low costova vize; v servisu si to opravite sam (to je jedno, ze tomu nerozumite, budete mit k dispozici tablet s interaktivnim manualem a servisni podporu - rozumej "plechovou hubu" na call centru), zaplatite full price za servis tzn. za pujceni naradi a za stani vozidla v servisu, a skoro bych predpokladal, ze cena by byla srovnatelna jako by vam to opravoval skutecny automechanik. :-(
Já nevím. Můj čas je příliš drahý na to, abych se díval, co dělá můj mechanik. Chci co nejrychleji předat auto, vyfasovat náhradní auto (dle svého výběru), vyřídit si, co potřebuji a pak se vrátit do servisu, kde si zase co nejrychleji vyzvednu své auto. Samozřejmě, musím jim věřit, že vše udělají, tak jak mají. K tomu ještě jedna zásadní věc - nechci se objednávat týden dopředu. Předpokládám, že servis si na mě udělá čas, tak jak potřebuji já - když vím, že pojedu kolem. Přesně takovou úroveň servisu jsem konečně nalezl po přestěhování do USA v Dolan Lexus v Renu v Nevadě. Bohužel to není standard ani pro všechny Lexusy v USA.Jedinou, ještě lepší variantou, je to, co nabízí v současnosti v USA Genesis. Přijedou, auto si vyzvednou doma a nechají mi náhradní. Jen nevím, zda bych si kvůli tomu chtěl kupovat Hyundai.
Boha jeho !! Ty servisujes v Nevade ?! Tam by nedala auticko ani ma mala neter. Kazdy rozumny clovek vi, ze kvalitni servisy jsou samozrejme v Texasu v Dallasu. O te Nevade radeji nemluv at nejsi za hloupeho.
Vynikajici koncept. Chci mluvit s automechanikem ne jen prijimacim technikem, ktery tlumoci nesmysly. Jsem zvedavy a tohle je ono. Chci videt co se deje s autem a ze me nekdo nepodvadi pri vymene oleje.
dnes som zaplatil za servisnu prehliadku 300€. v znackovom servise.mali vymenit aj chladiacu kvapalinu.nevymenili ju.volvu tlieskam.99% mechanikov su polodebili, alebo flakaci alebo zlodeji
Aaaa pan je znalec :-D
V ČR je to tak, že nabízeji mzdu jak pro polodebily...je naprosto nečekaným výsledkem, že ti se jim tam hlásí.
Naprostá blbost. Občas se stane nějaká nehoda npř. vyleje se olej, spadnou na zem přípravky nebo náhradní díly a velmi často se k tomu přidávají nadávky, které zákazník nechce slyšet, plus další a další věci a pak to vše vysvětlovat zákazníkům za sklem? Když jsem byl učeň v servisu, tak jsem nemohl ani zajít za servisním technikem ke stolu, abychom neudělali samotnému servisu ostudu, a co teprv zde? Opravdu lituji mechaniky u Volva.
Obhajovat bordel v servisu? Nevim, proc by porad melo neco padat nebo se vylit na zem. Je to jen o cunatech a pbecne poradku v servisu
Přesně, je to jenom o tom daném "servismanovi". Jezdím tam, kde tohle umí, takže vím, že to jde.
to je pěkný nesmysl , ten mechanik nemá klid musí odpovídat na nejapné otázky vysvětlovat něco co stejně dotyčný nepochopí , teď na něho dávat pozor ,může ho ušpinit je omezen v pohybu , nerozumné rozhodnutí . když jěště příjde ten co tomu "rozumí" to je už na výpověď ! ti chlapi musí mít klid na svou práci
Tak jasně že není nad levného Emana u kámoše v garáži.. Předpokládáš špatně že majitelé Volva jsou stejní jako majitelé škodovek či hyndaii..
To je pravda, podle toho co vidím na silnicích je dost majitelu volv, kteří jsou vetsi de..love nez ostatni:-)
:-P kdybych nemohl být ani u výměny oleje auto bych tam nekoupil.. to musí být samozřejmostí všude B-]
Musi? A kde je? Skoro nikde
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.