V Praze proběhne velká údržba tunelů

V Praze proběhne velká údržba tunelů

Technická správa komunikací hlavního města Prahy bude provádět klasickou jarní údržbu tunelů. Ta je naplánovaná pro Strahovský tunel od 20. do 26. března a to vždy od 23:00 do 5:00. V této době nebude tunel průjezdný od Břevnova na Smíchov. Opačný směr, ve stejný čas bude uzavřen od 26. března do 1. dubna.

Po Strahovském tunelu přijdou na řadu i tunely Mrázovka, Letenský, Těšnovský a Zlíchovský. O aktuálním stavu uzavírek tunelů bude veřejnost informována prostřednictvím běžných dopravních webů.

Jestli už technická správa komunikací hlavního města přišla na to, že v dezolátním stavu nejsou v Praze ani tak tunely jako cca 98 % ostatních silnic, o tom prohlášení této instituce mlčí.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků