V Německu a Itálii nejspíše skončí Formule 1

Tradiční Velké ceny v Německu a Itálii s největší pravděpodobností do roku 2009 skončí.

Tradiční Velké ceny v Německu a Itálii s největší pravděpodobností do roku 2009 skončí. Mají je nahradit Grand Prix v Mexiku a Koreji. Právě s těmito okruhy uzavřeli pořadatelé Formule 1 smlouvy, které jim zajistily zařazení do kalendáře od roku 2009.

Německý okruh v Hockenheimu to má spočítané zcela jistě. Smlouva s Ecclestonem vyprší v roce 2008 a majitelé okruhu odmítli tuto smlouvu prodloužit. Hlavním důvodem jsou finanční potíže, do kterých se okruh dostal. Po náročné rekonstrukci, která byla nutná pro zachování Formule 1, se nepodařilo okruh dostatečně zaplnit a vykazuje neustále ztrátu, která na počátku letošního roku již atakovala třicet milionu eur.

Pro německé a italské fanoušky budiž útěchou, že se u nich dnes jezdí velké ceny dvě, a tak při zrušení vždy jedné z nich o šampionát zcela nepřijdou. V případě Německa se jedná o dnešní velkou cenu Evropy na Nürburgringu, v případě Itálie o velkou cenu San Marina na okruhu v Imole.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků