V Německu a Itálii nejspíše skončí Formule 1

Tradiční Velké ceny v Německu a Itálii s největší pravděpodobností do roku 2009 skončí.

Tradiční Velké ceny v Německu a Itálii s největší pravděpodobností do roku 2009 skončí. Mají je nahradit Grand Prix v Mexiku a Koreji. Právě s těmito okruhy uzavřeli pořadatelé Formule 1 smlouvy, které jim zajistily zařazení do kalendáře od roku 2009.

Německý okruh v Hockenheimu to má spočítané zcela jistě. Smlouva s Ecclestonem vyprší v roce 2008 a majitelé okruhu odmítli tuto smlouvu prodloužit. Hlavním důvodem jsou finanční potíže, do kterých se okruh dostal. Po náročné rekonstrukci, která byla nutná pro zachování Formule 1, se nepodařilo okruh dostatečně zaplnit a vykazuje neustále ztrátu, která na počátku letošního roku již atakovala třicet milionu eur.

Pro německé a italské fanoušky budiž útěchou, že se u nich dnes jezdí velké ceny dvě, a tak při zrušení vždy jedné z nich o šampionát zcela nepřijdou. V případě Německa se jedná o dnešní velkou cenu Evropy na Nürburgringu, v případě Itálie o velkou cenu San Marina na okruhu v Imole.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků