V příštích letech se bude na D1 opravovat dvakrát tolik úseků než nyní

Sarcasticus  |  21. 11. 2016 12:44

Jestliže se bude opravovat každý 3. úsek, tj. asi tak třetina dálnice, sníží se v daném období o tu třetinu i dálniční poplatky, aby to zdržení a nepohodlí řidičům a cestujícím nějak vykompenzovali?

Odpovědět  |   | 
Protonic  |  21. 11. 2016 13:44

Nepohodlí a zdržování na dálnici můžete kompenzovat jízdou vlakem. Cena známky se měnit nebude.

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  21. 11. 2016 20:12

Nejdříve by mohly začít s cestováním vlakem kamiony, kdyby za ovšem za jejich přepravu po kolejích dráhy zaplatily i mýtné, které by pak sloužilo na opravu silnic?

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  21. 11. 2016 23:06

Myslím, že by se měl naopak o 1/3 zvýšit poplatek za dálnici, protože na ni strávíš o to víc času

Odpovědět  |   | 
šofér  |  22. 11. 2016 15:08

Tak to ale tam musí dodat hajzlíky, slunečníky a něco pro děti na hraní v kolonách.... .

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 11. 2016 13:20

Až konečně skončí opravy každého třetího úseku, začnou znovu opravy každého prvního úseku (a vážit kamióny nebudem a nebudem!).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 11. 2016 19:03

Jestliže je vozovka konstrukčně špatně a je navíc lajdácky postavena, tak ji žádné váhy nepomůžou!! Proč můžou daleko zatíženější silnice jinde vydržet a u nás ne??!!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 11. 2016 14:19

....takze cez den sa jednoducho nebude dat prejst - urcite sa zakazdym najde nejaky chruno, ktory sa tam vysype a odstavi to na cele hodiny. Ale tomu sa uz neda zabranit.
Na druhej strane, opravit to treba a basta, ta cesta bola rychlo stavana v prvom rade ako strategicky vojensky prvok.

Je to celkom dobra priprava na casy, ked auta budu nedostupne tuzemskej vacsine, rozumej chudobe a bedaci. Ta pocestuje preplnenymi vlakmi, alebo jednoducho nepocestuje vobec. Na dialnici ostanu len nakladaky, sluzobaky a zahranicni dovolenkari. Ako vo Svejkovi: alarm, gulas se vyleje a nikdo nedostane ani liznout.

Odpovědět  |   | 
Ťuk at skočí z dál.mostu  |  21. 11. 2016 14:22

Jel jsem po "opraveném" úseku u Divišova a musím uznat že dílo se podařilo, nový koberec ale původní roleta zachována ( jsem si myslel, že mi nevyvážili v pneuser.kola) toho kdo to převzal by měli na místě zastřelit šupáci anisti

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  21. 11. 2016 20:20

Kde u Divišova? Směrem z Prahy je do toho kopce před výjezdem 41 opraven jen asfaltový pruh pro pomalá vozidla a ten je zatím v pohodě. Je nepochopitelné, že tam spousta aut jezdí v těch horších pruzích a ten nejlepší pravý ani nezkusí.

Odpovědět  |   | 
ficus  |  22. 11. 2016 00:12

3 roky s velikým humbukem se opravuje. Ted jsem jel z Prahy do Břeclavi. Kde je to vlastně opravený???
Asi jsem to opravený minul....

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  22. 11. 2016 10:55

Nesmysl. Včera jsem opět jel Praha-Brno a nejhorší úseky jsou dávno pryč. Ještě pár úseků na Vysočině jsou docela špatné. Jinak ale (oproti tomu co bylo) je to úplná pohoda

Odpovědět  |   | 
Ko-cz  |  22. 11. 2016 12:01

Presne tak. Spousta nejhorsiho je opravena nebo se opravuje. I to rozsireni vyrazne pomohlo,byt jen psychologicky. Ale i to je dobre. Vzhledem k tomu, ze D1 cele leto vlastne stejne stoji, tak zvyseni poctu useku jen chvalim. Aspon bude drive hotovo. Ono kdyby to slo opravovat komplet 160km v celku, bylo by to nejlepsi.

Ti co rikaji ze se nic nezmenilo...nevim panove zda po ni jezdite nebo mozna nepoznate jiz kompletne opravene useky.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  22. 11. 2016 14:29

No, zásadní problém opravy D1 je v tom, že neexistuje objízdná trasa, není alternativa. Prostě jinak než po D1 se z Moravy do Prahy člověk nedostane. Snad jen ze severní Moravy to jde vzít severní trasou. Ale proč tam není dálnice?? Na jihu to samé.

Odpovědět  |   | 
Beban  |  25. 11. 2016 13:15

Já vím, že lež je standardní pracovní prostředek politika ANO, ale přesto... http://www.brno-autem.cz/mereni-rychlosti-na-oprav... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A