Německá raketa v podání ladičů výrazně posílila. K obřímu výkonu přidává hromadu karbonových dílů.
Aktuální generace GT2 RS sice není žádná novinka, ale se svými 515 kW (700 k) a 750 N.m rozhodně do starého železa nepatří. Pokud její majitel zatouží po ještě větší rychlosti, může sáhnout po úpravě TR 900 od německé dílny Manhart. Sada pro zvýšení výkonu je opravdu komplexní, skládá se z větších turbodmychadel TTH 1000, lepšího mezichladiče, většího předního větráku a hliníkového plnicího potrubí. Výfuk má svody Sport by Kline a katalyzátory HJS, kterým ale chybí schválení od TÜV. Samozřejmostí je i upravený software skrze jednotku Mapswitch.
Výsledkem je 695 kW (945 k) a 1050 N.m – jízdní výkony ladiči nezveřejnili, ale zrychlení na 100 km/h jistě klesne z jíž tak parádních 2,8 sekundy. Na účinné karbon keramické brzdy nebylo zapotřebí sahat, kola z hořčíkové slitiny s centrálními maticemi jsou také sériová. Vůz také dostal vkusný výběr karbonových doplňků, z uhlíkových vláken jsou přední spoiler, rámečky nádechů vzduchu, prahy i difuzor. Své TR 900 si zákazník může naspecifikovat sám, ale pokud nechce čekat, jeden kousek je aktuálně na prodej za 550.000 euro, čili zhruba 13,3 milionu korun.