Sada pro zvýšení výkonu je opravdu komplexní, skládá se z větších turbodmychadel TTH 1000, lepšího mezichladiče, většího předního větráku a hliníkového plnicího potrubí. Zdroj: Manhart

Sada pro zvýšení výkonu je opravdu komplexní, skládá se z větších turbodmychadel TTH 1000, lepšího mezichladiče, většího předního větráku a hliníkového plnicího potrubí. | Zdroj: Manhart

Výfuk má svody Sport by Kline a katalyzátory HJS, kterým ale chybí schválení od TÜV. Samozřejmostí je i upravený software skrze jednotku Mapswitch. Zdroj: Manhart

Výfuk má svody Sport by Kline a katalyzátory HJS, kterým ale chybí schválení od TÜV. Samozřejmostí je i upravený software skrze jednotku Mapswitch. | Zdroj: Manhart

Výsledkem je 695 kW (945 k) a 1050 Nm – jízdní výkony ladiči nezveřejnili, ale zrychlení na 100 km/h jistě klesne z jíž tak parádních 2,8 sekundy. Zdroj: Manhart

Výsledkem je 695 kW (945 k) a 1050 Nm – jízdní výkony ladiči nezveřejnili, ale zrychlení na 100 km/h jistě klesne z jíž tak parádních 2,8 sekundy. | Zdroj: Manhart

Na účinné karbon keramické brzdy nebylo zapotřebí sahat, kola z hořčíkové slitiny s centrálními maticemi jsou také sériová. Zdroj: Manhart

Na účinné karbon keramické brzdy nebylo zapotřebí sahat, kola z hořčíkové slitiny s centrálními maticemi jsou také sériová. | Zdroj: Manhart

Vůz také dostal vkusný výběr karbonových doplňků, z uhlíkových vláken jsou přední spoiler, rámečky nádechů vzduchu, prahy i difuzor. Zdroj: Manhart

Vůz také dostal vkusný výběr karbonových doplňků, z uhlíkových vláken jsou přední spoiler, rámečky nádechů vzduchu, prahy i difuzor. | Zdroj: Manhart

Své TR 900 si zákazník může naspecifikovat sám, ale pokud nechce čekat, jeden kousek je aktuálně na prodej za 550.000 euro, čili zhruba 13,3 milionu korun. Zdroj: Manhart

Své TR 900 si zákazník může naspecifikovat sám, ale pokud nechce čekat, jeden kousek je aktuálně na prodej za 550.000 euro, čili zhruba 13,3 milionu korun. | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 Zdroj: Manhart

Manhart TR 900 | Zdroj: Manhart

Výfuk má svody Sport by Kline a katalyzátory HJS, kterým ale chybí schválení od TÜV. Samozřejmostí je i upravený software skrze jednotku Mapswitch. Zdroj: Manhart
Výsledkem je 695 kW (945 k) a 1050 Nm – jízdní výkony ladiči nezveřejnili, ale zrychlení na 100 km/h jistě klesne z jíž tak parádních 2,8 sekundy. Zdroj: Manhart
Na účinné karbon keramické brzdy nebylo zapotřebí sahat, kola z hořčíkové slitiny s centrálními maticemi jsou také sériová. Zdroj: Manhart
Vůz také dostal vkusný výběr karbonových doplňků, z uhlíkových vláken jsou přední spoiler, rámečky nádechů vzduchu, prahy i difuzor. Zdroj: Manhart
15
Fotogalerie

V Manhartu vyladili Porsche 911 GT2 RS na skoro tisíc koní. Můžete ho mít hned za 13 milionů

Německá raketa v podání ladičů výrazně posílila. K obřímu výkonu přidává hromadu karbonových dílů.

Aktuální generace GT2 RS sice není žádná novinka, ale se svými 515 kW (700 k) a 750 N.m rozhodně do starého železa nepatří. Pokud její majitel zatouží po ještě větší rychlosti, může sáhnout po úpravě TR 900 od německé dílny Manhart. Sada pro zvýšení výkonu je opravdu komplexní, skládá se z větších turbodmychadel TTH 1000, lepšího mezichladiče, většího předního větráku a hliníkového plnicího potrubí. Výfuk má svody Sport by Kline a katalyzátory HJS, kterým ale chybí schválení od TÜV. Samozřejmostí je i upravený software skrze jednotku Mapswitch.

Výsledkem je 695 kW (945 k) a 1050 N.m – jízdní výkony ladiči nezveřejnili, ale zrychlení na 100 km/h jistě klesne z jíž tak parádních 2,8 sekundy. Na účinné karbon keramické brzdy nebylo zapotřebí sahat, kola z hořčíkové slitiny s centrálními maticemi jsou také sériová. Vůz také dostal vkusný výběr karbonových doplňků, z uhlíkových vláken jsou přední spoiler, rámečky nádechů vzduchu, prahy i difuzor. Své TR 900 si zákazník může naspecifikovat sám, ale pokud nechce čekat, jeden kousek je aktuálně na prodej za 550.000 euro, čili zhruba 13,3 milionu korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud