V Paříži zakázali jízdu autům se sudými čísly na značkách kvůli smogu

Petr  |  25. 03. 2015 09:19

výsledek podpory karcinogení nafty šrotovným aj.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  25. 03. 2015 18:05

Myslím že to dává smysl,podporovali diesely aby je teď mohli zakázat,takže 80% aut zmizí z Paříže a hned bude čistý vzduch.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  25. 03. 2015 09:20

Přiznám se že jsem nejdřív znejistěl jestli jsem nezaspal a není už 1.dubna. Tohle zní jako hodně špatný vtip...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 03. 2015 11:13

Preco, lebo sa v Parizi neda dychat? Sa prestahuj do Ciny a este prides na chut elektrickym autam...

Odpovědět  |   | 
Ajvn  |  25. 03. 2015 15:30

Opatření č.1. Správný Pařížan má v garáži auta dvě .. jedno s lichou, druhé se sudou značkou. Vyráží s vozem podle rozptylových podmínek.
Jinak ta plošná 30km/h rychlost, to je fakt idiocie. Při téhle rychlosti je úroveň exhalací poněkud vyšší, než při optimálních rychlostech na 4.,5. nebo 6. převodovém stupni. Ale tohle asi nikdo pařížským radním nepověděl. Nemluvě o tom, že díky tomu i zhoustne doprava, pokud na stejnou trasu budou potřebovat všichni více času, během kterého budou v ulicích.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 03. 2015 20:25

Ty jsi další naivní jedinec, který věří v logiku, a v pravdu. Až vyrosteš, dospěješ jistě k názoru, že politika jsou nelogické lži K čemu to slouží? K generování zisku. Né k blahobytu občanů. Vítej ve zkutečném světě.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 03. 2015 09:25

Dopredu sa priznám, že neviem, z čoho sa prevažne skladá smog, ale tak nejak predpokladám, že auto, ktoré spotrebuje na 100 km 5L fosílneho paliva bude produkovať menej emisií ako auto, ktoré na tej istej trase spotrebuje 8-10L fosílneho paliva.
Tie staré diesle, pokiaľ majú v poriadku turbo, trysky a šofér na to furt nedupe na podlahu, prakticky nedymia.
Skôr mi to príde, že najprv sme motivovali naivných ovčanov nakúpiť úsporné diesle za veľké prachy a teraz po pár rokoch zalobovali automobilky, že šak už by sa patrilo nejaké predaje spraviť, tak ovčanov donútime tie diesle vymeniť za triturbo polvalce na benzín, ktoré reálne žerú jak pominuté, takže ešte aj na spotrebnej dani z benzínu sa berňák zahojí.

Odpovědět  |   | 
David Obdržálek  |  02. 04. 2015 13:26

To je ale nadpis... Říci, že "v Paříži zakázali jízdu autům se sudými čísly na značkách kvůli smogu," je ukázkový nesmysl. Francouzské značky mají obvykle tři čísla, šance, že tam nemáte žádné sudé, je 1/8. Pokud bychom započítali i regionální čísla na značkách (dvě číslovky), šance by byla 1/32 (konkrétní číselník regionů si odmysleme).

Autor článku se asi nesnaží říci, že do Paříže může jen jedno z osmi aut. V prvním odstavci je to pak napsané správně, ale nadpis článku je pěkná bota

Mimochodem, jak se staví k cizincům? Před pár měsíci jsem tam byl (s českou značkou končící na 6), a dnes bych se tam dostal, nebo nedostal?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A