V Rusku vzdali hold jedné z nejlepších závodních her všech dob. Výsledek stojí za to

Motoristický sen spousty mileniálů jezdí po ruských silnicích. V perfektně zpracovaném videu pocítíte krásnou nostalgii.

V roce 2005 vyšla od vývojáře Electronic Arts devátá videohra série Need for Speed s podtitulem Most Wanted. Měla to extrémně těžké, protože předchozí díl Underground 2 se přesně trefil do noty tehdejší automobilové kultury a stal se hitem. Navázat na úspěch se zdálo těžké. Kritici navíc začali mhouřit oči, když se tehdy velmi kreativní studio rozhodlo opustit šablonu nastolenou „Undergroudy“ a kompletně přepracovali herní prostředí.

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Most Wanted opustilo roušku noci a představilo sluncem zalité fiktivní město Rockport. Navíc přidalo hrané scény a vrátilo honičky s policií. Prostředí ilegálních závodů a tuningu nicméně zůstalo. Příběh se točil okolo hlavního hrdiny, který se přijel do města ucházet o místo krále pouličních závodů, ke kterému se musel prokousat přes takzvaný Blacklist, který určoval jeho úroveň.

Tento chytlavý koncept, kdy se pro poražení jezdce na Blacklistu musely plnit různorodé úkoly, byl trefou do černého. Most Wanted se stalo legendou a navázalo na úspěch předchozí hry. Závody i honičky s policií byly skvěle zpracované a příběh jako z hollywoodského béčkového akčního filmu byl prostě skvělý.

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Tím největším poznávacím znamením celé hry bylo ale auto, se kterým se hlavní hrdina do města vydal. Bylo jím signifikantní BMW M3 GTR, které se svým ikonickým vzhledem, výbušnou rychlostí a skvěle zpracovaným zvukem stálo dost možná nejlepším virtuálním autem všech dob. Něco takové předchozí díl neměl.

Mnozí se do auta tak zamilovali, že se rozhodli si ho postavit i v skutečném světě. Nejvěrnější repliku vlastní jistý Konstantin Komal. Se svým novým vyjíždí do ulic a točí sérii zvanou „Need for Speed in real life“. Nejnovější třetí díl s můžete pustit níže.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 59 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků