V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

Na příští rok se chystá větší facelift hatchbacku Audi A3, který se má dotknout především techniky pod kapotou a na palubě. Jednou ze zásadních novinek má být kompletní TFT displej před řidičem, převzatý z Audi TT. Některé verze ho budou mít standardně, jiné za příplatek asi 500 eur, píše australský Motoring.

Novinka bude ale podle Audi vyhledávaný doplněk, neboť příplatek nebude vzhledem k ceně vozu veliký a funkce budou samozřejmě mnohem širší než jen informování o rychlosti a otáčkách motoru. Multifunkční displej umí zobrazovat třeba navigaci, rádio, internet nebo různé režimy vozu.

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Stejně jako u Audi A4 nebo Audi Q7, základní motorizace a stupně výbav budou mít nadále klasické analogové přístroje.

Virtuální kokpit se postupně rozšíří do všech modelů Audi, ať už v rámci mezigeneračních faceliftů nebo při příchodu nové generace. Klasické analogové budíky tak ze všech Audi postupně zmizí, i když je ještě nějakou dobu uvidíme aspoň ve verzích vybavených podle politiky „cena od...“.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 23 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků