V Praze přibude od listopadu 20 radarů, definitivně

Již v květnu jsme vás informovali, že pražský magistrát utratí 37 milionů Kč za nové radary a další zařízení na měření rychlosti. Po několikaměsíčním otálení dojde k ostrému nasazení nové techniky od listopadu tohoto roku a k dosavadním 16 měřícím místům tak přibyde dalších 20. Pozice jsou již delší dobu známé přesto neuškodí si je zopakovat. Dnes se rychlost měří na následujících místech či úsecích:

  • tunel Mrázovka
  • Strahovský tunel
  • Zlíchovský tunel
  • Evropská ul.
  • Ul. Čs. armády
  • Čimická ul.
  • Vysočanská ul.
  • Ul. V Holešovičkách
  • Patočkova ul.
  • Jeremiášova ul.
  • Radlická ul.
  • Ul. K Barrandovu
  • Jeremenkova ul.
  • Novodvorská ul.
  • Opatovská ul.
  • Průmyslová ul.

přičemž je třeba říci, že jde obvykle pouze o místa měření možného, nikoli jistého. Většina stanovišť není radary stabilně osazena.

Od listopadu se nově připravte na sledování tachometru na následujících místech:

  • Jižní spojka (Barrandovský most-Sulická)
  • Jižní spojka (5.května-Chodovská)
  • Jižní spojka (Průmyslová-lanový most)
  • Ul. 5. května (Jižní spojka-Vyskočilova)
  • Strakonická sil. (Na Báních-Ke Krnovu)
  • Evropská ul. (Drnovská-směrem do centra)
  • Bělohorská ul. (čerpací stanice Benzina-Falcká)
  • Ústecká ul. (Spořická-K Ládví)
  • Poděbradská ul. (Kolbenova-Kbelská)
  • Slezská ul. (Chodská-Šumavská)
  • Korunní ul. (Chodská-Kladská) ¨
  • Vinohradská ul. (Votická ul. - U Vinohradské nemocnice)
  • Koněvova ul. (Na Hlídce-Na Vápence)
  • Vídeňská ul. (K Zeleným domkům-Dobronická)
  • Plzeňská ul. (u zastávky MHD Motol)
  • Kamýcká ul. (Výhledské náměstí-Dvorská)
  • Podbabská ul. (u ulice Pod Paťankou)
  • Ul. Mírového hnutí (K Horkám-Květnového vítězství)
  • Starokolínská ul. (u ulice Staroklánovické)
  • Podolské nábřeží (Jeremenkova -Podolská)

Více o umístění nových radarů napoví následující mapka

Klepněte pro větší obrázek

Nad celou věcí se bohužel nelze než pozastavit. Trváme na tom, že investovat desítky milionů do měřící techniky za situace, kdy silnice v Praze vypadají tak, jak vypadají, prostě není možné. Jde o naprosto pokřivené vnímání prirorit, stav pražských komunikací je žalostný a ani na klíčových dopravních tepnách nejsou promptně řešeny zásadní problémy; přijít o kus podvozku na Jižní spojce není žádné sci-fi. Za takové situace nelze výše uvedené vnímat jinak než jako hanebné pohrdání voličskou přízní, které by mohlo a mělo být v nadcházejících komunálních volbách současné vládnoucí garnituře řádně sečteno...

Rádi si také počkáme na splnění nedávných proklamací, že všechna nová měření budou řádně označena, aby opravdu zajistila dodržení povolené rychlosti v problematických úsecích a nestala se pouze dalším zdrojem příjmů městské pokladny.

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků