V Mnichově si budete moci půjčit jednu z padesáti vodíkových ix35

Ludek_II  |  08. 04. 2016 10:43

No to je BOMBA ! Dokonce vodíková

Odpovědět  |   | 
Mičurin  |  08. 04. 2016 14:56

Jak daleko je Tesla Motors od vodíkového nesmyslu. Než bude v ČR víc jak směšných 10 čerpacích stanic na vodík, tak bude bateriový elektromobil něco normálního. Dnes jsem viděl Leafa a proti mně jel elektrobus (nemyslím trolejbus) na baterky. Nádhera. Žádný smrad z nafty a ticho.

Odpovědět  |   | 
funTomas  |  08. 04. 2016 17:14

Jo jo, auta na baterie mají náskok a nemusí budovat infrastrukturu - dobíjet lze z jakékoliv zásuvky.
V dlouhodobějším horizontu je ale vítězství baterek nejisté - záleží na vývoji bateriových technologiích. Pokud se výrazně (prý až 7x) nezvýší kapacita a zároveň nesníží doba dobíjení, vodík převezme žezlo, ať se nám to líbí nebo ne. U podzemních garáží tak přibude třetí značka

Odpovědět  |   | 

Vodík přebírá žezlo už 50. let

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  09. 04. 2016 00:32

To je pravda, ale co je to proti autům na baterky nebo hybridům, které přebírají žezlo už 120 roků a furt nic.

Odpovědět  |   | 

Elektrika 100 let nic nepřebírala jen hybernovala.
Ale loni Tesla vzala v USA a v západní Evropě žezlo MB S-klasse. Docela slušnej výsledek na tak spartánský vozidlo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 04. 2016 14:22

Ale jdi ty brepto, s elektřinou z baterií se uvažuje celou dobu. S vodíkem se uvažovalo nejprve u automobilů jako o palivu pro spalovací motory, potom jako nosič energie. je jedno, že princip palivového článku je znám dvě stě let, horší je mít na to techniku, technický to zvládnout. Zatím mám pocit, že rychleji jde v posledních letech kupředu palivový článek. Ve svém důsledku jde o stejný princip pohonu, elektromotory, ale jiný princip "zdroje" energie. Dovedu si představit, že jestli nenastane revoluce v bateriích, jak uvedl funTomas, tak budoucnost je vodíková.
A pokud umíš hledat, tak první elektromobil je z roku 1835 a první automobil se spalovacím motorem se začal vyvíjet v roce 1885. Kolik je to roků si dopočti sám.

Odpovědět  |   | 

Tak určitě puňťo, uvažuje se i vo telepatii, převtělování, výrobě zlata z kamene mudrců a omlazování z krve panen, ale pořád je to k prdu Jedině v teleportaci jsme pohli.

Revoluce v baterkách už proběhla jinak by vůbec žádnej revival elektromobilů ani nenastal a mobil by ti utrh kapsu jak velkej by si musel mít akumulátor. Sice to není zas tak přelomový, ale je to sakra dobrý. Určitě se najdou rezervy v optimalizaci, energetický hustotě, aerodynamice, energetickým manažmentu, rekuperaci apod.

Jestli sis ještě nevšim tak jde o přebírání žezla a ne o kdy to vůbec vynalezli. Elektrokáry předali žezlo bajvoko před 100 lety když pantáta Ford rozjel pásovku levnejch spalováků s větším dojezdem a elektriky měli utrum. Dohledej si sám.

Vodíku držím palce, ale kdo na ně bude doplácet, když stojej 2x tolik než se prodávaj? Že by zase nějaký ty oblíbený dotace :D

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Ten zázrak Toyota Mirai se prodáva (teda pokud to zrovna nemaj zatrhnutý) za $57 000, ale skuetčná cena se odhaduje na $100 000 a to už je teda masakr!
V Evropě koštuje 78 540 €.

Stejně se jedná hlavně zase o vytvoření nového typu paliva s novejma pumpa, na který se zase uvalí daň.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2016 13:22

