V neděli vytvoří ŘSD úzké hrdlo u Brna. Začne oprava části D2

V neděli vytvoří ŘSD úzké hrdlo u Brna. Začne oprava části D2

V neděli zahájí Ředitelství silnic a dálnic další etapu rekonstrukce dálnice D2 mezi Brnem a Břeclaví. Tentokrát půjde o devítikilometrový úsek mezi 3. a 12. kilometrem v pásu, kudy se běžně jezdí směrem do Brna.

Práce začnou v neděli v šest ráno a až do večera se v tomto úseku bude v obou směrech jezdit pouze jedním pruhem.

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Až budou demontovány na patřičných místech svodidla a vytvoří se přejezdy na druhou polovinu dálničního tělesa, začne hlavní etapa prací. Během ní se v období do 25. listopadu bude jezdit směrem na Bratislavu ve dvou provizorních pruzích a ve směru na Brno bude dokonce v části úseku k dispozici pouze jediný pruh.

Definitivně by oprava této části D2 měla skončit 2. prosince. Tím ale omezení kvůli stavebním pracím na této komunikaci ještě nekončí. Příští rok by se ve směru na Brno měly opravovat ještě dvě části, které se nalézají mezi 24. a 42. kilometrem.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků