V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

Na příští rok se chystá větší facelift hatchbacku Audi A3, který se má dotknout především techniky pod kapotou a na palubě. Jednou ze zásadních novinek má být kompletní TFT displej před řidičem, převzatý z Audi TT. Některé verze ho budou mít standardně, jiné za příplatek asi 500 eur, píše australský Motoring.

Novinka bude ale podle Audi vyhledávaný doplněk, neboť příplatek nebude vzhledem k ceně vozu veliký a funkce budou samozřejmě mnohem širší než jen informování o rychlosti a otáčkách motoru. Multifunkční displej umí zobrazovat třeba navigaci, rádio, internet nebo různé režimy vozu.

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Stejně jako u Audi A4 nebo Audi Q7, základní motorizace a stupně výbav budou mít nadále klasické analogové přístroje.

Virtuální kokpit se postupně rozšíří do všech modelů Audi, ať už v rámci mezigeneračních faceliftů nebo při příchodu nové generace. Klasické analogové budíky tak ze všech Audi postupně zmizí, i když je ještě nějakou dobu uvidíme aspoň ve verzích vybavených podle politiky „cena od...“.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků