Soucasny stav je vysledkem nejakeho historickeho vyvoje, kde se silne angazovala i politika a vliv zajmovych skupin. Presto je nejviditelnejsim a nejsmutnejsim vysledkem rozdeleni motoristicke verejnosti na (minimalne) dva nesmiritelne tabory, ktere si navzajem nemohou prijit na jmeno. Pritom jsme vsichni vice ci mene obetmi ci rukojmimi...
No pročpak je na obrázku vozidlo které čoudí (asi sazemi). Mám takový dojem, že NOx tak nějak není moc viditelný plyn, obzvláště v koncentracích které jsou schopny dnešní motory vyprodukovat...BTW lidi přestaňte hysterčit, není to tak dávno co po NOx dieslech nikdo ani nevzdechl, nepřipadne Vám tahle mediální masáž trochu přehnaná? Podívejte se na ty normy, např. Euro VI - NOx pro naftu je 0,08g/km a pro benzín 0,06g/km. I kdyby to překročili v nějakém režimu 100x tak to vychází na 8g/km a 6g/km ....a teď si zkuste představit jak dlouhý je kilometr :-D. Docela by mne zajímala i metodika měření, ono je poměrně jednoduché přizpůsobit jízní styl tak aby vyšel požadovaný výsledek. Opravdu hoši testující jezdili jako já, nebo jezdili podle nápovědy na palubce, kdy výrobce automobilu radí nejlepší čas pro přeřazení, nebo jezdili jak prasata na dvojku se spotřebou 25l/100km. To se bohužel plebs nedozví, ten jen musí být mediálně instruován tak, aby majitele naftových motorů včas zlynčoval...
Problém je, když dieslový rakovinomet poskakuje v městských zácpách. To pak bude gramů na kilometr... Mimochodem, jak si vysvětluješ to, že v zácpě, tvořené benzinovými auty, může člověk normálně dýchat a žádný smrad necítí a naproti tomu, když je vyměníš za chrochty, situace se výrazně zhorší?Když jsem v americe vylezl na zacpanou ulici, absolutně žádný problém jsem neměl. A to jsou naše zácpy ve srovnání s jejich čajíček. Když udělám to samé tady, tak kromě všudypřítomného chrochtání se mi hned navalí ze smradu a dýchání je horší. Zajímavé.
Jestlipak to nebude subjektivní pocit mocně podpořený mediální masáží. Jistě, denně potkávám auta s datem výroby kolem roku 2000, typicky oktávky TDI které při akceleraci mohutně začoudí, ale jak už bylo zmíněno je to dáno hlavně zastaralostí vozového parku. My vlastníme automobil splňující Euro V a troufnu si říci, že za naším autem se žádný smrad ani oblak sazí netáhne. Zkuste si trochu nastudovat proč vznikají NOx, možná Vás pak překvapí že i benzínové turbomotory trpí stejným neduhem stejně jako ty co spalkují plyn, taktéž vzníká při spalování biomasy.K tomu Vašemu "rakovinometu", netlačte tak na pilu, nebo vám praskne cévka od roku 1992 kdy začaly platit normy euro se povolené emise NOx snížily 6x, takže mně se tak nějak dýchá lépe, ne hůře jako vám a jako bonus nemám žádná traumata i když stojím v koloně aut v Česku.
Člověče prober se z diskotétky z minulého století a namasíruj si mozek. Z dízlů a moderních přímostřiků kromě viditelnejch a smradlavej exhalací vyletují i mikročástice, které jsou tak jemné že jsou schopný prostoupit kůží i když zadržuješ dech vo 106. Právě tyto částice díky své drobnosti na sebe velmi dobře vážou karcinogeny a jiný sajrajty, s kterýma ti pak rovnou prostoupěj kůží nebo zůstanou v plicních sklípkách. To že ty je nevidíš a necejtíš je vůbec nezajímá. Velmi vysoká koncentrace jsou jich v silničních tunelech, takže tam je ideální jezdit s vodevřenejma vokýnkama nebo rovnou kábriem a dejchat pěkně zhluboka :-DB-]:-Dhttps://www.novinky.cz/zahranicni/270401-dieselo... ...
povolená hodnota rakovinotvorné pevné částice je 30.000 pt/cm3. Nejhorším místem jsou Pražské tunely, tedy Letenský, Strahovský nebo celý tunelový komplex Blanka, kde jen v jedoucím vozidle naměřili hodnoty přesahující 300.000 pt/cm3.http://www.auto.cz/aut-filtru-pevnych-castic... ... Experti ÚAMK naměřili na hlavních tazích v Praze několikanásobně překročené povolené limity pevných částic. Například křižovatka Evropské a Horoměřické ulice v Praze 6 vykázala průměrnou hodnotu přes 58.000 pt/cm3, povolená hodnota je přitom 30.000 pt/cm3. O kus níže na Svatovítské ulici u zastávky tramvaje v Dejvicích to bylo přes 70.000 pt/cm3 a zatím nejhorším místem jsou pražské tunely, tedy Letenský, Strahovský nebo celý tunelový komplex Blanka, kde jen v jedoucím vozidle naměřili hodnoty přesahující 300.000 pt/cm3.
Tak u nas to bude navic hodne dane i prumernym starim a stavem vozoveho parku.
No, on ani ten moderní diesel není nic příjemného. Smrad ze sazí vystřídal kyselý smrad způsobený močovinou.Benzinové auto smrdí jen pár vteřin po nastartování studeného motoru, kdy nefunguje katalyzátor. Poté již své okolí neobtěžuje.
Jo z močky lítá kyanovodík.
Porše jako první z koncernu končí s dízl rakovinomety a bude se víc zabejvat elektrikou. Spolu s Audinou tvořej 60 % zisku koncernu. Pohřeb spalováků se nezastavuje B-] http://www.businessinsider.com/r-porsche-ponders-diesel-... ...
Než pošlete svoje děti na Florenc...Nejhorší místo kde se kumuluje prach z dízlů je pražské autobusové nádraží Florenec když to tam maj autobusáci nahozený. A pak samozřejmě i tunely. Brno je na tom taky blbě.Kvůli exhalacím každoročně zemře předčasně 500 Pražanůhttps://www.novinky.cz/domaci/444061-kvuli-exhal... ...
Odhady počtu předčasných úmrtíOdhady za každý rok zveřejňuje Státní zdravotní ústav. Vychází z průměrných hodnot na různých měřicích stanicích v Praze a z dalších demografických údajů. Pro rok 2015 to bylo 520 lidí, v předchozích letech mezi 700 a 800. V celém Česku jde ročně o 10 tisíc až 12 tisíc lidí. WHO vyčíslilo, že v důsledku znečištění ovzduší prachem přichází Česko asi o 7 až 8 % HDP.:-/
Ups, tak to už aby jste mi pořídil to kolo z dynamem. A plynovou masku k tomu ;-). Je to prosté, přechodem na uhlovodíková paliva se prodloužila doba dožití na cca 90 let a zároveň zkrátila o 10 let. Statisticky. No nevím, "+" tam nesporně je. Evidentně "drobné" až zanedbatelné. Určitě.Takže máme tu jedno řešení. Vrátíme se do doby před přechodem na uhlovodíky a máme tu hezký nový čistý svět. CO2 již nebudeme emitovat v současném (pro někoho) problematickém množství. Budeme žít s souladem s matkou přírodou. Ale bude to určitě mít i své výhody. Celý den od slunka východu po slunka západ budeme běhat po krajině a hledat něco ke snědku, abychom nezemřeli hlady. Zocelíme ducha i tělo. Prý je "dobrý" kaolín na ukojení hladu. Vyzkoušeno v oblastech pod vedením soudruha inspirátora Mao Ce-tunga. Nemoci také zmizí, protože prostě "Darwin". Přežijí jen nejsilnější. Takže další úspora. Jisté experimenty v této oblasti podnikl soudruh Pol Pot. Může posloužit jako inspirace. Prostě je to jasná výzva. :-D. Měli bychom zavzpomínat, kde se najde pazourek.Co se týká oněch omílaných "smrtících" pevných částic. Bu bu bu. Tvůrce legislativy nastavil jasná pravidla. Od jisté doby se dává přednost řešení CO2 na úkor "toxických" produktů hoření. (Osobní názor). Takže za jakékoli "umrtí" padá stín i na ony "kormidelníky". Ale nepřímé vstřikování benzínu mizí, protože CO2. Až "kryšoti" zjistí, že benzínové motory s přímým vstřikem produkují částice o velikosti 10nm - 1000nm, tak začnou sborem řvát. Jsem zvědav na ty kampaně "žurnalistů". O jé. Hlavně, že se pořešilo (papírově) CO2. OK. Dobrá práce. Život je otázka priorit. :-D.
Jestliže se Vám práší z motoru, jistě máte nejnovější verzi prachového motoru, která zajisté splňuje evropské normy a tudíž je vše v pořádku. Auta jsou sice faktorem který zvyšuje množství polétavého prachu, ale zcela jistě ne spalováním nafty či benzínu. Z výfuku se obvykle totiž nepráší..
Tak určitěéé, ty starý dýzli vůbec nepráš jen ty nový. :-D:-D:-DTy co maj vymlácenej DPF taky neprášej a když auto splňuje normy tak taky vůbec nepráší :-D:-D:-DBenzívový stříkačky co dle normy nemusej mít DPF taky střílej z vejfuku jen fijalky.A teď tu vo Karkulce a 7mi trpajzlíkách :-D:-D:-DNejdřív si něco nastuduj ty Barone Prášile :-D:-D:-D
je zajimave ze ac sesterske weby, tak akazdy o tom informuje trosku jinak a vyzniva to jako dve rozdilne veci :-Dtady na autorevue to vyzniva jako ze tohle svolavani na upravu je vpodstate iniciativa jak zabranit zakazu vjezdu dieselu do mest, vpodstate tim ze lidi si dobrovolne nechaji upravit auta (urcite ne k lepsim parametrum, odhadem min vykonu a vetsi spotreba aby se casteji spalovali saze v DPF), cos ale neznamena ze zakazy vjezdu dieselu do nekterych mest stejne nebudoua auto.cz naopak pise ze tohle bude vpodstate misto zakazu a zakazy vlastne nebudou protoze se automobilky s politiky dohodli tak jak teda? :-D to si to ma ctenar zase dohledat v originale aby se dozvedel pravdu? :-D
tohle je problém čekoholi na autorevue. Místní pisálci jsou takoví dilentnati, že se ani neobtěžují odkazovat zdroj. úplný kanál novinářké práce.
na auto.cz zdroje taky neuvadi, a zrovna v tomhle textu bych spise veril tomu co je tady na revue :-D ale pravda zrejme bude asi jeste uplne jina
tak ty članky tady josu dobre akorat jako alert k tomu, že má člověk použít google, a najít si tu informaci někde sám.:-D
Imho tohle dohodla vláda. A zákazy určují města.Čili souvislost je minimální
Jaké mají automobilky možnosti? Zvýšit množství vztřikované nafty (ve válci bude hořet nafta namísto N) - tím vzroste spotřeba, omezit turbo (méně vzduchu ve válci - méně NOx) - tím se sníží výkon, nebo více otevřít EGR - rychlejší zanášení DPF a ucpání EGR. Imho vše z toho je důvod pro vrácení takového auta prodejci, jelikož to mění užitné vlastnosti. A pokud to stát podporuje, měl by za to úředník jít sedět a platit ze svého.Btw - EK navrhuje zákaz jízd aut bez těchto úprav
Moje auto má platnou homologaci ve stavu ve kterém je! Jestli se to někomu nelíbí tak mi může koupit nové a nebo to může vysvětlit u souduB-]
Nebo ti může zakázat jezdit kdykoli mimo 30.únor.
Homologace nezaručuje neomezené právo jízdy kamkoli se vám zlíbí. Jestli se vám to nelíbí, zkuste se soudit.
Se zákazem jízdy po náměstí nemám problém, ale EK je schopná ten zákaz udělat plošně úplně všude a s tím teda problém mám a určitě nebudu sám:-))
EK toho rozhodně chopná není, a i kdyb toho schopná byla, trvalo by roky, než by to probublalo do unijní legilativy. V té době by ten šrot byl stejně nepojízdný.Na druhou stranu to, že si někdo koupil EURO 3 diesel s daňovou podporou, k jízdám po městě, k čemuž nebyl nikdy určen, je podle vás OK. Podpora daňových poplatníků, které následně budete otravovat jedy vám přijde etická, následná regulace je pak podle vás zavrženíhodná?
Nemáš ani na nové auto, ale vyhrožuješ soudama. Víš kolik to stojí ? :-D
Zakažte ty rakovinomety úplně! A to platí i pro benzínovej přímovstřik. 3-[3-[3-[Pohřeb spalováků nabírá otáčky.
kuk: Tak to byste měl zapracovat na náhradě uhlovodíků jako zdroje energie skoro zadarmo.Souhlasím. Již ani kg uhlovodíků pro výrobu elektrické energie. Jsem pro vydání tohoto zákazu nyní a s okamžitou platností! Elektřiny je přece v zásuvce habaděj. A když mi nepůjde elektřina, tak si u prohlížení internetu budu svítit svíčkami. Mám přece energii akumulovanou v bateriích. Ať žije zelená revoluce! :-DPS: Jedná se o ironii
Dobrej nápad, posadím tě na kolo s dynamem a budeš šlapat až budeš zelenej, ...zatímco já budu psát další blbosti na internetu :-Dp.s. Svíčky nebrat, té horší než dízlový rakovinomety.
Tak to napiš rovnou "elektrikáři", o co ti jde, a nechoď kolem toho stále dokola.:-D
Narozdíl vod tebe já vždycky píšu vo co mi jde ty troubo, akorát ty se svou schizofrenií neumíš chápat psanej text a ještě s tím votravuješ na veřejnosti. Polkni valium a hoď se do nirvány.
Nepovídej, že zrovna jako obvykle jen chceš zakazovat, ale nějak ses zapomněl zmínit, co bys nechal, elektrikáři. Před léty tady byl také jeden spolek, který to s námi myslel jen dobře a chtěl nám něco málo povolit, ale všechno ostatní zakázat. Také máš tyto příznaky. :-P
Nech ho bejt, nemá cenu s ním diskutovat. Zbytečně s tím ztrácíš čas, pro něj jsou všichni hlupáci a on je jedinej ten chytrej (a chudák, protože musí diskutovat s námi "zabedněnci" v diskuzích na internetu).Já od něj dostal před pár dny "sprchu" na jiném serveru, že mu závidím, že si jednou koupí Teslu 3. :-D :-D :-D
Schizofrenik Mírek se vytahoval, že si koupí Tezlu 3? :-D:-D:-D
Tobě zkrátěj řetez aby si neděsil lidi.
Tvoje bába je elektrikář ty schizofreniku. B-]:-D
To popisuješ sebe? Vzhledem k tomu, co tady často píšeš, se ani nedivím, že máš bludy... Možná by to spravilo, kdyby tě trochu kopla elektřina ve tvé probíjející káře. :-D
S tebou je to jak u blbečků na dvorku, jen furt dokola meleš ty svoje houwna.
Pímovstřik téměř žádné NOx neprodukuje a sazí jen naprosté minimum (10x víc než diesel s filtrem, což je nula celá prd). Po nasazení filtru GPF budou benzíny vypouštět 100-1000x méně sazí než diesely s DPF.
V Německu jsou totálně v hajzlu protože se s VW, BMW i Daimler Mercedes na podvodech dohodli už dávno, aby nám tu mohli ničit životní prostředí a naše zdraví... 3-[3-[3-[Němci maj schopnost leda tak na podvody, sebranka jednaDer Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaruhttps://www.seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel... ...
kuk - ty budeš trochu jednodušší jedinec, že?si běž stěžovat těm debilům co navrhli a schválili ten testovací proces, ten je totiž mimo realitu...
ať už se dohodly nebo ne, exaktní měřeni v provozu dokazují, že francouzi a asie vypouští několikanásobně víc než auta z německa.:-P
Vy musite mit hodne velky komplex z toho, ze si lide kupuji i jine znacky aut...
Pokud víte o podvodu jděte na policii. Tady ale k žádnému podvodu nedošlo, jelikož předpisy nepožadovaly plnění emisí v provozu
Nejlepší trest je nekupovat.:-))
To nikoho neomlová.
Samozřejmě že neomlouvá. Ani podvádějící francouze a asii. Neomlouvá to nikoho.Němci jsou s čistotou a regulací dieselů v evropě nejdál, jestli je někde praktická vůle to řešit (nejen plané kecy), pak právě u nich.
Tak to asi sotva.VW motory EURO5 i po opravě vypouštějí průměrně 600mg/km NOx .Před opravou daleko více.Tak jak pak můžou být nejlepší?B-]Japonci ani korejci nebyli vůbec zmíněni, že by v tomto podváděli.A přitom byl důvod to třeba korejcům vrátit,protože právě v JK se NOx hodně prošetřovalo a německé automobilky byli na tom nejhůře,platili pokuty a zákazy prodejů.
Tak žvanit bez odkazů na zdroj lze na internetu neomezeně, že? :-PNevím z jakých dat vycházíte, ale z hromady EURO 5 vozidel testovaných v reálném provozu, splnilo laboratorní limity pro emise NOx pouze 1, shodou okolností z koncernu VW. Jinak jsou ty výsledky hodně špatné, a asie a francouzi jsou ještě mnohem horší.U vozidel EURO 6 jsou pak koncern VW, BMW a MB jediné automobilky, které tuto normu bez problémů splní na silnici. Francouzi a asie v prřípadě EURO 6 motorů neplní limity ani normu EURO 3, některé jejich skvosty vypadly z tabulky spodkem.http://equaindex.com/equa-air-quality-index/... A to jsou auta měřená jednotnou metodikou, takže výsledky lze porovnávat.Jedna věc je dokázat podvod, druhá věc je změřit, co leze z auta na silnici. A jestli je pro vás důležitější laboratorní spartakiáda před tím co vdechujete, pravděpodobně jste horký kandidát na Darwinovu cenu.:-P
Nezlobte se ale žádná evropská legislativa nepožadovala, aby auta plnila emise v běžném provozu. Jestli se vám to nelíbí, žalujte tvůrce legislativy za zkažený vzduch. Ale majitele z toho vynechte, zvlášť když často byli k pořízení dieselu finančně motivováni pro jeho ekologičnost. Takhle akorát podporujete státem organizivanou krádež
A co je to běžný provoz?Ano laboratoř a realita je jiná.Ale pokud budou velmi podobné podmínky čili stejná teplota vzduchu,požadavek malého výkonu (stejného jako je požadován v testu),měl by být výsledek emisí velmi podobný.Ono to měření v reálu není tak jednoduché,trefit podobné podmínky s laboratorními.Proto reálné testy opravdu jsou velmi náročné a drahé, a vícenásobné. Rozdíly pak nemohou být v násobcích, nebo v desetinásobcích jako předvedl VW a vznikla celá kauza dieselgate.
smyslem reálného měření není trefit laboratorní podmínky, které s reálým provozem nemají nic společného.
I v reálném provozu jste schopen se někdy přiblížit laboratorním podmínkám.Je to tak i se spotřebou,lze ji také dosáhnout a přitom je měřená v laboratoři.
Dobrej nápad žalovat tvůrce legislativy! Určitě ho zloboval VW a jemu podobní auto dinosauři. B-]
https://www.autoweek.cz/cs-aktuality-i_po_upravac... ... https://www.autoweek.cz/cs-aktuality-dieselgate_u... ... Mimochodem Equaindex žádná auta přímo neměřil,pouze vycházel z jiných mnohdy pochybných zdrojů.To že hrubě neplní VW je přímo z měření německého DUH a to i oni VW roky kryli,ale zřejmě už to dál nešlo.:-D
Vy jste teda solidni idiot :-DNapsat, že nic neměří a opisují odkudkoli, když mají podrobné informace o tom, čím a jakým způsobem svá měření provádí, publikují vědecké výstupy v odborných časopisech (ne to fakt není auto-bravíčko), to je fakt zbytečně s vámi diskutovat.http://emissionsanalytics.com/pems-testing/... http://emissionsanalytics.com/reports/... http://emissionsanalytics.com/equipment/... http://emissionsanalytics.com/testing/... Máme tam i video z testů, ale to si podle vás asi taky našli někde na TyTrubko.... že? :-P
Nejsou argumenty tak napadání?Ale jak jsem psal tyto nejsou nic jednoduchéhohttp://auto.idnes.cz/hrdlicka-co2-vyvoj-motor-... ... http://auto.idnes.cz/jak-budou-fungovat-emisni... ... www.autorevue.cz/skoda-odhalila-zakulisi-mereni-emisi-svych-aut-ma-na-to-novou-budovuA testy v USA s auty od VW dokázali nejhorší emise ze všech,německý Duh to jen potvrzuje,takže nějaká jedna stránka nehraje moc velikou roli.Automobilky se s tím docela perou a nějaká neznámá firma chrlí testy jak na drátku.:-D:-D:-D
Zábavné. Takže si to shrneme.Když vám člověk strčí vědecká data až pod nos, reagujete tvrzením, že ona studie jen sbírá pochybná data odjinud (což je prokazatelná lež). Psát zjevné nesmysly vám vůbec nevadí, vždyť na internetu můžete blábolit dle libosti.Následně oponujete zcela irelevantním článkem odkazující na cizí data (zvláštní, odkazování na cizí data vám najednou nevadí) přičemž zdroj neobsahuje studii stovky aut změřených stejnou metodologií, takže není s čím porovnávat.V USA kromě VW, MB a BMW nikdo neprodává, Francouzi tam neprodávají auta vůbec, takže zakončit svůj elaborát tím, že nejhorší diesely v USA prodávají němci, to už je jen třešnička vaší sebedebilizace v této diskuzi.
:-O Jakože třeba takový koncern Hyundai v USA neprodává? Samozřejmě že prodává, dokonce mnohonásobně víc, než nějaký VW.
vypaslo tam důležité slovíčko "neprodává diesel".
:-) OK. Hyundai v současnosti jen v USA možná nenabízí dieselové motory u osobních aut, ale např. u osobních lodí, člunů ano. http://www.hyundaiseasallusa.com/index.php... http://www.hyundai-seasall.com/html/sub_5/index.htm...
no a? Jak to souvisí s osobními automobily?BTW v USA i v Evropě podváděl s emisema úplně každý. Stačí se kouknout do historie:https://en.wikipedia.org/wiki/Defeat_device... Některým se tady zřejmě zbortí svět.
No a? Jak to souvisí s Hyundaiem? O něm v odkazu nepadlo ani slovo. Ne každý podvádí! Mimochodem, to, že skoro všechny značky neplní emise na 100% v běžném provozu ještě neznamená, že všechny mají nainstalovaný podvodný HW/SW jako VW, který podváděl už při homologacích. To dnes ví každý.Jinak, lodní motory jsem zmínil jen na okraj. Valná část z jeho nabídky (základní výkonové řady) jsou původem automobilové, a nechce se mi moc věřit, že by se v USA nijak nesledovaly emise u osobních lodí, jachet, motorových člunů, skůtrů atd., jelikož brázdí pobřeží a přístavy v hustě osídlených oblastech. Mimochodem, tyto lodní motory od Hyundaie jsou v porovnání s ostatními výrobci mimořádně šetrné k životnímu prostředí, mají jedny z nejnižších emisí na trhu a bez podvodu, Hyundai to nemá zapotřebí.
Vzhledem k tomu, že má Hyundai horší emise na silnici než VW i v případě EURO 5 motorů, tomu snad může věřit jen fanatický fanoušek značky. BTW zatím co VW splní EURO 6 dokonce i na silnici, EURO 6 Hyundai smrdí úplně stejně jako EURO 5 motory. Ale podle vás je nejšetrnější na světě. Zábavné.
Zase čteš mezi řádky něco, co dotyčný nenapsal? Nic zvláštního u tebe. Psal o lodních motorech a tys to odtočil na automobily a ještě jsi k tomu přidal, že tvrdí něco o "nejšetrnější na světě". Ty ses minul povoláním, měli tě zaměstnat jako hlavního demagoga v nějaké politické straně. Myslím, že ti s těmi třešněmi by po tobě sáhli všemi deseti. :-D
Tobě už spadnul, co.. No tak toho vylítanýho prasoně s kuchlým filtrem prodej. Nebo máš přítok nafty zadara? Hm, to bude možná ono :-D
Asi jste poněkud méně bystrý. :-DDiesel nevlastním a prasata s kuchlým filtrem bych trestal okamžitým propadnutím vozidla státu a následnou ekologickou likvidací - na náklady toho prasete co s ním jezdilo.
Vy berete v potaz hodnoty naměřené jinými organizecemi? Třeba proč vznikla doeselgate? Motory VW produkovali od 600 do 1200 mg/km NOx. Německý DUH reálně měřil VW Golf po opravě opět 600mg/km,před opravou ještě více.Vlády nechávali měřit emise,výsledek podváděl pouze koncern Vag.Možná ale to stále není jisté ještě další evropské automobilky,žádná asijská.A vy to vše ignorujete.Tak proč nemám ignorovat jedinou studii,kde není naprosto detailně rozpracováno každé měření.
