Staré naftové jednotky ještě z éry Fordu nahrazuje nová technika s mild-hybridní výpomocí.
Land Rover oznamuje, že jeho staré dieselové motory V6 a V8 pod kapotami Range Roveru a Range Roveru Sport končí. Na scénu totiž míří nová modernější, čistší a úspornější rodina řadových šestiválcových dieselů Ingenium o objemu tří litrů. A nikoho nepřekvapí, že motory využívají 48V mild-hybridní techniku s pomocným startér-generátorem.
Nový motor bude dostupný ve dvou úrovních naladění – D300 o výkonu 300 koní (221 kW) a točivém momentu 650 N.m nebo D350 o výkonu 350 koní (258 kW) a točivém momentu 700 N.m. Motorizace se mají podle Land Roveru vyznačovat klidnějším chodem než staré motory V6 a V8, přičemž samozřejmě snižují spotřebu paliva a produkují méně škodlivých emisí.
Kompresorem přeplňovaný pětilitrový V8 ve dvou úrovních naladění a třílitrový benzinový šestiválec pak v nabídce Ranger Roveru i Range Roveru Sport zůstávají, u druhého zmíněného je taky stále k mání dvoulitrový čtyřválec. U obou SUV nakonec uzavírá nabídku plug-in hybridní ústrojí se čtyřválcem pod kapotou.
Po uvedení padesátileté výroční edice Range Roveru, která je dostupná i u nás, značka doplňuje i další speciální edice svého SUV. U Sportu například Silver Edition a Dynamic Black, pro výkonnou verzi SVR zase Carbon Edition a klasický Range Rover obdrží pouze v Británii balíček Westminster (viz galerie).