Mna by skor zaujimala realnost a nie paierove udaje emisii ( zaslepenost EU ). Zoberme klasicky autobus a tento, dajme ich do realnej dennej premavky. Hodnotenie co je ekologicke vyhodnotme nasledovne: CO pri vyrobe, prevadzke a naslednej recyklacii. Toto by ma strasne zaujimalo aky by bol vysledok a nie nieco co je na papiery pekne pre Brusel.
Jestli se nějaké město rozhodne, že někam pustí jen vozidla s nulovými emisemi, jsou ti takové výpočty howno platné. Je to čistě na městské samosprávě. Právě režim městských autobusů vybízí k použití hybridního pohonu nejvíce, na dálnici se neušetří nic.Jinak samotný Solaris už hybridy nabízí s komponenty jiných výrobců.
Asi takto, četl jsem článek kde srovnávali Hummer H1 a prius od výroby až po sešrotování co se týká ekologie. Vyšlo jim že H1 je mnohem ekologičtější díky jednoduchosti i přes to že žere cyklisty které potká na cestách. Je to jednoduché, co se likviduje lépe, železo s trochou plastu nebo železo s trochou plastu s velkým množstvím baterií?Dále se pak rozepisovali že je velmi smutné jak moderní ekologie vše překrucuje v honbě za ziskem. Není dobré za každou cenu preferovat Euro normy když v podstatě stačí jednoduchý řízený katalizátor který je pro člověka výhodnější protože motor není "moderní" a je méně poruchový.Jednoduše je to celé postaveno na hlavu protože zisk je na první příčce hodnot, na skutečnou ekologii by se vládnoucí garnitura mohla vykašlat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.