V pátek a sobotu na XII. Horáckou rally

Závěrečná soutěž mezinárodního mistrovství ČR v automobilových soutěžích je naplánována do Třebíče.
V pátek a sobotu na XII. Horáckou rally
Tato dvoudenní soutěž, kterou známe pod názvem XII.Horácká rally, se pojede v nadcházejícím víkendu, tedy 26. – 27.října 2001. Pořadatelé z Autoklubu Dukovany připravili trať dlouhou 545 km s 18 RZ o délce 159,4 km. Start páteční etapy, která bude obsahovat 6 RZ je v 15:45 hod, cíl v 21:33 hodin. Druhá, sobotní etapa (12 RZ) odstartuje v 6:30 hod a první vůz je očekávaný v cíli v 17:30 hodin. Svou přihlášku zaslalo 90 posádek.

O mistrovském titulu se rozhodlo již po Barum rally a stejně jako v loňském roce, jej i letos vlastní Roman Kresta. Polotovární pětadvacetiletý jezdec nebude na Horácké rally starovat.  V Třebíči se však bude rozhodovat o dalších konečných příčkách. O druhé místo svedou souboj Václav Pech (Toyota) a Tomáš Hrdinka (Subaru). Plzeňský jezdec má k titulu vicemistra nejblíže a stačí mu pouze dojet a bodovat. Hrdinka, který je považovaný za favorita soutěže, bude atakovat také průběžné třetí místo Emila Trinera (Škoda). Na startu soutěže nebudou chybět ani další vozy specifikace WRC. S Fordem Focus pojede Jan Trajbold a stejný vůz, jako Triner, tedy Škodu Octavia, bude pilotovat Pavel Sibera. Dalším silně sledovaným duelem bude bezesporu boj o mistra skupiny N. Utká se v něm vyzrálá zkušenost a nastupující mládí v podání Václava Arazima a Miroslava Jandíka (oba Mitsubishi). Titul si odveze ten, kdo z tohoto souboje vyjde lépe. Žádná jiná varianta neexistuje. Rozhodnout se musí i v F2, kde je nejblíže k titulu Jindřich Štolfa. Zkomplikovat cestu mu chce Josef Peták, ale i mnozí další jezdci.

V loňském roce se Horácká rally jela jako čtvrtý podnik „malého“ mistrovství. Zvítězil zde Vlastimil Neumann s Corollou před Stanislavem Chovancem, který premiérově startoval v ČR s první netovární Octávii WRC. Třetí dokončil soutěž Tomáš Vojtěch. Mnozí si jistě připomenou „Třebíčskou“ RZ, která se jela jako úvodní zkouška a hned po úvodních metrech si zde ustlali vedle sebe dva vozy Špůrka a Zítka. V letošním roce se tento test jede obráceně a je značně pozměněn. Vzhledem k podzimnímu počasí, které již zcela ovládlo naši republiku, nezapomeňte na teplé oblečení a něco na zahřátí. Nejlépe nějakou pěknou dívku, v horším případě teplý čaj s rumem.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků