V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

Zavedený systém v autorizovaných servisech nyní Volvo mění naruby. Například pozici přejímacího technika ruší.

Velké procento majitelů starších ale i zánovních aut volí k údržbě svého vozu neautorizovaný servis. Důvodů může být hned několik, mezi nimi je však i argument, že v takových autoservisech setká se skutečným mechanikem, se kterým může řešit problém operativně. Komunikační šum, kdy se klient nedostane k mechanikovi a svůj vůz při údržbě ani nevidí se snaží odbourat Volvo.

Volvo si zaregistrovalo označení S50. Je na cestě malé čtyřdveřové kupé?

Volvo si zaregistrovalo označení S50. Je na cestě malé čtyřdveřové kupé?

Pod pojmem Volvo Personal Service si představte v první řadě přestavěný showroom. Zatímco jsme zvyklí na to, že toto místo slouží především k prodeji aut, u nového konceptu Volva nacházíme prosklené plochy s přímým výhledem na pracoviště servisu. To je až neuvěřitelně čisté a přehledné. Žádný olej na podlaze a spoře oděné ženy na roky starých kalendářích...

Volvo představuje nový způsob servisování následovně. Zákazník předně nejedná s přejímacím technikem, ale s technikem samotným. České zastoupení tuto změnu zdůrazňuje i novým pojmenováním funkce. Pojmu mechanik se vzdá ve prospěch "osobního technika". Ten pracuje ve dvojici a má služební telefon. Každý má svou klientelu a zákazník se může dohodnout na všem přímo s ním. 

Zákazník klíče od vozu předá přímo v samotné dílně a poté je na něm, jestli u garanční prohlídky počká ve stylovém "obýváku" za sklem nebo dokonce přímo s mechaniky u svého vozu.

Výhodou má být krom možnosti sledovat, co se s vozem děje, i menší časová náročnost díky novému uspořádání nářadí. Jednodušší pak jistě bude i rozhodování, jestli "ty destičky ještě vydrží"...

Největší unboxing na světě. Volvo překvapilo malého milovníka kamionů

Největší unboxing na světě. Volvo překvapilo malého milovníka kamionů

Co se týče personálního složení, dvojice mechaniků je doplněna o takzvaného andona, který řeší neočekávané události, přítomen je také vedoucí servisu. Servisní poradce je bývalým přejímacím technikem, který přišel o kontakt se zákazníky a teď radí technikům.

"Implementace nového servisního konceptu v rámci jednotlivých dealerství trvá přibližně osmnáct měsíců, z čehož časově nejnáročnější, asi 12 měsíců, je přestavba servisu a showroomu, vlastní zavádění nového postupu zabere v optimálním případě šest měsíců," říká PR manažerka Volva Petra Doležalová. Do roku 2020 bude nový koncept zaveden ve všech autorizovaných servisech Volvo na celém světě a již v roce 2019 bude mít svého osobního technika k dispozici 90 procent zákazníků značky.

V České republice již implementaci nového konceptu VPS absolvovali dealeři Auto Cardion Brno a SPX – CAR Zlín, další zavádění probíhá na servisních pracovištích Auto Palace Brno, Autokomplex Matějka Olomouc a SRBA Servis Jíloviště. V nejbližší době se pak připojí Mach Motors České Budějovice a Auto Staiger Praha.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků