V Rusku vzdali hold jedné z nejlepších závodních her všech dob. Výsledek stojí za to

Motoristický sen spousty mileniálů jezdí po ruských silnicích. V perfektně zpracovaném videu pocítíte krásnou nostalgii.

V roce 2005 vyšla od vývojáře Electronic Arts devátá videohra série Need for Speed s podtitulem Most Wanted. Měla to extrémně těžké, protože předchozí díl Underground 2 se přesně trefil do noty tehdejší automobilové kultury a stal se hitem. Navázat na úspěch se zdálo těžké. Kritici navíc začali mhouřit oči, když se tehdy velmi kreativní studio rozhodlo opustit šablonu nastolenou „Undergroudy“ a kompletně přepracovali herní prostředí.

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Most Wanted opustilo roušku noci a představilo sluncem zalité fiktivní město Rockport. Navíc přidalo hrané scény a vrátilo honičky s policií. Prostředí ilegálních závodů a tuningu nicméně zůstalo. Příběh se točil okolo hlavního hrdiny, který se přijel do města ucházet o místo krále pouličních závodů, ke kterému se musel prokousat přes takzvaný Blacklist, který určoval jeho úroveň.

Tento chytlavý koncept, kdy se pro poražení jezdce na Blacklistu musely plnit různorodé úkoly, byl trefou do černého. Most Wanted se stalo legendou a navázalo na úspěch předchozí hry. Závody i honičky s policií byly skvěle zpracované a příběh jako z hollywoodského béčkového akčního filmu byl prostě skvělý.

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Tím největším poznávacím znamením celé hry bylo ale auto, se kterým se hlavní hrdina do města vydal. Bylo jím signifikantní BMW M3 GTR, které se svým ikonickým vzhledem, výbušnou rychlostí a skvěle zpracovaným zvukem stálo dost možná nejlepším virtuálním autem všech dob. Něco takové předchozí díl neměl.

Mnozí se do auta tak zamilovali, že se rozhodli si ho postavit i v skutečném světě. Nejvěrnější repliku vlastní jistý Konstantin Komal. Se svým novým vyjíždí do ulic a točí sérii zvanou „Need for Speed in real life“. Nejnovější třetí díl s můžete pustit níže.

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 98 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků