V nové Toyotě Hilux si rychlé manévry raději rozmyslete. Proč?

23 komentářů

Eurohujer
30. října • 15:26

Tak snad hovnivari nedotlacej tojotu k tomu aby z terenaku delala auto pro blondynky a gangsta, jako beemve, rangerover a dalsi, par jeponcu uz se taky pripojilo. Tojota dela jako jedna z mala terenaky do terenu.

Zelí
28. října • 20:50

99% těchto tzv. "čistých tereňáků" stráví svůj celý technický život na zpevněné a většinou vyasfaltované silnici. Tady už se dá diskutovat o tom, jestli tyto auta vůbec nevyloučit z provozu na veřejných komunikacích nebo jim alespoň omezit rychlost podobně jako náklaďákům na 90km/h. Já bych se přikláněl k omezení rychlosti.

Eurohujer
30. října • 15:27

Na silnice si to koupi pozer, ver ze jsou zeme, a neni jich malo, kde tyto auta jezdej vyhradne tam kde jiny auto nepachne za celej zivot.

M
28. října • 1:59

Jak se podhrnuje jako by byla podhustena nebo měkká bočnice každopádně je to asi dost nevyvážené. Moose test Jeep CRD dokonce prakla penu

jája
27. října • 21:50

možná že u těch ostatních nechali zaplý ESP...dnes už nikdo neví čemu věřit

jorgino
27. října • 21:34

neni tam vw touareg ale vw amarok

p
27. října • 19:44

Nevim proc tu vsichni srovnavate osobaky a pickup a nebo ze pickup je staven na jine podminky jizdy nez je predvedeno.... video prece jasne ukazuje, ze jine srovnatelne pickupy (take terenni a take velmi dobre.. napr L200 ci D-Max; mimochodem L200 je dokonce uzsi nez Hilux) zvladnou obdobny manevr a to dokonce ve vetsi rychlosti bez toho, aby se zacaly pretacet pres kola na bok.

Petoo454
27. října • 19:59

Presne.

JirkaK
27. října • 18:12

Přesně jak píše většina ostatních - Hilux je čistokrevné TERÉNNÍ auto. V podstatě takový japonský Land Rover. Proto je skutečně výborné v terénu, ale z principu potom nemůže mít jízdní vlastnosti na silnici jako sporťák. Běžné SUV možná bude lépe sedět na silnici při razantních manévrech, ale ve skutečném terénu se zahrabe tam, kde Hilux ještě nebude mít problémy. Stejně tak se z principu podobné manévry nedají dělat ani s naloženým kamionem nebo autobusem plným lidí a nikomu se to nezdá divné. A co teprve takový patrový autobus. :-D

Karel
27. října • 16:52

Toto auto patří do lesa nebo do pouště, na silnici se hodí asi jako traktor.

jájin
27. října • 14:36

kolikrát za život udělá průměrný řidič takto agresivní vyhýbací manévr.....úplně normálně tohle dělá každý na D1B-] Hilux je ikona v jiných směrech, kdo má ví, kdo nemá závidí

martin
28. října • 1:42

co uz je len na tejto krabici na zavidenie...

R
27. října • 17:00

Raději jeden vyhýbací manévr a být živý než jeden a být neživý B-] a kdy se to může stát? Kdykoliv B-]

Kalimero
27. října • 18:11

Takovou prasečinou jde hodit přes boudu cokoliv B-]

elef
28. října • 0:10

No pokud ses mrknul na video, tak konkurenti s ti problem nemeli.

chytrak
27. října • 14:32

Vždyť je to toyota, tak čemu se diví?

Peter
27. října • 16:29

Tak se pochlubit v čem jezdiš ty, pokud vůbec v něčem. Tak jako domácí ikona porazí i raketoplán,tak i převrátit se dá cokoli. Stačí zajít na YouTube.

neodborník
29. října • 8:51

Cokoliv ? A že zrovna auta jiných značek podobného typu za stejných jízdních podmínek nejdou. To mi nějak rozumně vyvětlete (netahat do toho prosím Škodovku nevyrábějíci pikapy).

Pate
27. října • 13:57

Nevím proč se někdo diví. To auto je navrženo a exceluje v jiných jízdních podmínkách.
Tam strčí veškerou konkurenci do kapsy.Jsem rád, že se nedělají všechna auta na míru nějakému nerelevantnímu testu pro osobní silniční vozidla, ale že se optimalizují skutečnému cílovému použití.

R
27. října • 14:33

to Pate: Tak zrovna tohle je, myslím dost důležité B-] i když ať se ti slimáci co s tím jezdí klidně pozabíjejí :-D

Dingo
27. října • 14:19

Diví se jen divoši ;-). Hilux je navržený tak, aby byl stabilní po namontování standardního příslušenství tzn. těžkého kulometu. Zkoušet dummy verze nemá žádný smysl. :-D

Mirek
27. října • 19:22

Tak tak

Doporučujeme

Články odjinud