V Mladé Boleslavi se už vyrábí i nové SUV Karoq. Kvasiny nestíhaly

Na dvou místech v České republice se nyní vyrábí nejnovější model automobilky Škoda, což je SUV Karoq. Kromě východočeských Kvasin, kde produkci zahájili vloni v létě, sjíždí tento model z výrobního pásu také v hlavním závodě automobilky v Mladé Boleslavi.

Ve městě mafie se Škodou Karoq. Při první jízdě nás nadchl podvozek

Ve městě mafie se Škodou Karoq. Při první jízdě nás nadchl podvozek

Maximální denní kapacita výroby tohoto vozu je 320 kusů. Důvodem pro zřízení nového výrobního místa, což Škodu stálo investici přes čtyři sta milionů korun, je velká poptávka po tomto voze.

"Silná poptávka po našich SUV modelech potvrzuje, že jsme vozy karoq a kodiaq uvedli na trh ve správný čas," uvedl člen představenstva Škody Auto Michael Oeljeklaus.

Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu:

Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu:

Karoq je čtvrtou modelovou řadou, kterou dělníci ve výrobních halách v Mladé Boleslavi montují. Kromě něho odtud za zákazníky v Evropě i na jiných kontinentech putují vozy Octavia v provedení liftback i kombi, fabie hatchback i kombi a rovněž rapidy lifback a spaceback.

V roce 2017 vyrobil mladoboleslavský závod 547.000 nových vozů a je tak největší továrnou značky.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků