V nejluxusnějším bytě na kolech zaparkujete i Ferrari

Ať už sháníte trendy bydlení nebo se jen chystáte na dovolenou, garantujeme vám, že něco takového jste ještě nikdy neviděli. Pokud máte zájem o koupi opravdu originálního a motorizovaného domova, budete ale muset sáhnout hodně hluboko do kapsy. 

Za luxusní obytný autobus od firmy Volkner Mobil zaplatíte podle výbavy 23 až 37 milionů korun. Ale tento kolos snad ani autobusem nazývat nelze. Uvnitř totiž naleznete regulérní byt a k němu dostanete v ceně taktéž garáž pro sportovní vůz.

Ideální vozítko pro rockové hvězdy nebo milionáře, kteří nesnáší létání, je dlouhé přes dvanáct metrů a ve výbavě mu nechybí kuchyň s velkou lednicí a mrazákem, myčkou, pračkou a mikrovlnnou troubou. V obývací části naleznete kožená křesla, domácí kino a samozřejmě i širokoúhlou televizí.

Klepněte pro větší obrázek
Samostatná ložnice poskytuje dostatek soukromí.

Autoři paláce na kolech samozřejmě mysleli i na hygienu. Nádrž v autě pojme 800 litrů pitné a 600 litrů užitkové vody. Pokud se vám některé části interiéru nelíbí, nemusíte věšet hlavu, mnoho z nich je volitelných. Koupelnu si můžete nechat dovybavit třeba zlatými vodovodními kohoutky a šťastný majitel vozu si může zvolit barvu kůže i mnoho jiných detailů, včetně druhu dlaždic v kuchyni.

Ani na cestách ovšem nebudete odkázáni chodit pěšky. Své sportovní auto můžete mít vždy sebou díky garážovému prostoru mezi zadními a předními koly autobusu. Pro jeho snadnější parkování se po stisknutí tlačítka vysune plošina, na kterou stačí auto zaparkovat.

Čekací lhůty jsou ale dlouhé. Stavba takového vozu zabere firmě zhruba rok a i přes poněkud vyšší cenu výrobku nemá německá firma o zakázky nouzi.


Zdroj: E15.cz 

Foto: Profimedia.cz
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků