V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

20 komentářů

Antiautomat
17. října • 19:01

Zákazník předně nejedná s přejímacím technikem, ale s technikem samotným. Takze dostanem kontakt na servisny telefon technika od elektroistalacie a zavolam mu s tym, ze mam problem s prevodovkou?

Quebe
6. října • 8:03

Mně se to jako koncept líbí. Kolikrát jsem zažil onen problém, že přijímací technik mechanika špatně informoval nebo vůbec neinformoval. K tomu mám vlastní zkušenost, že nejlepší práci mechanik odvede, je-li zakazník přítomen u opravy. Dává si totiž pozor, aby nic nerozbil, neodřel. Najednou se na věci nebere pajcr a kladivo, když nejdou dolů, ale třeba stahovák. K utahování šroubů se najednou používá momentový klíč, namaže se co se namazat má, očistí se, co se očistit má.Nedělám si iluze, že stejně oprava probíhá i bez přítomnosti zákazníka, což mi potvrzuje i fakt, že s opravou pod dohledem jsem nikdy následně problém neměl. Zato když je to naopak, je to skoro pade na pade.

harrym
7. října • 14:12

Většina automechaniků nejsou exchibicionisti. Popravdě, kdyby v podobném režimu měli pracovat všichni automechanici, tak se na to vyserou.

Quebe
7. října • 19:17

Tak, můžou si za to sami, čest výjimkám. Pokud by odváděli kvalitní práci a já se následně nemusel do servisu vracet s reklamacemi, milerád ten čas strávím produktivněji, než čuměním mechanikovi pod ruky.Bohužel, jinak se to poslední dobou nedá.

bzzz
6. října • 15:26

Takze k uctu za znackovy servis si mam pripocist i svuj 'ztraceny' (v servisu straveny) cas? Divna doba a smutne svedectvi o nas samotnych ;-(

Miyaki
7. října • 9:32

Mozna to casem dopadne jako samoobsluzne pokladny v kvelbech. Treba takova futuristicka low costova vize; v servisu si to opravite sam (to je jedno, ze tomu nerozumite, budete mit k dispozici tablet s interaktivnim manualem a servisni podporu - rozumej "plechovou hubu" na call centru), zaplatite full price za servis tzn. za pujceni naradi a za stani vozidla v servisu, a skoro bych predpokladal, ze cena by byla srovnatelna jako by vam to opravoval skutecny automechanik. :-(

Clayton
6. října • 5:59

Já nevím. Můj čas je příliš drahý na to, abych se díval, co dělá můj mechanik. Chci co nejrychleji předat auto, vyfasovat náhradní auto (dle svého výběru), vyřídit si, co potřebuji a pak se vrátit do servisu, kde si zase co nejrychleji vyzvednu své auto. Samozřejmě, musím jim věřit, že vše udělají, tak jak mají. K tomu ještě jedna zásadní věc - nechci se objednávat týden dopředu. Předpokládám, že servis si na mě udělá čas, tak jak potřebuji já - když vím, že pojedu kolem. Přesně takovou úroveň servisu jsem konečně nalezl po přestěhování do USA v Dolan Lexus v Renu v Nevadě. Bohužel to není standard ani pro všechny Lexusy v USA.
Jedinou, ještě lepší variantou, je to, co nabízí v současnosti v USA Genesis. Přijedou, auto si vyzvednou doma a nechají mi náhradní. Jen nevím, zda bych si kvůli tomu chtěl kupovat Hyundai.

Ludek_II
6. října • 7:38

Boha jeho !! Ty servisujes v Nevade ?! Tam by nedala auticko ani ma mala neter. Kazdy rozumny clovek vi, ze kvalitni servisy jsou samozrejme v Texasu v Dallasu. O te Nevade radeji nemluv at nejsi za hloupeho.

Bouce
6. října • 0:31

Vynikajici koncept. Chci mluvit s automechanikem ne jen prijimacim technikem, ktery tlumoci nesmysly. Jsem zvedavy a tohle je ono. Chci videt co se deje s autem a ze me nekdo nepodvadi pri vymene oleje.

znalec
5. října • 22:33

dnes som zaplatil za servisnu prehliadku 300€. v znackovom servise.
mali vymenit aj chladiacu kvapalinu.
nevymenili ju.volvu tlieskam.99% mechanikov su polodebili, alebo flakaci alebo zlodeji

Ludek_II
6. října • 7:35

Aaaa pan je znalec :-D

666
6. října • 4:53

V ČR je to tak, že nabízeji mzdu jak pro polodebily...je naprosto nečekaným výsledkem, že ti se jim tam hlásí.

Ivan
5. října • 21:05

Naprostá blbost. Občas se stane nějaká nehoda npř. vyleje se olej, spadnou na zem přípravky nebo náhradní díly a velmi často se k tomu přidávají nadávky, které zákazník nechce slyšet, plus další a další věci a pak to vše vysvětlovat zákazníkům za sklem? Když jsem byl učeň v servisu, tak jsem nemohl ani zajít za servisním technikem ke stolu, abychom neudělali samotnému servisu ostudu, a co teprv zde? Opravdu lituji mechaniky u Volva.

Bouce
6. října • 0:27

Obhajovat bordel v servisu? Nevim, proc by porad melo neco padat nebo se vylit na zem. Je to jen o cunatech a pbecne poradku v servisu

Mansart
6. října • 9:04

Přesně, je to jenom o tom daném "servismanovi". Jezdím tam, kde tohle umí, takže vím, že to jde.

56gogo
5. října • 19:05

to je pěkný nesmysl , ten mechanik nemá klid musí odpovídat na nejapné otázky vysvětlovat něco co stejně dotyčný nepochopí , teď na něho dávat pozor ,může ho ušpinit je omezen v pohybu , nerozumné rozhodnutí . když jěště příjde ten co tomu "rozumí" to je už na výpověď ! ti chlapi musí mít klid na svou práci

Petr
5. října • 19:59

Tak jasně že není nad levného Emana u kámoše v garáži.. Předpokládáš špatně že majitelé Volva jsou stejní jako majitelé škodovek či hyndaii..

tom
6. října • 10:38

To je pravda, podle toho co vidím na silnicích je dost majitelu volv, kteří jsou vetsi de..love nez ostatni:-)

Mrdokvas
5. října • 17:35

:-P kdybych nemohl být ani u výměny oleje auto bych tam nekoupil.. to musí být samozřejmostí všude B-]

Bouce
6. října • 0:28

Musi? A kde je? Skoro nikde

Doporučujeme

Články odjinud