V pátek a sobotu na XII. Horáckou rally

Závěrečná soutěž mezinárodního mistrovství ČR v automobilových soutěžích je naplánována do Třebíče.
V pátek a sobotu na XII. Horáckou rally
Tato dvoudenní soutěž, kterou známe pod názvem XII.Horácká rally, se pojede v nadcházejícím víkendu, tedy 26. – 27.října 2001. Pořadatelé z Autoklubu Dukovany připravili trať dlouhou 545 km s 18 RZ o délce 159,4 km. Start páteční etapy, která bude obsahovat 6 RZ je v 15:45 hod, cíl v 21:33 hodin. Druhá, sobotní etapa (12 RZ) odstartuje v 6:30 hod a první vůz je očekávaný v cíli v 17:30 hodin. Svou přihlášku zaslalo 90 posádek.

O mistrovském titulu se rozhodlo již po Barum rally a stejně jako v loňském roce, jej i letos vlastní Roman Kresta. Polotovární pětadvacetiletý jezdec nebude na Horácké rally starovat.  V Třebíči se však bude rozhodovat o dalších konečných příčkách. O druhé místo svedou souboj Václav Pech (Toyota) a Tomáš Hrdinka (Subaru). Plzeňský jezdec má k titulu vicemistra nejblíže a stačí mu pouze dojet a bodovat. Hrdinka, který je považovaný za favorita soutěže, bude atakovat také průběžné třetí místo Emila Trinera (Škoda). Na startu soutěže nebudou chybět ani další vozy specifikace WRC. S Fordem Focus pojede Jan Trajbold a stejný vůz, jako Triner, tedy Škodu Octavia, bude pilotovat Pavel Sibera. Dalším silně sledovaným duelem bude bezesporu boj o mistra skupiny N. Utká se v něm vyzrálá zkušenost a nastupující mládí v podání Václava Arazima a Miroslava Jandíka (oba Mitsubishi). Titul si odveze ten, kdo z tohoto souboje vyjde lépe. Žádná jiná varianta neexistuje. Rozhodnout se musí i v F2, kde je nejblíže k titulu Jindřich Štolfa. Zkomplikovat cestu mu chce Josef Peták, ale i mnozí další jezdci.

V loňském roce se Horácká rally jela jako čtvrtý podnik „malého“ mistrovství. Zvítězil zde Vlastimil Neumann s Corollou před Stanislavem Chovancem, který premiérově startoval v ČR s první netovární Octávii WRC. Třetí dokončil soutěž Tomáš Vojtěch. Mnozí si jistě připomenou „Třebíčskou“ RZ, která se jela jako úvodní zkouška a hned po úvodních metrech si zde ustlali vedle sebe dva vozy Špůrka a Zítka. V letošním roce se tento test jede obráceně a je značně pozměněn. Vzhledem k podzimnímu počasí, které již zcela ovládlo naši republiku, nezapomeňte na teplé oblečení a něco na zahřátí. Nejlépe nějakou pěknou dívku, v horším případě teplý čaj s rumem.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků