V Mnichově si budete moci půjčit jednu z padesáti vodíkových ix35

23 komentářů

Kuk Vykuk
8. dubna • 17:49

Když si na dveře napíšou "buď nulou" tak asi moc sebevědomí nepobrali.

*
10. dubna • 20:43

Tak o sebevědomí to určitě není, to mají hodně vysoké. Je to chytrý záměr, jak tutově přitáhnout pozornost vodíkového auta.

Standa
8. dubna • 19:55

Ale ty emise jsou opravdu nulové,což nelze říct o jedné automobilce co má na vozech nápis Clean Diesel,Korejci neměli jezdit po Mnichově ale po Wolfsburgu.

Kuk Vykuk
9. dubna • 0:47

Narážim na nešikovnost pí ár oddělení, které vypustí takovouhle věc.

Pepa
9. dubna • 13:53

A ono BEE je v překladu buď?

Kuk Vykuk
10. dubna • 3:13

Ještě mi řekni, že správnej význam sloganu je "Fčelka nula" :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Standa
10. dubna • 10:29

Neumíš anglicky ani česky a navíc jsi blbý. Výfukové zplodiny brání včelám vyhledávat květy,proto má toto auto ve sloganu včelu.

Kuk Vykuk
10. dubna • 23:02

Tak určitě chytroušku, dokonce ti dovolím to po mě i opravovat. ;) Nahoď sem svůj geniální překlad ať se pobavime. Z toho jak to musíš pořád vysvětovat je krásně vidět jak to blbě komunikovali.

Kuk Vykuk
10. dubna • 3:10

O tom že některá slova zní naprosto stejně i když se píšou jinak jsi asi nikdy neslyšel že ;-)

Mičurin
8. dubna • 14:56

Jak daleko je Tesla Motors od vodíkového nesmyslu. Než bude v ČR víc jak směšných 10 čerpacích stanic na vodík, tak bude bateriový elektromobil něco normálního. Dnes jsem viděl Leafa a proti mně jel elektrobus (nemyslím trolejbus) na baterky. Nádhera. Žádný smrad z nafty a ticho.

funTomas
8. dubna • 17:14

Jo jo, auta na baterie mají náskok a nemusí budovat infrastrukturu - dobíjet lze z jakékoliv zásuvky.
V dlouhodobějším horizontu je ale vítězství baterek nejisté - záleží na vývoji bateriových technologiích. Pokud se výrazně (prý až 7x) nezvýší kapacita a zároveň nesníží doba dobíjení, vodík převezme žezlo, ať se nám to líbí nebo ne. U podzemních garáží tak přibude třetí značka :-(

Kuk Vykuk
8. dubna • 17:47

Vodík přebírá žezlo už 50. let

X-Ray
9. dubna • 0:32

To je pravda, ale co je to proti autům na baterky nebo hybridům, které přebírají žezlo už 120 roků a furt nic.

Kuk Vykuk
9. dubna • 11:00

Elektrika 100 let nic nepřebírala jen hybernovala.
Ale loni Tesla vzala v USA a v západní Evropě žezlo MB S-klasse. Docela slušnej výsledek na tak spartánský vozidlo. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
9. dubna • 14:22

Ale jdi ty brepto, s elektřinou z baterií se uvažuje celou dobu. S vodíkem se uvažovalo nejprve u automobilů jako o palivu pro spalovací motory, potom jako nosič energie. je jedno, že princip palivového článku je znám dvě stě let, horší je mít na to techniku, technický to zvládnout. Zatím mám pocit, že rychleji jde v posledních letech kupředu palivový článek. Ve svém důsledku jde o stejný princip pohonu, elektromotory, ale jiný princip "zdroje" energie. Dovedu si představit, že jestli nenastane revoluce v bateriích, jak uvedl funTomas, tak budoucnost je vodíková.
A pokud umíš hledat, tak první elektromobil je z roku 1835 a první automobil se spalovacím motorem se začal vyvíjet v roce 1885. Kolik je to roků si dopočti sám.

Kuk Vykuk
10. dubna • 2:54

Tak určitě puňťo, uvažuje se i vo telepatii, převtělování, výrobě zlata z kamene mudrců a omlazování z krve panen, ale pořád je to k prdu ;-) Jedině v teleportaci jsme pohli.Revoluce v baterkách už proběhla jinak by vůbec žádnej revival elektromobilů ani nenastal a mobil by ti utrh kapsu jak velkej by si musel mít akumulátor. Sice to není zas tak přelomový, ale je to sakra dobrý. Určitě se najdou rezervy v optimalizaci, energetický hustotě, aerodynamice, energetickým manažmentu, rekuperaci apod.Jestli sis ještě nevšim tak jde o přebírání žezla a ne o kdy to vůbec vynalezli. Elektrokáry předali žezlo bajvoko před 100 lety když pantáta Ford rozjel pásovku levnejch spalováků s větším dojezdem a elektriky měli utrum. Dohledej si sám.Vodíku držím palce, ale kdo na ně bude doplácet, když stojej 2x tolik než se prodávaj? Že by zase nějaký ty oblíbený dotace :D

Kuk Vykuk
10. dubna • 3:05

Ten zázrak Toyota Mirai se prodáva (teda pokud to zrovna nemaj zatrhnutý) za $57 000, ale skuetčná cena se odhaduje na $100 000 a to už je teda masakr!
V Evropě koštuje 78 540 €.Stejně se jedná hlavně zase o vytvoření nového typu paliva s novejma pumpa, na který se zase uvalí daň.

Mirek
10. dubna • 13:22

Ty jseš dobrý popleta. Takže Pásová výroba byla zavedena kvůli motorům?:-D A já si myslel, že to bylo kvůli zlevnění výroby automobilů jako takového, tedy k zefektivnění výroby. A tehdy teprve přišli na to, že baterky nějak nejsou na tu dobu to ono? :-D
Pokud uvádíš ceny, tak mi připomínáš jednoho prodejce televizí, který se mne snažil před nějakými patnácti léty přesvědčit, že ta plazma Panasonic za 450 000 Kč nikdy levnější nebude, že je to tak složitá a nákladná technologie, tak na co chci čekat, ať si jí tedy koupím hned.:-D
A ty si myslíš, že pokud budou auta na jakýkoliv alternativní pohon, tedy jiný než benzín a nafta, a začnou se ve větší míře prodávat, že se na to nějaká speciální daň neuvalí? To jsi tedy velká naivka.
Tak si kup to elektro auto za 730 000 Kč a jeď s ním třeba na dovolenou. Jistě ti bude stačit ten dojezd cca 150 km, potom si schrupni u nabíječky a můžeš pokračovat na další dílčí úsek.:-D Nebo si kup něco lepšího, s větším dojezdem něco přes 400 km, od Tesly s cenou cca od 2 500 000 Kč. To je ještě v tebou přijatelné cenové relaci k Toyotě? A hlavně nezapomeň, co jsem již zmínil, auta typu Mirai teprve začínají.

Kuk Vykuk
11. dubna • 0:19

Když čteš tak už tak slepej že nevidíš to slovo LEVNÝ?!?!? Levný motory té opak drahýho. A PÁSOVÁ VÝROBA té už přes 100 let synonum LEVNÉ VÝROBY ;-)
To už se ti stalo po 2. ty motáku. Ty mi něco vykládej vo popletech :-DSvoje nákupní historky si nech k vohníčku a nastuduj si význam pojmu DISTRUPTIVNÍ TECHNOLOGIE. Proto tebe to píšu velkým, aby si to nepoplet už po třeti!Nemyslím si vůbec nic, daň prdnou na cokoliv, ale už jsem jim to dělá hůř než dřív.
Elektrokáry s pididojezdem vyráběj automobilky akorát z donucení a proto aby jim to nevohrozilo prodeje spalováků. Tuhle hru já nehraju. :-P
Za chvíli zaˇnou nabízet levný auta s dojezdem 500 km, ale né protože chtěj, ale protože musej. A pak že to nejde. :-PA cena Mirai? Vono je něco úplně jinýho začít s drahým zbožím, na kterým se neprodělá než se zbožím, než s levnějším na kterým se prodělává dvojnásobek ;-)

Mirek
11. dubna • 15:56

Ahoj motáku, od kdy je sériová, pásová, výroba synonymem levných výrobků? Od té doby, cos to napsal ty? Nebo ty si snad kupuješ běžně auta typu Rollce Royce, abys nebyl za levnou opici? Ty nerozeznáváš slova a významy a jak ti někdo již napsal, češtinu také nezvládáš.
Tak podle tebe jsou baterky něco převratného a od teď se dělá vše jen na baterky, jaký je o to zájem. Tvé dedukce, proč kdo a co vyrábí jsou úchvatné. Ty budeš nejspíš manažér nějakého nadnárodního koncernu, který tohle všechno řídí a proto to víš nejlépe. Až se tak stane, s těmi auty za babku a dojezdem jako spalovací motory, dej mi vědět, půjdu si na ně stoupnout do fronty.:-D
Víš co to je alegorie? Speciálně pro tebe to přeložím, podobenství. To abys náhodou neměl podobné potíže jako se včelou. Pokud ti to nedocvaklo, u "vohníčku" ti to vysvětlím. ;-)

Kuk Vykuk
11. dubna • 21:44

Aby ti nepraskla žilka :-D

Mirek
12. dubna • 6:02

Trpíš samomluvou?:-D

Ludek_II
8. dubna • 10:43

No to je BOMBA ! Dokonce vodíková :-D

Doporučujeme

Články odjinud