Vypadá výrazně, ale ne nevkusně. Že by ladiči proslulí svými divokými kreacemi ztráceli formu?
Že nejde o sériové provedení poznáte na první dobrou – tento Range Rover Sport SV dostal sbírku karbonových dílů a další vylepšení, zřejmě nejvýraznější jsou na něm ale obří 24palcové kované disky, v černé barvě, k nimž můžete dostat středy v leštěném nebo černém provedení. Ty mimochodem drží svou pozici, takže je stále vidět logo úpravce.
Z hlediska vnějších doplňků zde máme přední lízátko s vertikálními ploutvemi po stranách, prahy, zadní difuzor s brzdovým světlem uprostřed i bez něj, výdechy v kapotě, čelní masku nebo kryty zrcátek, obložení sacích otvorů a také střešní spoilery – vše z karbonu s viditelnou strukturou.
Po stránce mechaniky je pak možné dostat sportovní zadní tlumič výfuku a k němu případně (nehomologovaný) střed výfuku. Dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který v sériové podobě dává už tak pěkných 467 kW (635 k), může dostat lehkou masáž díky přídavné jednotce Power Boost – i když Mansory neprozrazují, o kolik motor posílí. I vnitřek vozu si můžete vyšperkovat zcela novým čalouněním, pásy s logy úpravce, kovové kryty pedálů nebo třeba hvězdnou oblohu ve stropnici á la Rolls-Royce. Ceny jednotlivých dílů ladiči neprozradili.