V neděli vytvoří ŘSD úzké hrdlo u Brna. Začne oprava části D2

V neděli vytvoří ŘSD úzké hrdlo u Brna. Začne oprava části D2

V neděli zahájí Ředitelství silnic a dálnic další etapu rekonstrukce dálnice D2 mezi Brnem a Břeclaví. Tentokrát půjde o devítikilometrový úsek mezi 3. a 12. kilometrem v pásu, kudy se běžně jezdí směrem do Brna.

Práce začnou v neděli v šest ráno a až do večera se v tomto úseku bude v obou směrech jezdit pouze jedním pruhem.

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Až budou demontovány na patřičných místech svodidla a vytvoří se přejezdy na druhou polovinu dálničního tělesa, začne hlavní etapa prací. Během ní se v období do 25. listopadu bude jezdit směrem na Bratislavu ve dvou provizorních pruzích a ve směru na Brno bude dokonce v části úseku k dispozici pouze jediný pruh.

Definitivně by oprava této části D2 měla skončit 2. prosince. Tím ale omezení kvůli stavebním pracím na této komunikaci ještě nekončí. Příští rok by se ve směru na Brno měly opravovat ještě dvě části, které se nalézají mezi 24. a 42. kilometrem.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků