V německé studii spolehlivosti aut letos uspěly výrobky z Česka a SR

Antiautomat  |  20. 07. 2017 19:25

co je to Cesko SR? Skoda Rapid? Pytam sa, pretoze ten nazov clanku vymyslel snad...debil.
Nic v zlom, ja konstatujem holy fakt.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2017 20:50

Česko a SR. Dva státy. ČR a Slovensko - je to tak lepší?

Odpovědět  |   | 
JC  |  21. 07. 2017 00:24

Je to spíš jazyková lapálie, ale... Pokud autor uvede Česko, pak logicky i Slovensko - přesně takto. Druhá varianta je: ... výrobky z ČR a SR. To první mi přijde lepší. Možná je vše vázáno na počet znaků v titulku a pak tu máme takový kompromis.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  20. 07. 2017 21:01

Čítal som o tom "teste" obsiahlejší článok na inom webe, kde bolo ale na rozdieľ od tohoto aspoň vysvetlené o čo sa jedná. Slovo "spoľahlivosť" je silne zavádzajúce, pretože sa hodnotila aj cena vozidla, jeho spotreba, zložitosť ovládania atd. Proste hodne o subektívnych pocitoch majiteľov. A poradie vypovedá o ďaľšom fakte. Najlepšie boli hodnotené značky nižšej cenovej kategórie, ktoré si logicky kupujú ľudia s menej peniazmi a teda s malou príplatkovou výbavou. Čo tam nemáš, nepokazí sa a nemusíš sa to ani učiť ovládať. U drahších značiek hral úlohu aj faktor sklamania zo všemožných asistentov od ktorích zákazníci očakávali podstatne viacej, proste naleteli reklame.
A tak je možné vidieť v poradí hodne paradoxov. Ak sa pozrieme na nemeckú produkciu, tak tzv. "nóbl" značky sú na chvoste, konkrétne BMW dokonca druhý od konca, VW je len ľahko nad priemerom a najlepšia nemecká značka je Opel na 8. mieste. Pardon, "nemecká" Škoda to zachraňuje pekným 5 miestom. Vyhlásený vzor "japonskej spoľahlivosti" Mazda je až za Daciou. Je to skorej poradie užívateľskej obľúbenosti, než spoľahlivosti. Taký mix naplnených, či nenaplnených očakávaní. Ak si niekto kupuje prémiové auto, má vyššie očakávania a pravdepodobnosť sklamania, že nedostal to, čo marketing vytruboval je omnoho vyššia, než u zákazníka, ktorý kupuje lacné auto. Za tým testom by som skorej videl vysvedčenie pre marketing.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 14:59

a jak jinak chceš hodnotit to, že sis koupil "prémiovku" za dvakráte tolik co stojí "rejže" a přitom jsi dostal jen o 20% více hraček na rozptýlení a jako bonus horší spolehlivost?

Dokážu pochopit, že někteří si prostě MUSÍ koupit Medvěda nebo Vrtuli, ale pak by měli vědět, že každá sranda něco stojí. BTW sám v autě žádné asistenty nechci, vyzkoušel jsem a je to jen horší.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 07. 2017 16:49

Posďte se někdy do prémiového auta a pak si sedněte do té rejže.
Poznáte, že sedíte v úplně jiném světě.
Společného to má pouze to, že obojí jezdí po silnici. To je tak všechno.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  22. 07. 2017 11:59

otazkou je, co je a co neni premie?

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  21. 07. 2017 17:22

Ale ja s vami v podstate súhlasím, mám rovnaký názor, že zbytočné serepetičky vo forme neviemakých asistentov sú len marketingové lákadlá, ktoré vačšinu ľudí sklamú, nepoužívajú ich a stávajú sa potenciálnymi kurvítkami.
Ale keby ste v záujme objektivity postavili vedľa seba nejaké BMW z chvosta tabuľky a Kiu z prvého miesta, a obidve vozidlá by boli s analogickou výbavou, málokto asi uverí, že Kia v spoľahlivosti BMW porazí. A že bude lepšia i v ďaľších parametroch. Dá sa veriť že pri nejakom prepočítaní v pomere cena/výkon bude na tom Kia skutočne lepšie. Že BMW za vysokú cenu neponúka cene odpovedajúcu vysokú spoľahlivosť, to je celkom pravdepodobné. Ale obecne tvrdiť na tomto základe, že Kia je spoľahlivejšia, to je prekrúcanie faktov.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  22. 07. 2017 13:23

Problém je v tom, že Kiu a BMW ve stejné výbavě vedle sebe postavit nelze. Jsou to 2 rozdílné světy. I kdyby jste z toho BMW vyřezal to, co KIA nemá, pořád budete mít diametrálně rozdílnou karoserii, materiály, motor, izolace, odhlučnění, prostě auto, které bylo od první sekundy vyvíjeno s jinými požadavky, než pouze oholit cenu na dřeň jako u korejců.
A že by to BMW bylo nemjak poruchové nevím, kromě výměny ložisek předních kol u X5 se mi nikdo nesvěřil. Zato u i30 vím o 2 mrtvých motorech do roku od koupi. Paradoxně to jejich majitelé berou s porozuměním...

