V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

Mrdokvas  |  05. 10. 2017 17:35  |  [89.177.194.xxx]

kdybych nemohl být ani u výměny oleje auto bych tam nekoupil.. to musí být samozřejmostí všude

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:28  |  [89.176.162.xxx]

Musi? A kde je? Skoro nikde

Odpovědět  |   | 
56gogo  |  05. 10. 2017 19:05  |  [185.86.96.xxx]

to je pěkný nesmysl , ten mechanik nemá klid musí odpovídat na nejapné otázky vysvětlovat něco co stejně dotyčný nepochopí , teď na něho dávat pozor ,může ho ušpinit je omezen v pohybu , nerozumné rozhodnutí . když jěště příjde ten co tomu "rozumí" to je už na výpověď ! ti chlapi musí mít klid na svou práci

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 10. 2017 19:59  |  [37.48.6.xxx]

Tak jasně že není nad levného Emana u kámoše v garáži.. Předpokládáš špatně že majitelé Volva jsou stejní jako majitelé škodovek či hyndaii..

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 10. 2017 10:38  |  [37.48.50.xxx]

To je pravda, podle toho co vidím na silnicích je dost majitelu volv, kteří jsou vetsi de..love nez ostatni

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 10. 2017 21:05  |  [109.81.210.xxx]

Naprostá blbost. Občas se stane nějaká nehoda npř. vyleje se olej, spadnou na zem přípravky nebo náhradní díly a velmi často se k tomu přidávají nadávky, které zákazník nechce slyšet, plus další a další věci a pak to vše vysvětlovat zákazníkům za sklem? Když jsem byl učeň v servisu, tak jsem nemohl ani zajít za servisním technikem ke stolu, abychom neudělali samotnému servisu ostudu, a co teprv zde? Opravdu lituji mechaniky u Volva.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:27  |  [89.176.162.xxx]

Obhajovat bordel v servisu? Nevim, proc by porad melo neco padat nebo se vylit na zem. Je to jen o cunatech a pbecne poradku v servisu

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  06. 10. 2017 09:04  |  [62.168.16.xxx]

Přesně, je to jenom o tom daném "servismanovi". Jezdím tam, kde tohle umí, takže vím, že to jde.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  05. 10. 2017 22:33  |  [31.130.162.xxx]

dnes som zaplatil za servisnu prehliadku 300€. v znackovom servise.
mali vymenit aj chladiacu kvapalinu.
nevymenili ju.

volvu tlieskam.

99% mechanikov su polodebili, alebo flakaci alebo zlodeji

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 10. 2017 04:53  |  [109.80.194.xxx]

V ČR je to tak, že nabízeji mzdu jak pro polodebily...je naprosto nečekaným výsledkem, že ti se jim tam hlásí.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  06. 10. 2017 07:35

Aaaa pan je znalec

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2017 00:31  |  [89.176.162.xxx]

Vynikajici koncept. Chci mluvit s automechanikem ne jen prijimacim technikem, ktery tlumoci nesmysly. Jsem zvedavy a tohle je ono. Chci videt co se deje s autem a ze me nekdo nepodvadi pri vymene oleje.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  06. 10. 2017 05:59

Já nevím. Můj čas je příliš drahý na to, abych se díval, co dělá můj mechanik. Chci co nejrychleji předat auto, vyfasovat náhradní auto (dle svého výběru), vyřídit si, co potřebuji a pak se vrátit do servisu, kde si zase co nejrychleji vyzvednu své auto. Samozřejmě, musím jim věřit, že vše udělají, tak jak mají. K tomu ještě jedna zásadní věc - nechci se objednávat týden dopředu. Předpokládám, že servis si na mě udělá čas, tak jak potřebuji já - když vím, že pojedu kolem. Přesně takovou úroveň servisu jsem konečně nalezl po přestěhování do USA v Dolan Lexus v Renu v Nevadě. Bohužel to není standard ani pro všechny Lexusy v USA.
Jedinou, ještě lepší variantou, je to, co nabízí v současnosti v USA Genesis. Přijedou, auto si vyzvednou doma a nechají mi náhradní. Jen nevím, zda bych si kvůli tomu chtěl kupovat Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  06. 10. 2017 07:38

Boha jeho !! Ty servisujes v Nevade ?! Tam by nedala auticko ani ma mala neter. Kazdy rozumny clovek vi, ze kvalitni servisy jsou samozrejme v Texasu v Dallasu. O te Nevade radeji nemluv at nejsi za hloupeho.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  06. 10. 2017 08:03  |  [192.88.166.xxx]

Mně se to jako koncept líbí. Kolikrát jsem zažil onen problém, že přijímací technik mechanika špatně informoval nebo vůbec neinformoval. K tomu mám vlastní zkušenost, že nejlepší práci mechanik odvede, je-li zakazník přítomen u opravy. Dává si totiž pozor, aby nic nerozbil, neodřel. Najednou se na věci nebere pajcr a kladivo, když nejdou dolů, ale třeba stahovák. K utahování šroubů se najednou používá momentový klíč, namaže se co se namazat má, očistí se, co se očistit má.

Nedělám si iluze, že stejně oprava probíhá i bez přítomnosti zákazníka, což mi potvrzuje i fakt, že s opravou pod dohledem jsem nikdy následně problém neměl. Zato když je to naopak, je to skoro pade na pade.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2017 15:26  |  [194.228.134.xxx]

Takze k uctu za znackovy servis si mam pripocist i svuj 'ztraceny' (v servisu straveny) cas? Divna doba a smutne svedectvi o nas samotnych ;-(

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  07. 10. 2017 09:32  |  [37.48.46.xxx]

Mozna to casem dopadne jako samoobsluzne pokladny v kvelbech. Treba takova futuristicka low costova vize; v servisu si to opravite sam (to je jedno, ze tomu nerozumite, budete mit k dispozici tablet s interaktivnim manualem a servisni podporu - rozumej "plechovou hubu" na call centru), zaplatite full price za servis tzn. za pujceni naradi a za stani vozidla v servisu, a skoro bych predpokladal, ze cena by byla srovnatelna jako by vam to opravoval skutecny automechanik.

Odpovědět  |   | 
harrym  |  07. 10. 2017 14:12  |  [109.105.39.xxx]

Většina automechaniků nejsou exchibicionisti. Popravdě, kdyby v podobném režimu měli pracovat všichni automechanici, tak se na to vyserou.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  07. 10. 2017 19:17  |  [194.212.102.xxx]

Tak, můžou si za to sami, čest výjimkám. Pokud by odváděli kvalitní práci a já se následně nemusel do servisu vracet s reklamacemi, milerád ten čas strávím produktivněji, než čuměním mechanikovi pod ruky.

Bohužel, jinak se to poslední dobou nedá.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 10. 2017 19:01  |  [217.195.168.xxx]

Zákazník předně nejedná s přejímacím technikem, ale s technikem samotným.

Takze dostanem kontakt na servisny telefon technika od elektroistalacie a zavolam mu s tym, ze mam problem s prevodovkou?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A