V Rusku vzdali hold jedné z nejlepších závodních her všech dob. Výsledek stojí za to

Motoristický sen spousty mileniálů jezdí po ruských silnicích. V perfektně zpracovaném videu pocítíte krásnou nostalgii.

V roce 2005 vyšla od vývojáře Electronic Arts devátá videohra série Need for Speed s podtitulem Most Wanted. Měla to extrémně těžké, protože předchozí díl Underground 2 se přesně trefil do noty tehdejší automobilové kultury a stal se hitem. Navázat na úspěch se zdálo těžké. Kritici navíc začali mhouřit oči, když se tehdy velmi kreativní studio rozhodlo opustit šablonu nastolenou „Undergroudy“ a kompletně přepracovali herní prostředí.

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Most Wanted opustilo roušku noci a představilo sluncem zalité fiktivní město Rockport. Navíc přidalo hrané scény a vrátilo honičky s policií. Prostředí ilegálních závodů a tuningu nicméně zůstalo. Příběh se točil okolo hlavního hrdiny, který se přijel do města ucházet o místo krále pouličních závodů, ke kterému se musel prokousat přes takzvaný Blacklist, který určoval jeho úroveň.

Tento chytlavý koncept, kdy se pro poražení jezdce na Blacklistu musely plnit různorodé úkoly, byl trefou do černého. Most Wanted se stalo legendou a navázalo na úspěch předchozí hry. Závody i honičky s policií byly skvěle zpracované a příběh jako z hollywoodského béčkového akčního filmu byl prostě skvělý.

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Náhrada za nikdy nevyráběné BMW M3 Touring je v prodeji. Má zajímavou cenu

Tím největším poznávacím znamením celé hry bylo ale auto, se kterým se hlavní hrdina do města vydal. Bylo jím signifikantní BMW M3 GTR, které se svým ikonickým vzhledem, výbušnou rychlostí a skvěle zpracovaným zvukem stálo dost možná nejlepším virtuálním autem všech dob. Něco takové předchozí díl neměl.

Mnozí se do auta tak zamilovali, že se rozhodli si ho postavit i v skutečném světě. Nejvěrnější repliku vlastní jistý Konstantin Komal. Se svým novým vyjíždí do ulic a točí sérii zvanou „Need for Speed in real life“. Nejnovější třetí díl s můžete pustit níže.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Audi e-tron S Sportback: Rychlost a luxus v základu, lehká noha volitelně

Audi e-tron S

Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.

6.  4.  2021 | Richard Herbich
TEST Hyundai Nexo FCEV: Budoucnost může vypadat i takto. Je to dobrý směr?

Hyundai Nexo FCEV

Na Hyundai Nexo v Česku ještě nejsme dostatečně připraveni. I tak jsme si ho ale zkusili a zjistili, že je to moc fajn auto.

4.  4.  2021 | Vladimír Kadera