V německé studii spolehlivosti aut letos uspěly výrobky z Česka a SR

Antiautomat  |  20. 07. 2017 19:25

co je to Cesko SR? Skoda Rapid? Pytam sa, pretoze ten nazov clanku vymyslel snad...debil.
Nic v zlom, ja konstatujem holy fakt.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2017 20:50

Česko a SR. Dva státy. ČR a Slovensko - je to tak lepší?

Odpovědět  |   | 
JC  |  21. 07. 2017 00:24

Je to spíš jazyková lapálie, ale... Pokud autor uvede Česko, pak logicky i Slovensko - přesně takto. Druhá varianta je: ... výrobky z ČR a SR. To první mi přijde lepší. Možná je vše vázáno na počet znaků v titulku a pak tu máme takový kompromis.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  20. 07. 2017 21:01

Čítal som o tom "teste" obsiahlejší článok na inom webe, kde bolo ale na rozdieľ od tohoto aspoň vysvetlené o čo sa jedná. Slovo "spoľahlivosť" je silne zavádzajúce, pretože sa hodnotila aj cena vozidla, jeho spotreba, zložitosť ovládania atd. Proste hodne o subektívnych pocitoch majiteľov. A poradie vypovedá o ďaľšom fakte. Najlepšie boli hodnotené značky nižšej cenovej kategórie, ktoré si logicky kupujú ľudia s menej peniazmi a teda s malou príplatkovou výbavou. Čo tam nemáš, nepokazí sa a nemusíš sa to ani učiť ovládať. U drahších značiek hral úlohu aj faktor sklamania zo všemožných asistentov od ktorích zákazníci očakávali podstatne viacej, proste naleteli reklame.
A tak je možné vidieť v poradí hodne paradoxov. Ak sa pozrieme na nemeckú produkciu, tak tzv. "nóbl" značky sú na chvoste, konkrétne BMW dokonca druhý od konca, VW je len ľahko nad priemerom a najlepšia nemecká značka je Opel na 8. mieste. Pardon, "nemecká" Škoda to zachraňuje pekným 5 miestom. Vyhlásený vzor "japonskej spoľahlivosti" Mazda je až za Daciou. Je to skorej poradie užívateľskej obľúbenosti, než spoľahlivosti. Taký mix naplnených, či nenaplnených očakávaní. Ak si niekto kupuje prémiové auto, má vyššie očakávania a pravdepodobnosť sklamania, že nedostal to, čo marketing vytruboval je omnoho vyššia, než u zákazníka, ktorý kupuje lacné auto. Za tým testom by som skorej videl vysvedčenie pre marketing.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 14:59

a jak jinak chceš hodnotit to, že sis koupil "prémiovku" za dvakráte tolik co stojí "rejže" a přitom jsi dostal jen o 20% více hraček na rozptýlení a jako bonus horší spolehlivost?

Dokážu pochopit, že někteří si prostě MUSÍ koupit Medvěda nebo Vrtuli, ale pak by měli vědět, že každá sranda něco stojí. BTW sám v autě žádné asistenty nechci, vyzkoušel jsem a je to jen horší.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 07. 2017 16:49

Posďte se někdy do prémiového auta a pak si sedněte do té rejže.
Poznáte, že sedíte v úplně jiném světě.
Společného to má pouze to, že obojí jezdí po silnici. To je tak všechno.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  22. 07. 2017 11:59

otazkou je, co je a co neni premie?

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  21. 07. 2017 17:22

Ale ja s vami v podstate súhlasím, mám rovnaký názor, že zbytočné serepetičky vo forme neviemakých asistentov sú len marketingové lákadlá, ktoré vačšinu ľudí sklamú, nepoužívajú ich a stávajú sa potenciálnymi kurvítkami.
Ale keby ste v záujme objektivity postavili vedľa seba nejaké BMW z chvosta tabuľky a Kiu z prvého miesta, a obidve vozidlá by boli s analogickou výbavou, málokto asi uverí, že Kia v spoľahlivosti BMW porazí. A že bude lepšia i v ďaľších parametroch. Dá sa veriť že pri nejakom prepočítaní v pomere cena/výkon bude na tom Kia skutočne lepšie. Že BMW za vysokú cenu neponúka cene odpovedajúcu vysokú spoľahlivosť, to je celkom pravdepodobné. Ale obecne tvrdiť na tomto základe, že Kia je spoľahlivejšia, to je prekrúcanie faktov.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  22. 07. 2017 13:23

Problém je v tom, že Kiu a BMW ve stejné výbavě vedle sebe postavit nelze. Jsou to 2 rozdílné světy. I kdyby jste z toho BMW vyřezal to, co KIA nemá, pořád budete mít diametrálně rozdílnou karoserii, materiály, motor, izolace, odhlučnění, prostě auto, které bylo od první sekundy vyvíjeno s jinými požadavky, než pouze oholit cenu na dřeň jako u korejců.
A že by to BMW bylo nemjak poruchové nevím, kromě výměny ložisek předních kol u X5 se mi nikdo nesvěřil. Zato u i30 vím o 2 mrtvých motorech do roku od koupi. Paradoxně to jejich majitelé berou s porozuměním...

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  21. 07. 2017 06:18

Ještě jestli autor rozlišil u JD Power žebříček spolehlivosti a žebříček spokojenosti. Diametrální rozdíl. Ale opět bych se tím neřídil slepě, jelikož se posuzuje u spolehlivosti i jak se daří spárovat bluetooth s telefonem atd. To u mě nemá nic společného se spolehlivostí auta.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 07. 2017 08:07

Tak ono hodnocení DJ Power má tu zvláštní vlastnost, že nejlépe hodnocené bývají vozy, o které je nikdo dvakrát nestojí. Zatímco vítěze dobrovolně nechce nikdo, po poraženém touží všichni.
Tyhle žebříčky jsou nesmírně zavádějící a nicneříkající proto, že očekávání majitele i30 je propastně odlišné od očekávání majitele S-Klasse.
Osobně jsem slyšel od lidí vlastnících koreu otřesné příběhy, přesto byli spokojeni a měli pochopení pro až neuvěřitelné závady.
Naopak lamentování majitele Mercedesu S nad špatně znějícími žesti v příplatkové audiosoustavě mne také pobavilo...
Takže asi takto to je s DJ Power

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  21. 07. 2017 09:24

Přesně tak to bude. Test bude dosti subjektivní. Když vrazím do s klassy pár baněk čekám , že bude bezproblémová a vytočí mě každý detail. Když koupím Dachnu za 200 očekávám že to bude na dopravu z A do B a v podsatě mě může jen překvapit. Těžko pak posuzovat a porovnávat v takovémto spektru aut. Ale ono hodnocení spolehlivosti dle stavu na technické je to samé, opět o ničem. Když mám prémiovku počítá se tak nějak , že se o ni náležitě starám a dávám ji co potřebuje. když koupím 3 auto dorodiny jako dříče tak se na něj většinou se.e a počká se co na STK a pak se to řeší. Podle toho dopadaj i ty testy.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:02

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 07. 2017 18:33

To není test, ale anketa. Zbytek nemá smysl komentovat.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:04

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:06

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 07. 2017 15:08

Jenže přesně o tomhle ten test je. A krásně ukazuje, jak je tzv. prémie předražená a nekvalitní. Doby superspolehlivých a přitom moderní technikou nabitých Meďourů jsou už dávno minulostí.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  21. 07. 2017 12:02

Přesně tak. Když jsem si před pár lety v USA koupil Lexus LX, tak jsem následně dostal JD Power dotazník, který jsem vyplnil a přestože jsem s LX velmi spokojený, tak jsem samozřejmě našel dost závažných vad, které jsem tam uvedl - např. tempomat při dlouhém podržení neumí skoky po 5 mph jako v jiných Lexusech, tlačítko pro přesun na další skladbu mp3 na USB neumí při dlouhém stisku měnit adresáře (jako v jiných Lexusech) a analogové hodiny mají téměř stejně dlouhou minutovou a hodinovou ručičku, takže jsou špatně čitelné... Všem těmto "závadám" jsem přiřadil důležitost "velmi závažná", protože mě to fakt štvalo

Odpovědět  |   | 
Saman  |  22. 07. 2017 12:09

a vidis, ja od i30 necekal zazraky ale spise sklamani, to auto jsem mel ve vyberu vpodstate u konce, po projeti vetsiny souperu ve tride (neprojel jsem jen Leaona a tehdy jeste neprodavane Tipo) a muzism rict ze krome Golfa me to spise sklamalo, nakonec to vyhrala i30 a to nejen diky cene, ale prave i diky vybave a dojmu z kvality interieru, v tom u me treba na plne care prohrala sestricka Golfu Oktavka, vrzajici sedacky a ne prilis tichej motor me u predvadeciho auta co ma na hrbu necelou tisicovku dost odradili, nehlede na to ze byla vpodstate i nejdrazsim autem ve vyberu a s prumernou vybavou

pokud dobre ctu, tak hodnocene nebyli v celkovem souctu jednotlive modely, ale znacky, a pokud ma dana znacka zastoupeni ve vetsim rozsahu segmentu, musi se pocitat ze tam muze bejt jak kupujici kuprikladu Mercedesu A, tak i kupujici kuprikladu Hyundai Genesis, takze psat neco o tom ze "očekávání majitele i30 je propastně odlišné od očekávání majitele S-Klasse" je trosku zavadejici, jako bych ja napsal "očekávání majitele Acka je propastně odlišné od očekávání majitele Genesis"

to cele neni o spolehlivosti a kvalitach, ale o tom ze lide zjistuji ze proste za sve penize nemusi vzdy ziskat to co je jim slibeno, tak jako to ze kdysi kvalitni znacka nemuze bejt po urcite dobe nekvalitni a naopak

Odpovědět  |   | 
MR  |  22. 07. 2017 21:01

Tak to ta Oktávka byla byla záplavová a ještě plná bahna že podkytla dojem z kvality interiéru horší než i30, ne?
Seděl jsem v obojím, ale i30 se nemůže rovnat snad ani se Felicií.
Když chytím za kaoličku přístrojovkx a mám strach, že mi zůstane v ruce a vlní se to až ke spolujezdci...
Děkuji ale koreu fakt skousnout nedokážu. Snad když jsem prodával Žigulíka, tak by možná udělala lepší dojem, ale přesednout z jskéhokoliv aktuálně vyráběného auta podle mne nejde

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2017 16:16

Holt Čecháčkové nedokážou zkousnout že kvalita korejských aut se vyrovná nebo předčí jejich milované škodovce ...a nejvíce křičí ti co vlastní 10 a více roku staré fabie a oktávky s 200000 km ..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2017 16:19

Jen pro úplnost vlastním novou Kiu Ceed 1,6..a testoval několik aut před koupi..Kia vyhrála a nelituju..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A