V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

Na příští rok se chystá větší facelift hatchbacku Audi A3, který se má dotknout především techniky pod kapotou a na palubě. Jednou ze zásadních novinek má být kompletní TFT displej před řidičem, převzatý z Audi TT. Některé verze ho budou mít standardně, jiné za příplatek asi 500 eur, píše australský Motoring.

Novinka bude ale podle Audi vyhledávaný doplněk, neboť příplatek nebude vzhledem k ceně vozu veliký a funkce budou samozřejmě mnohem širší než jen informování o rychlosti a otáčkách motoru. Multifunkční displej umí zobrazovat třeba navigaci, rádio, internet nebo různé režimy vozu.

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Stejně jako u Audi A4 nebo Audi Q7, základní motorizace a stupně výbav budou mít nadále klasické analogové přístroje.

Virtuální kokpit se postupně rozšíří do všech modelů Audi, ať už v rámci mezigeneračních faceliftů nebo při příchodu nové generace. Klasické analogové budíky tak ze všech Audi postupně zmizí, i když je ještě nějakou dobu uvidíme aspoň ve verzích vybavených podle politiky „cena od...“.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků