V Nošovicích ukončí výrobu modelu Hyundai i30 první generace

16 komentářů

legnaw
22. prosince • 12:35

právě tímto modelem v listopadu 2008 ve slezských Nošovicích začala sériová výroba v prvním evropském závodě Hyundai.....
nevyrabel se uz pred tim v Ziline nakej hyundai?

jalla
22. prosince • 14:00

slovensko není v evropě, slovensko je už balkán!! B-]

corallo
23. prosince • 11:12

Chudák zakomplexovaný

asdf
22. prosince • 17:58

B-]

leandro
22. prosince • 8:46

Ale zapomeli napsat, ze kratka verze bude nahrazena novou generaci, ktera se zacne vyrabet 2. ledna, a dlouha se bude delat cca do kvetna, kdy i tu nahradi nova generace.

legnaw
22. prosince • 12:27

cetls to vubec???
V polovině ledna začne v nošovickém závodě sériová výroba nového modelu Hyundai i30 nové generace :-/

Super Václav
21. prosince • 23:58

Jawa? Liaz? Avia? Karosa? Tatra pod Dafem, Škoda pod VW ...proč český auto průmysl nepřežil 1989? Zato přistěhovalcům to kvete, přitom kdo ty auta viděl rozdělané potvrdí že nic úžasného to není - národe, zamysli se :-P

Karel
23. prosince • 8:17

Protože každý auto průmysl je závislý na odbytu a lokální trh ho neuživí. Po 89 jsme tu reálně měli automobilky s technologií o dvě generace zpožděnou a s prodejem orientovaným výhradně na východní blok. Peníze na modernizaci a expanzi nikde a kromě toho, samotné peníze nna vybudování v podstatě nové značky nestačí. A východní blok už taky chtěl moderní věci (za prskticky stejné ceny).

Arnold
23. prosince • 9:47

Otázkou je proč v tom našem banánistánu nejsou nikdy na nic peníze,jen dluhy dluhy a dluhy. A jak to pan Yung udělal když ještě před třiceti lety obchodoval s rýží a dnes má čtvrtou největší automobilku světa? Aha v Koreji se pracuje a nekrade..

Zelí
22. prosince • 16:05

Jsem pamětník a vzpomínám si jak šikmoocí vykukové začínali. Koukali jsme se na ně pěkně z výšky jako na dotěrný hmyz. Bohužel budování socialismu, které začalo v roce 45 a stále pokračuje nás přivedlo tam, kde jsme. Odboráři do roku 89 prožrali úplně všechno a skončili na nule, ale to je nezastavilo a na svůj banket v posledních dvaceti letech udělali sekeru dva biliony. Dluhy se přece neplatí, jak tvrdil soudruh pohrobek. Takové detaily jako prožrané fabriky, to je mimo jejich rozlišovací schopnost.

Arnold
22. prosince • 10:28

Normální člověk si za své těžce vydělané peníze koupí výrobek s nejlepším poměrem výkon/cena a nijak neřeší kdo to vyrobil a to že v Česku není nic českého za to nemůže český národ ale polistopadoví hrabiví politici.

Brouk
22. prosince • 11:58

S první částí souvětí souhlasím a v poslední bych opravil slovo "polistopadoví" na "předlistopadoví".

Petr
22. prosince • 7:30

Vaclave, udelals tady ze sebe hlupacka. V jakem stavu ten auto prumysl byl? Vzdyt nebyli schopni vtvorit nic noveho, Skdoa vyrabela 30 let prakticky stejna auta, s jinou kastli. O Tatre radeji nemluvit.Pristehovalcum to kvete, a budme radi, ze nasi lide maji praaci. Nevim cos myslel tim, ze nic uzasneho to neni - neni,, jde o masovou produkci stejne jako u Skody, VW, Fordu ci Renaulte. Neco uzasneho hledej u Rollse nebo Maybachu.
Zamysli se nejdriv sam.

Super Václav
22. prosince • 19:53

Ano, lepší mít nějakou práci, než chodnický pracák. Proto tam ti lidé pracují. Pokud se nelíbí můžou jít jinam? Nemají kam. Začarovaný kruh. Kdyby pracovali ve Škodě / Tatře které by kvetly, tak by to vypadalo jinak. U nás korejci poberou daňové prázdniny, zničí co můžou a zisk odvedou domů do vlasti. Tak to celé funguje. Že jsi to celé díky neskutečným milionům valeným do PR ještě neprokoukl, nevadí nejsi sám. Věřím, že se časem povede. ...o masovku nejde, jsou to nastrojehé hajtry, novinářům se dávají auta z úplně jiných šarší atd. Málokteré z referentských aut přežije 70tkm bez generálek. Pokud o tom nic nevíš, neznáš mraky lidí co tam pracovali/jí, tak prosím o zamyšlení nejdříve u sebe.... Každý stát by si měl přiměřeně hájit první svůj průmysl a know how a tradici.

Arnold
22. prosince • 20:37

A když Korejci odejdou zaměstná ty lidi VW? Asi ne. A jestli zisky plynou do Wolfsburgu nebo Soulu je nám vcelku jedno.

Super Václav
24. prosince • 5:22

Kdyby tu korejci nebyli, mohla by mít pobočku třeba Boleslav, něco jak Kvasiny. Tak sorry, že nepodporuju být otrokářem východu, ale chtěl bych, aby české firmy prosperovaly. Navíc vy to berete z pohledu domova, jenže pracovat v korejské firmě je dost o ústa. To se už nenapíše nikde, kdo nezažil neví. Kdysi značka "made in czechoslovakia" ve světe něco znamenala. Dneska? Montujeme akorát cizím. Státní kasa prázdná. Kdyby prázdná, v mínusu. Tak nezapomeňte všichni říct, že to je ok stav a já tu prudím nesmysly. Si myslíte že korejcům na nás záleží? Pro ně jsme jen bílé opice co si ani neudží vlastní průmysl. Mezi 4 očima ti řekne většina předáků z výroby, že dokud se tam pěstovalo zelí, tak to bylo pro region možná i lepší. Tak ano, vydlážděme svět auty, auty značky Hyundai, jak praví jejich promo slogan. ... asi půjdu dožít někam do tichomoří na ostrov a bude:-/

Doporučujeme

Články odjinud