V Plzni testují hybridbus Škoda, může jezdit i v bezemisních zónách

3 komentáře

yoggi
7. dubna • 18:15

Mna by skor zaujimala realnost a nie paierove udaje emisii ( zaslepenost EU ).
Zoberme klasicky autobus a tento, dajme ich do realnej dennej premavky.
Hodnotenie co je ekologicke vyhodnotme nasledovne:
CO pri vyrobe, prevadzke a naslednej recyklacii. Toto by ma strasne zaujimalo aky by bol vysledok a nie nieco co je na papiery pekne pre Brusel.

puk123
8. dubna • 15:51

Jestli se nějaké město rozhodne, že někam pustí jen vozidla s nulovými emisemi, jsou ti takové výpočty howno platné. Je to čistě na městské samosprávě.
Právě režim městských autobusů vybízí k použití hybridního pohonu nejvíce, na dálnici se neušetří nic.
Jinak samotný Solaris už hybridy nabízí s komponenty jiných výrobců.

Fox
8. dubna • 0:46

Asi takto, četl jsem článek kde srovnávali Hummer H1 a prius od výroby až po sešrotování co se týká ekologie. Vyšlo jim že H1 je mnohem ekologičtější díky jednoduchosti i přes to že žere cyklisty které potká na cestách. Je to jednoduché, co se likviduje lépe, železo s trochou plastu nebo železo s trochou plastu s velkým množstvím baterií?Dále se pak rozepisovali že je velmi smutné jak moderní ekologie vše překrucuje v honbě za ziskem. Není dobré za každou cenu preferovat Euro normy když v podstatě stačí jednoduchý řízený katalizátor který je pro člověka výhodnější protože motor není "moderní" a je méně poruchový.Jednoduše je to celé postaveno na hlavu protože zisk je na první příčce hodnot, na skutečnou ekologii by se vládnoucí garnitura mohla vykašlat.

Doporučujeme

Články odjinud