A proč nenapíšete, že ten váš DUH měřil i další auta a neprošla? Takový Renault překračuje i EURO6 minimálně 25x.http://www.auto.cz/renault-odmita-narceni-ze... ... https://www.autorevue.cz/renault-espace-16-dci-pry... ... Obvinění z podvodu zaznělo i v souvislosti s automobilkou Fiat-Chrysler, prakticky všechny EURO 5 diesely pak vykazují obrovské rozdíly mezi laboraoří a silnicí a VW v tom rozhodně není zdaleka nejhorší (jenže dokázat podvod je v zhledem ke gumové legislativě něco jiného).Krom toho, onen "podvod" VW přiznal až po brutálním tlaku americké agentury, kde ovšem Francouzi, Korejci ani Japonci diesely neprodávají, takže jsou z obliga.
qwertz: "podvod" proč v uvozovkách? VW se přiznal, že používal nelegální SW. Nelegální = podvodné. Tady už není potřeba nic dokazovat. Podvodnost nespočívá v rozdílných hodnotách emisí v laboratoři a v reálném provozu, ale v tom, že v ŘJ je něco, co tam být nemá.
VW se přiznal, protože mu EPA šplápla na krk.Ostatní se nepřiznali, protože v USA neprodávají, a v EU na ně nikdo netlačí. Nevím co si chcete nalhávat.
A proč VW EPA šlápla na krk?Protože v reálu mu naměřili 10násobky emisí.A to opakovaně.Proto je nesmysl aby u těch samých motorů nějaká neznámá,kdo ví kým financovaná firma (tato měření jsou opravdu drahá,viz příspěvky výše) naměřili reálné emise násobně nížší. :-))To mu nikdo rozumný nemůže věřit.
Váš problém je, že víte úplné kulové. Ta vaše "neznámá firma" je vědecké pracoviště na kterém působí kapacity z University of Cambridge, Imperial College London, Kings College London, jejich CEO má diplom z Oxfordu. To jsou nejlepší vědecká pracoviště na světě, pokud vám to uniklo. (O tom, že spolupracují i s univerzitami v USA ni nemluvím) https://greenmotion.co.uk/news/emission-analytics-t... ... http://www.fleetnews.co.uk/fleet-management/case-stu... ... Nikdo lepší v téhle branži prakticky neexistuje. Ale podle vás je to "neznámá kdo ví kým financovaná firma. Jste prostě obyčejný šašek.I pubertální TopGear je označuje za špičkovou renomovanou společnost:https://www.topgear.com/car-news/insider/company-... ... :-PPokud byste se do těch testů podíval pořádně, zjistil byste, že Euqaindex ukazuje pro VW horší emise, než Americké testy, nebo ten váš DUH - což je BTW na rozdíl od EmisionAnalytics jen prachsprostá lobbistická skupina, tedy z principu nedůvěryhodný zdroj informací, které musí být nezávisle ověřeny.
qwertz: "VW se přiznal, protože mu EPA šlápla na krk." - A to je dobře nebo špatně? Já říkám, že dobře."Ostatní se nepřiznali, protože v USA neprodávají, a v EU na ně nikdo netlačí." - Přesně tak, tady jsme ve shodě. Mimochodem spousta aut, kterých se to týká, jezdí i po EU. Takže kdyby EU chtěla, tak může kdykoliv zakročit. A zjistit, jestli ŘJ ostatních automobilek rozpoznají právě probíhající test v laboratoři, nebude určitě žádný problém. Ale to by se muselo EU chtít a to už problém je."Nevím co si chcete nalhávat." - Já si nic nenalhávám. Jen se snažím některým vysvětlit, že k podvodu došlo a podvodník se k němu sám přiznal. Tudíž to není potřeba dávat do uvozovek.
To je dobře. Za prvé proto, že podvádět se nemá. Za druhé proto, že díky tomu konečně zmizí diesely z osobních aut. Bez této aféry by si EU dál nalhávala něco o čistotě dieselů, přestože všichni vědí o opaku."Podvod" v uvozovkách je to proto, že podvádí všichni za tichého souhlasu evropských regulátorů. VW je vlastně jen obětní beránek.
Ty tomu snad i věříš. Němci byli s diesely nejdál na světě, až do provalení toho podvodu.A teď je u nich najednou "praktická vůle" :-P
Já věřím pouze tvrdým datům, změřeným na silnici. Jestli Renault nebo hujdaj v laboratoři prdí osvěžovač vzduchu je mi celkem ukradené.
Mám teda pocit, že ta jejich hurá akce dostane jen část exhalací sotva tam kde to mělo původně dle normy být a to je i tak málo. :-|:-/3-[Hlavně to může být celý jen taková habaďůra na uklidnění davů, aby to vypadalo źe se něco dělá. Rozhodně bude potřeba ty auta proměřit i po tom.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.