V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

Mrdokvas  |  05. 10. 2017 17:35

kdybych nemohl být ani u výměny oleje auto bych tam nekoupil.. to musí být samozřejmostí všude

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:28

Musi? A kde je? Skoro nikde

Odpovědět  |   | 
56gogo  |  05. 10. 2017 19:05

to je pěkný nesmysl , ten mechanik nemá klid musí odpovídat na nejapné otázky vysvětlovat něco co stejně dotyčný nepochopí , teď na něho dávat pozor ,může ho ušpinit je omezen v pohybu , nerozumné rozhodnutí . když jěště příjde ten co tomu "rozumí" to je už na výpověď ! ti chlapi musí mít klid na svou práci

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 10. 2017 19:59

Tak jasně že není nad levného Emana u kámoše v garáži.. Předpokládáš špatně že majitelé Volva jsou stejní jako majitelé škodovek či hyndaii..

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 10. 2017 10:38

To je pravda, podle toho co vidím na silnicích je dost majitelu volv, kteří jsou vetsi de..love nez ostatni

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 10. 2017 21:05

Naprostá blbost. Občas se stane nějaká nehoda npř. vyleje se olej, spadnou na zem přípravky nebo náhradní díly a velmi často se k tomu přidávají nadávky, které zákazník nechce slyšet, plus další a další věci a pak to vše vysvětlovat zákazníkům za sklem? Když jsem byl učeň v servisu, tak jsem nemohl ani zajít za servisním technikem ke stolu, abychom neudělali samotnému servisu ostudu, a co teprv zde? Opravdu lituji mechaniky u Volva.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:27

Obhajovat bordel v servisu? Nevim, proc by porad melo neco padat nebo se vylit na zem. Je to jen o cunatech a pbecne poradku v servisu

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  06. 10. 2017 09:04

Přesně, je to jenom o tom daném "servismanovi". Jezdím tam, kde tohle umí, takže vím, že to jde.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  05. 10. 2017 22:33

dnes som zaplatil za servisnu prehliadku 300€. v znackovom servise.
mali vymenit aj chladiacu kvapalinu.
nevymenili ju.

volvu tlieskam.

99% mechanikov su polodebili, alebo flakaci alebo zlodeji

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 10. 2017 04:53

V ČR je to tak, že nabízeji mzdu jak pro polodebily...je naprosto nečekaným výsledkem, že ti se jim tam hlásí.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  06. 10. 2017 07:35

Aaaa pan je znalec

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:31

Vynikajici koncept. Chci mluvit s automechanikem ne jen prijimacim technikem, ktery tlumoci nesmysly. Jsem zvedavy a tohle je ono. Chci videt co se deje s autem a ze me nekdo nepodvadi pri vymene oleje.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  06. 10. 2017 05:59

Já nevím. Můj čas je příliš drahý na to, abych se díval, co dělá můj mechanik. Chci co nejrychleji předat auto, vyfasovat náhradní auto (dle svého výběru), vyřídit si, co potřebuji a pak se vrátit do servisu, kde si zase co nejrychleji vyzvednu své auto. Samozřejmě, musím jim věřit, že vše udělají, tak jak mají. K tomu ještě jedna zásadní věc - nechci se objednávat týden dopředu. Předpokládám, že servis si na mě udělá čas, tak jak potřebuji já - když vím, že pojedu kolem. Přesně takovou úroveň servisu jsem konečně nalezl po přestěhování do USA v Dolan Lexus v Renu v Nevadě. Bohužel to není standard ani pro všechny Lexusy v USA.
Jedinou, ještě lepší variantou, je to, co nabízí v současnosti v USA Genesis. Přijedou, auto si vyzvednou doma a nechají mi náhradní. Jen nevím, zda bych si kvůli tomu chtěl kupovat Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  06. 10. 2017 07:38

Boha jeho !! Ty servisujes v Nevade ?! Tam by nedala auticko ani ma mala neter. Kazdy rozumny clovek vi, ze kvalitni servisy jsou samozrejme v Texasu v Dallasu. O te Nevade radeji nemluv at nejsi za hloupeho.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  06. 10. 2017 08:03

Mně se to jako koncept líbí. Kolikrát jsem zažil onen problém, že přijímací technik mechanika špatně informoval nebo vůbec neinformoval. K tomu mám vlastní zkušenost, že nejlepší práci mechanik odvede, je-li zakazník přítomen u opravy. Dává si totiž pozor, aby nic nerozbil, neodřel. Najednou se na věci nebere pajcr a kladivo, když nejdou dolů, ale třeba stahovák. K utahování šroubů se najednou používá momentový klíč, namaže se co se namazat má, očistí se, co se očistit má.

Nedělám si iluze, že stejně oprava probíhá i bez přítomnosti zákazníka, což mi potvrzuje i fakt, že s opravou pod dohledem jsem nikdy následně problém neměl. Zato když je to naopak, je to skoro pade na pade.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2017 15:26

Takze k uctu za znackovy servis si mam pripocist i svuj 'ztraceny' (v servisu straveny) cas? Divna doba a smutne svedectvi o nas samotnych ;-(

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  07. 10. 2017 09:32

Mozna to casem dopadne jako samoobsluzne pokladny v kvelbech. Treba takova futuristicka low costova vize; v servisu si to opravite sam (to je jedno, ze tomu nerozumite, budete mit k dispozici tablet s interaktivnim manualem a servisni podporu - rozumej "plechovou hubu" na call centru), zaplatite full price za servis tzn. za pujceni naradi a za stani vozidla v servisu, a skoro bych predpokladal, ze cena by byla srovnatelna jako by vam to opravoval skutecny automechanik.

Odpovědět  |   | 
harrym  |  07. 10. 2017 14:12

Většina automechaniků nejsou exchibicionisti. Popravdě, kdyby v podobném režimu měli pracovat všichni automechanici, tak se na to vyserou.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  07. 10. 2017 19:17

Tak, můžou si za to sami, čest výjimkám. Pokud by odváděli kvalitní práci a já se následně nemusel do servisu vracet s reklamacemi, milerád ten čas strávím produktivněji, než čuměním mechanikovi pod ruky.

Bohužel, jinak se to poslední dobou nedá.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 10. 2017 19:01

Zákazník předně nejedná s přejímacím technikem, ale s technikem samotným.

Takze dostanem kontakt na servisny telefon technika od elektroistalacie a zavolam mu s tym, ze mam problem s prevodovkou?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 137 N/A
Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 124 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 33 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje…

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém elektrickém přeplňování pro čtyřválcové nebo i menší motory. O právně chráněný vynález požádal už před rokem, teď byl zveřejněn.

18.  6.  2018 | | 36 N/A