V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

Na příští rok se chystá větší facelift hatchbacku Audi A3, který se má dotknout především techniky pod kapotou a na palubě. Jednou ze zásadních novinek má být kompletní TFT displej před řidičem, převzatý z Audi TT. Některé verze ho budou mít standardně, jiné za příplatek asi 500 eur, píše australský Motoring.

Novinka bude ale podle Audi vyhledávaný doplněk, neboť příplatek nebude vzhledem k ceně vozu veliký a funkce budou samozřejmě mnohem širší než jen informování o rychlosti a otáčkách motoru. Multifunkční displej umí zobrazovat třeba navigaci, rádio, internet nebo různé režimy vozu.

Život řidiče | Bezpečnost | Byznys | Fiat

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Stejně jako u Audi A4 nebo Audi Q7, základní motorizace a stupně výbav budou mít nadále klasické analogové přístroje.

Virtuální kokpit se postupně rozšíří do všech modelů Audi, ať už v rámci mezigeneračních faceliftů nebo při příchodu nové generace. Klasické analogové budíky tak ze všech Audi postupně zmizí, i když je ještě nějakou dobu uvidíme aspoň ve verzích vybavených podle politiky „cena od...“.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků