Rekordních 120 km dálnic se nám mezitím rozpadne na šrot, kdyby se radši vrhli na D1, a pořádně jí opravili, vždyť to je jeden velkej (nejfrekventovanější) tankotrom v ČR
V chorvatsku bylo behem PETI 5 LET !!! postaveno pres 1000Km!!! kilometru dalnic a to ve značně obtizenjsim terenu. a presto jejich kilometr dalnice je asi o polovinu levnejsi nez ten nas!!!!JE TO VYSMECH TY NASE DALNICE... napr. pred Mnichovem je vyfrezovana dalnice. ale oni frezovat narozdil od nasich hovad umi... takze je rovna jako sklo... nase D1 je nejvetsi parodie na dalnici. jenom dalnice Moskva Volgograd je podobna. jenomze tam maji v zime -40ky...Neni se cemu divit kdyz tu vladne lobbysmus a korupce nejvetsiho razeni. potom se i prechod pro chodce stavi 2mesice a stoji 1,5milionu...
pre teba je vysmech tych ca. 70 km dialnic. noviem co by sme my na slovensku dali za to aby ta nasa vlada dokazala vystavat tolko dialnic rocne...ale samozrejme, vzdy sa da viac. len treba chciet...
Vysmech je hlavne to ze se sice postavilo 72km dalnic, ale dalsich 10tisic kilometu silnic se totalne rozpadlo a jsou v podobe tankodromu bohuzel vsichni jenom po dalnici nejezdime a k cemu 70km po dalnici, kdyz pak musim 100km cestou vhodnou tak akorat pro terenak nebo vlak (vyjete koleje)
Souhlas! Tady na Zlinsku je vetsina silnic sjizdna max. traktorem. I autobus ma problemy prejet ty 40x40x20cm diry v ceste a jsou to rany, ze clovek kazdou chvili ceka, kdy se utrhne naprava.. A to je tu kazdy rok.
nj... ked sa bude za dialnice u nas platit tolko co v chorvatsku, tak sa najde kopa investorov, ktori budu stavat.nase dialnice su v podstate zadarmo. za jeden prejazd chorvatskom zaplatis tolko, co u nas za rocnu dialnicnu nalepku.
otázka co je lepší, jestli levné skorodálnice nebo kvalitní dálnice za vyšší cenu... osobně si myslím, že kdyby šlo na dálnice a silnice víc peněz z "motoristických" daní, tj. silniční, spotřební, dph z paliv, dálniční známky... tak by nebyl problém ufinancovat vyšší tempo výstavby a kvalitnější silnice, jenže v našem socialistickým státě to radši dají na soc dávky aby si koupili voliče... nebránil bych se ani vyšším poplatkům za dálnice, pokud by byla zachovaná vysoká kvalita -- viz italské, slovinské nebo chorvatské dálnice...Druhou věcí je předraženost výstavby u nás, někde jsem četl nějaké srovnání ceny dálnice obdobné naší D11 a jako druhou srovnávali D8 přes Krušné hory a vždy to vyšlo o poznání dráž než v cizině (tušim že snad i kolem poloviny)
To je ten problém Bez korupce by otázka nebyla : "levné skorodálnice nebo kvalitní dálnice za vyšší cenu...". To by se daly stavět levné a přitom kvalitní dálnice!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.