V nižší střední třídě vládne Škoda Rapid, cena nehraje (vždy) roli

24 komentářů

Stefan
25. září • 10:44

nuž ale teraz čo??VW seat toledo sa montuje v tzv skodofke dokonca tam umelé prikrytie
na motor seatu- ked si otvoríte je emblém skodofky?! i ked je to jedno 80% je spoloč dielov s tzv VW rapidom...:-)

Honza
23. září • 16:21

Jak si někdo může koupit Rapida?
To auto celkem jde, ale ta výbava je katastrofa jako u všech škodovek. Když u Rapida chcete pořádnou výbavu výjde váš dráž než ten Golf nebo Toyota.

George
24. září • 0:08

Vy lopaty,před patnácti lety,jste za tyhle peníze kupovali Felície,a chrochtali jste si blahem.A to v nich byl maximálně jeden pytel a posilovač řízení :-) A to,nemluvím o průměrných platech v této době! Takže než zase budete omílat ty hov..,tak se laskavě mrkněte do ceníků ;-)
I když i to,bude zbytečné,nebot' hanit se Škodovka bude,i kdyby byla za sto tisíc :-)
Takže stručný výpis pro dementy,a ti inteligentnější ví,že se dá dealer ještě trochu pumpnout.
ŠKODA Rapid Spaceback Fresh Ambition 299 900 Kč 1,2 TSI/63 kW
+ přední mlhové světlomety
+ rádio SWING - 2 DIN s CD a MP3
+ vyšší stupeň zatmavení skel vzadu SUNSET
+ 3ramenný kožený volant s ovládáním rádia
+ 15" kola z lehké slitiny CARME
+ MAXI DOT
+6 airbagu
+kožený paket ovládáním rádia na volantu
+ loketní opěra
+vyhřívané zrcátka v elektrice
+ el.okna vpředu
+ centrál na dálku
+ ESC včetně ABS, MSR, ASR, EDS a HBA
+ klimatizace
+ 4letá záruka
+ kompletní zimní kola v ceně

Jan Novák
30. listopadu • 17:45

Konečně někdo, kdo má rozum B-]

mrazik
23. září • 14:30

Nastalo to co jsem psal pred par mesicema. Rapid nahradi Octavii ve sluzebnich autech.

LOL
23. září • 21:43

spíše nahradí Fobie. Když vidím ty pomalované krabice a nasupené obchoďáky, tak se musím smát. Část Oktávek samozřejmě taky.

Spekulace
23. září • 14:43

Kdyby to nebyl Rapid, třeba by to byla i30 nebo Focus? ;-)

kukol
23. září • 13:23

Co to je zase zase za bláboly. Základní model Mégane je po slevě 60 000,- Kč za 270 000,- Kč. To opravdu máte lidi za negramoty?

LOL
23. září • 11:30

odkdy je Fabia s kufrem nižší střední? :-O

Stefan
23. září • 10:23

no porovnať a dávať na jednu uroven VW rapid s fokusom s I30 rapid je pod nižšou stred triedou jednak svojou zárukou,menej kvalitnými dielmi,celkovým spracovaním etc scestné!
rapid skôr porovnať s daciou tam patrí ...B-]:-D

chujska pogoda
23. září • 19:01

jojo, ja bych taky bral jednoznacne fokuse ale i30 do srovnani s fordem nebo vw netahej prosim, zvlast co se zpracovani tyce.

kukol
23. září • 13:21

Tohle srovnání je zcela mimo. Měly by se porovnávat skutečné ceny a ne ty z ceníku. Třeba na Rapida se dává sleva 100 000,- Kč.

Řidič
23. září • 19:10

Tak to se mi zdá moc. Ale vím, že i u nás se místo Fabií počítá s nákupem Rapidů. když jsem řekl, že za ty prachy- má to být 1,6 TDi je mnoho lepších aut, tak mi carmanager řekl, že to nechce řešit. Tedy, jede se v zajetých kolejích. Naštěstí mám Octavii a doufám, že mi chvíli vydrží!;-)

Petr
23. září • 8:57

Mám to štěstí, že si můžu koupit služební auto dle svého výběru. Jsem "jen" omezen cenou. Taky jsem se díval na Rapida. Ale děkuji nechci. Za 266 000,- jsou to jen čtyři kola a kára a volant. Když to trošku doplníte, tak se vejdete do 400.000,-. A to jsem dostal 50.000,- slevu za fleet. Tohle auto se nedá koupit rozumem, to musí být člověk skalním příznivcem Škody.

karlos
23. září • 16:40

A navíc rapid není nižší střední třída. Nechápu proč ho tam novináři tak vehementně tlačí.

KL
23. září • 13:16

muzes nakonec prozradit konecnou volbu ? Ja to vidim podobne, kdybych byl v tehle pozici ... jsem sice patriot, ale "vodsad podsad"...

Pepa
23. září • 19:27

Proto si koupi Škody nechávám na dobu, až to bude automobilka potřebovat. Zatím mě nepotřebuje a jsem za to rád.

mpolan
23. září • 8:37

Za jedno vám ve srovnání chybí Octavia, která je rovněž nižší střední třídou.
Za druhé - někdo snad čekal něco jiného? Samozřejmě, že domácí značka bude mít nejlepší prodeje, zejména u auta, které je masám prezentováno jako skoroOctavia za méně peněz.

Lagarto
23. září • 12:46

Oktávka určitě je nižší střední (ostatně je na platformě jako Golf, Jetta, Toledo, Leon, atd.), ale chápu i nemožnost srovnávat třeba Golfa s Oktávkou. Již stavbou karoserie jsou zcela jiné a křížově se nenabízí (octavia hatchback nebo třeba Golf liftback). Kombi je pak scela autonomní podkategorie, protože někdo k tomu přiostupuje jako ke sportovnějšímu a většímu hatchbacku (např. Škoda Rapid, Alfa Romeo, některé Audi, atd., jiní zace jako k superstěhováku a rvou to do obrovských převisu karoserie a o třídu výš).
Toto je obecně problém automobilek s absencí vyšší střední či luxusní třídy. Nutně pak škodovka tlačí Superb výše než do střední, stejně jak Fordu chybí nástupce Scorpio a snaží se nafouknout Mondeo (ostatně jeden z největších kombíků a rozhodně praktičtější a širší než Superb, byť pro cestující vzadu není tak pohodlný).
Ale je to celé složité, protože různé dnešní crossovery, SUV a pseudo-SUV ty třídy tak rozhodily, že tomu nikdo nerozumí. No a pak se přidal VW, který označí Passata CC a přitom to není ani Coupé ani Cabriolet. Historicky zažité jistoty jdou prostě k čertu... Jen rozvor náprav už na určení třídy nestačí.

Pepa
23. září • 19:25

Jenže na té je i SuperB

Lumpo
23. září • 9:26

taky jsem koukal, že tam chybí Oktáfka...

Mirus
23. září • 9:29

Samozrejme za tam chybi Oktavka, pac dle AUTO.CZ patri do stredni tridy, ac sama Skodovka ji ve statistikach vede jako nizsi stredni tridu, kam patri.

Adam
24. září • 17:49

Auto.cz nerozhoduje o ničem, ale Octavii do střední třídy chybně řadí často i oficiální data svazů dovozců apod., a není to jen v ČR, v Německu se Octavia tlačí nahoru možná ještě více.

kukol
23. září • 13:26

A Auto.cz o něčem rozhoduje. Vždyť je to jen odnož Blesku, kde pár kluků za pár korun opisuje články o autech.:-)

Doporučujeme

Články odjinud