V příštích letech se bude na D1 opravovat dvakrát tolik úseků než nyní

15 komentářů

Beban
25. listopadu • 13:15

Já vím, že lež je standardní pracovní prostředek politika ANO, ale přesto... http://www.brno-autem.cz/mereni-rychlosti-na-oprav... ...

ficus
22. listopadu • 0:12

3 roky s velikým humbukem se opravuje. Ted jsem jel z Prahy do Břeclavi. Kde je to vlastně opravený???
Asi jsem to opravený minul....

rohYpnol
22. listopadu • 10:55

Nesmysl. Včera jsem opět jel Praha-Brno a nejhorší úseky jsou dávno pryč. Ještě pár úseků na Vysočině jsou docela špatné. Jinak ale (oproti tomu co bylo) je to úplná pohoda :-D

Ko-cz
22. listopadu • 12:01

Presne tak. Spousta nejhorsiho je opravena nebo se opravuje. I to rozsireni vyrazne pomohlo,byt jen psychologicky. Ale i to je dobre. Vzhledem k tomu, ze D1 cele leto vlastne stejne stoji, tak zvyseni poctu useku jen chvalim. Aspon bude drive hotovo. Ono kdyby to slo opravovat komplet 160km v celku, bylo by to nejlepsi.Ti co rikaji ze se nic nezmenilo...nevim panove zda po ni jezdite nebo mozna nepoznate jiz kompletne opravene useky.

rohYpnol
22. listopadu • 14:29

No, zásadní problém opravy D1 je v tom, že neexistuje objízdná trasa, není alternativa. Prostě jinak než po D1 se z Moravy do Prahy člověk nedostane. Snad jen ze severní Moravy to jde vzít severní trasou. Ale proč tam není dálnice?? Na jihu to samé.

Ťuk at skočí z dál.mostu
21. listopadu • 14:22

Jel jsem po "opraveném" úseku u Divišova a musím uznat že dílo se podařilo, nový koberec ale původní roleta zachována ( jsem si myslel, že mi nevyvážili v pneuser.kola) toho kdo to převzal by měli na místě zastřelit šupáci anisti :-O

hihihi
21. listopadu • 20:20

Kde u Divišova? Směrem z Prahy je do toho kopce před výjezdem 41 opraven jen asfaltový pruh pro pomalá vozidla a ten je zatím v pohodě. Je nepochopitelné, že tam spousta aut jezdí v těch horších pruzích a ten nejlepší pravý ani nezkusí. ;-)

Antiautomat
21. listopadu • 14:19

....takze cez den sa jednoducho nebude dat prejst - urcite sa zakazdym najde nejaky chruno, ktory sa tam vysype a odstavi to na cele hodiny. Ale tomu sa uz neda zabranit.
Na druhej strane, opravit to treba a basta, ta cesta bola rychlo stavana v prvom rade ako strategicky vojensky prvok. Je to celkom dobra priprava na casy, ked auta budu nedostupne tuzemskej vacsine, rozumej chudobe a bedaci. Ta pocestuje preplnenymi vlakmi, alebo jednoducho nepocestuje vobec. Na dialnici ostanu len nakladaky, sluzobaky a zahranicni dovolenkari. Ako vo Svejkovi: alarm, gulas se vyleje a nikdo nedostane ani liznout.

k22
21. listopadu • 13:20

Až konečně skončí opravy každého třetího úseku, začnou znovu opravy každého prvního úseku (a vážit kamióny nebudem a nebudem!).

Peter
22. listopadu • 19:03

Jestliže je vozovka konstrukčně špatně a je navíc lajdácky postavena, tak ji žádné váhy nepomůžou!! Proč můžou daleko zatíženější silnice jinde vydržet a u nás ne??!!

Sarcasticus
21. listopadu • 12:44

Jestliže se bude opravovat každý 3. úsek, tj. asi tak třetina dálnice, sníží se v daném období o tu třetinu i dálniční poplatky, aby to zdržení a nepohodlí řidičům a cestujícím nějak vykompenzovali? ;-)

rohYpnol
21. listopadu • 23:06

Myslím, že by se měl naopak o 1/3 zvýšit poplatek za dálnici, protože na ni strávíš o to víc času :-D

šofér
22. listopadu • 15:08

Tak to ale tam musí dodat hajzlíky, slunečníky a něco pro děti na hraní v kolonách.... .

Protonic
21. listopadu • 13:44

Nepohodlí a zdržování na dálnici můžete kompenzovat jízdou vlakem. Cena známky se měnit nebude.

hihihi
21. listopadu • 20:12

Nejdříve by mohly začít s cestováním vlakem kamiony, kdyby za ovšem za jejich přepravu po kolejích dráhy zaplatily i mýtné, které by pak sloužilo na opravu silnic? :-)

Doporučujeme

Články odjinud