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  21. 07. 2017 06:18

Ještě jestli autor rozlišil u JD Power žebříček spolehlivosti a žebříček spokojenosti. Diametrální rozdíl. Ale opět bych se tím neřídil slepě, jelikož se posuzuje u spolehlivosti i jak se daří spárovat bluetooth s telefonem atd. To u mě nemá nic společného se spolehlivostí auta.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 07. 2017 08:07

Tak ono hodnocení DJ Power má tu zvláštní vlastnost, že nejlépe hodnocené bývají vozy, o které je nikdo dvakrát nestojí. Zatímco vítěze dobrovolně nechce nikdo, po poraženém touží všichni.
Tyhle žebříčky jsou nesmírně zavádějící a nicneříkající proto, že očekávání majitele i30 je propastně odlišné od očekávání majitele S-Klasse.
Osobně jsem slyšel od lidí vlastnících koreu otřesné příběhy, přesto byli spokojeni a měli pochopení pro až neuvěřitelné závady.
Naopak lamentování majitele Mercedesu S nad špatně znějícími žesti v příplatkové audiosoustavě mne také pobavilo...
Takže asi takto to je s DJ Power

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  21. 07. 2017 09:24

Přesně tak to bude. Test bude dosti subjektivní. Když vrazím do s klassy pár baněk čekám , že bude bezproblémová a vytočí mě každý detail. Když koupím Dachnu za 200 očekávám že to bude na dopravu z A do B a v podsatě mě může jen překvapit. Těžko pak posuzovat a porovnávat v takovémto spektru aut. Ale ono hodnocení spolehlivosti dle stavu na technické je to samé, opět o ničem. Když mám prémiovku počítá se tak nějak , že se o ni náležitě starám a dávám ji co potřebuje. když koupím 3 auto dorodiny jako dříče tak se na něj většinou se.e a počká se co na STK a pak se to řeší. Podle toho dopadaj i ty testy.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:02

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 07. 2017 18:33

To není test, ale anketa. Zbytek nemá smysl komentovat.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:04

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:06

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:08

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  21. 07. 2017 12:02

Přesně tak. Když jsem si před pár lety v USA koupil Lexus LX, tak jsem následně dostal JD Power dotazník, který jsem vyplnil a přestože jsem s LX velmi spokojený, tak jsem samozřejmě našel dost závažných vad, které jsem tam uvedl - např. tempomat při dlouhém podržení neumí skoky po 5 mph jako v jiných Lexusech, tlačítko pro přesun na další skladbu mp3 na USB neumí při dlouhém stisku měnit adresáře (jako v jiných Lexusech) a analogové hodiny mají téměř stejně dlouhou minutovou a hodinovou ručičku, takže jsou špatně čitelné... Všem těmto "závadám" jsem přiřadil důležitost "velmi závažná", protože mě to fakt štvalo

Odpovědět  |   | 
Saman  |  22. 07. 2017 12:09

a vidis, ja od i30 necekal zazraky ale spise sklamani, to auto jsem mel ve vyberu vpodstate u konce, po projeti vetsiny souperu ve tride (neprojel jsem jen Leaona a tehdy jeste neprodavane Tipo) a muzism rict ze krome Golfa me to spise sklamalo, nakonec to vyhrala i30 a to nejen diky cene, ale prave i diky vybave a dojmu z kvality interieru, v tom u me treba na plne care prohrala sestricka Golfu Oktavka, vrzajici sedacky a ne prilis tichej motor me u predvadeciho auta co ma na hrbu necelou tisicovku dost odradili, nehlede na to ze byla vpodstate i nejdrazsim autem ve vyberu a s prumernou vybavou

pokud dobre ctu, tak hodnocene nebyli v celkovem souctu jednotlive modely, ale znacky, a pokud ma dana znacka zastoupeni ve vetsim rozsahu segmentu, musi se pocitat ze tam muze bejt jak kupujici kuprikladu Mercedesu A, tak i kupujici kuprikladu Hyundai Genesis, takze psat neco o tom ze "očekávání majitele i30 je propastně odlišné od očekávání majitele S-Klasse" je trosku zavadejici, jako bych ja napsal "očekávání majitele Acka je propastně odlišné od očekávání majitele Genesis"

to cele neni o spolehlivosti a kvalitach, ale o tom ze lide zjistuji ze proste za sve penize nemusi vzdy ziskat to co je jim slibeno, tak jako to ze kdysi kvalitni znacka nemuze bejt po urcite dobe nekvalitni a naopak

Odpovědět  |   | 
MR  |  22. 07. 2017 21:01

Tak to ta Oktávka byla byla záplavová a ještě plná bahna že podkytla dojem z kvality interiéru horší než i30, ne?
Seděl jsem v obojím, ale i30 se nemůže rovnat snad ani se Felicií.
Když chytím za kaoličku přístrojovkx a mám strach, že mi zůstane v ruce a vlní se to až ke spolujezdci...
Děkuji ale koreu fakt skousnout nedokážu. Snad když jsem prodával Žigulíka, tak by možná udělala lepší dojem, ale přesednout z jskéhokoliv aktuálně vyráběného auta podle mne nejde

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2017 16:16

Holt Čecháčkové nedokážou zkousnout že kvalita korejských aut se vyrovná nebo předčí jejich milované škodovce ...a nejvíce křičí ti co vlastní 10 a více roku staré fabie a oktávky s 200000 km ..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2017 16:19

Jen pro úplnost vlastním novou Kiu Ceed 1,6..a testoval několik aut před koupi..Kia vyhrála a nelituju..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A