Ty jseš dobrý popleta. Takže Pásová výroba byla zavedena kvůli motorům? A já si myslel, že to bylo kvůli zlevnění výroby automobilů jako takového, tedy k zefektivnění výroby. A tehdy teprve přišli na to, že baterky nějak nejsou na tu dobu to ono?
Pokud uvádíš ceny, tak mi připomínáš jednoho prodejce televizí, který se mne snažil před nějakými patnácti léty přesvědčit, že ta plazma Panasonic za 450 000 Kč nikdy levnější nebude, že je to tak složitá a nákladná technologie, tak na co chci čekat, ať si jí tedy koupím hned.
A ty si myslíš, že pokud budou auta na jakýkoliv alternativní pohon, tedy jiný než benzín a nafta, a začnou se ve větší míře prodávat, že se na to nějaká speciální daň neuvalí? To jsi tedy velká naivka.
Tak si kup to elektro auto za 730 000 Kč a jeď s ním třeba na dovolenou. Jistě ti bude stačit ten dojezd cca 150 km, potom si schrupni u nabíječky a můžeš pokračovat na další dílčí úsek. Nebo si kup něco lepšího, s větším dojezdem něco přes 400 km, od Tesly s cenou cca od 2 500 000 Kč. To je ještě v tebou přijatelné cenové relaci k Toyotě? A hlavně nezapomeň, co jsem již zmínil, auta typu Mirai teprve začínají.

Odpovědět  |   | 

Když čteš tak už tak slepej že nevidíš to slovo LEVNÝ?!?!? Levný motory té opak drahýho. A PÁSOVÁ VÝROBA té už přes 100 let synonum LEVNÉ VÝROBY
To už se ti stalo po 2. ty motáku. Ty mi něco vykládej vo popletech

Svoje nákupní historky si nech k vohníčku a nastuduj si význam pojmu DISTRUPTIVNÍ TECHNOLOGIE. Proto tebe to píšu velkým, aby si to nepoplet už po třeti!

Nemyslím si vůbec nic, daň prdnou na cokoliv, ale už jsem jim to dělá hůř než dřív.
Elektrokáry s pididojezdem vyráběj automobilky akorát z donucení a proto aby jim to nevohrozilo prodeje spalováků. Tuhle hru já nehraju.
Za chvíli zaˇnou nabízet levný auta s dojezdem 500 km, ale né protože chtěj, ale protože musej. A pak že to nejde.

A cena Mirai? Vono je něco úplně jinýho začít s drahým zbožím, na kterým se neprodělá než se zbožím, než s levnějším na kterým se prodělává dvojnásobek

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2016 15:56

Ahoj motáku, od kdy je sériová, pásová, výroba synonymem levných výrobků? Od té doby, cos to napsal ty? Nebo ty si snad kupuješ běžně auta typu Rollce Royce, abys nebyl za levnou opici? Ty nerozeznáváš slova a významy a jak ti někdo již napsal, češtinu také nezvládáš.
Tak podle tebe jsou baterky něco převratného a od teď se dělá vše jen na baterky, jaký je o to zájem. Tvé dedukce, proč kdo a co vyrábí jsou úchvatné. Ty budeš nejspíš manažér nějakého nadnárodního koncernu, který tohle všechno řídí a proto to víš nejlépe. Až se tak stane, s těmi auty za babku a dojezdem jako spalovací motory, dej mi vědět, půjdu si na ně stoupnout do fronty.
Víš co to je alegorie? Speciálně pro tebe to přeložím, podobenství. To abys náhodou neměl podobné potíže jako se včelou. Pokud ti to nedocvaklo, u "vohníčku" ti to vysvětlím.

Odpovědět  |   | 

Aby ti nepraskla žilka

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2016 06:02

Trpíš samomluvou?

Odpovědět  |   | 

Když si na dveře napíšou "buď nulou" tak asi moc sebevědomí nepobrali.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Standa  |  08. 04. 2016 19:55

Ale ty emise jsou opravdu nulové,což nelze říct o jedné automobilce co má na vozech nápis Clean Diesel,Korejci neměli jezdit po Mnichově ale po Wolfsburgu.

Odpovědět  |   | 

Narážim na nešikovnost pí ár oddělení, které vypustí takovouhle věc.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 04. 2016 13:53

A ono BEE je v překladu buď?

Odpovědět  |   | 

O tom že některá slova zní naprosto stejně i když se píšou jinak jsi asi nikdy neslyšel že

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Ještě mi řekni, že správnej význam sloganu je "Fčelka nula"

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Standa  |  10. 04. 2016 10:29

Neumíš anglicky ani česky a navíc jsi blbý. Výfukové zplodiny brání včelám vyhledávat květy,proto má toto auto ve sloganu včelu.

Odpovědět  |   | 

Tak určitě chytroušku, dokonce ti dovolím to po mě i opravovat. ;) Nahoď sem svůj geniální překlad ať se pobavime. Z toho jak to musíš pořád vysvětovat je krásně vidět jak to blbě komunikovali.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
*  |  10. 04. 2016 20:43

Tak o sebevědomí to určitě není, to mají hodně vysoké. Je to chytrý záměr, jak tutově přitáhnout pozornost vodíkového auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro