Tak pokud taková limitka skončí v Česku v počtu 4 z 50 , musím se jen usmát.Jinými slovy, zájem minimální až žádný .Cena je nesmysl.To už je teritorium opravdu exkluzivních kousků a ne jakési R8.Jinak vizuálně nevypadá špatně, ale to je všechno. Tím to končí.Jedině, že by k tomu dávali i dům u Nurburgringu,to pak by dávalo větší smysl.
"To už je teritorium opravdu exkluzivních kousků a ne jakési R8."To je vůl :-D
R8 je obycejne Audi a tim to konci. Nikdy to nebylo a nebude mit status vyjimecnosti , ani jako Lamborghini. Uz i mnohem levnejsi Porsche ma status vyjimecnosti. Audi ne.Trochu komplikovane pro tvou prazdnou hlavu .
Vubec nevis o cem tady pises ty, to usuzujes z toho ze je audi koncern, nic vic.Dle tve logiky je bugatti tuctove taktez, jde videt ze cely zivot jezdíš ve skode. Nic proti skode, bavi me, nehlede ze vsechny tyhle znacky maji neco spolecne?
To bylo pro jan a.k.
Limitovaná edice je vždy zajímavá, neztratí tolik na ceně a v budoucnu dobrá investice.
Jasně. Ale hlavně R8 je unikátní auto. Svou konstrukcí, výrobou a perfektními jízdními vlastnostmi. Vznikalo od roku 2004 a podíleli se na něm špičky z LeMans závodů. Už jen vnitřní chlazení diferenciálů a rozvodovky, dvě nádrže, dvouplášťové nádrže na olej nebo konstrukční řešení výfukového potrubí s tepelným štíty pod zadními světly je to nelepší, co Audi, jako značka se sportovní tradicí dokáže v rámci cestovního a homologovaného auta. Řízení te první generace patří dodnes k tomu nejlepšímu, což potvrdil i Chris Harris. A ten ubožák napíše “jakési” :-D
Koukal jsem na YouTube na recenzi jednoho Poláka a hodně zajímavé autíčko.
Ano , Polak je to verohodne medium. #R8 je sfandovni , predrazena hracka. Nema charisma , TT RS vypada skoro stejne. Trapne az na pudu .Vice dokazovat svoji ubohost nemusite, radoby znalci
Jsme rádi, že s námi souhlasíš a shodneme se na tom, že je to skvělý vůz a po konstrukční stránce je to klenot.
před časem jsi tu získal přléhavé označení hloupý pisálek a dnes jsi opět nezklamal , viz tvůj pubertální názor na polského vědátora a Audí R8 jako investice . Chápu, že pseudomotoristé vašeho typu ( ty a Stealth)a intelektu uznávají jen vozidla, která jsou nanejvýš nezajímavá a obyčejná.Neprodejná limitka hovoří za vše.Proč se nesmí utratit tak zbytečný póvl, to mi není jasné.
Protože bys tady už nebyl.
Takže si nechám zjistit IP adresu tebe a ACE
Potvrzuji, IP adresy si opravdu nechal ověřit. Neshodují se.
Ano.Takže pitomců je tu vice.
Daf fi fofolu?
A taky neuvěřitelně schopné kdekoliv. Co je na R8 zajímavé, že i když s ní jezdím fakt tvrdě a řadím kolem 8200 otáček, pořád si drží teplotu oleje do 100 stupňů. I v těch největších letních vedrech.
Zkrátka zelené peklo.
Harris je poutova atrakce , stejne jako R8. Ty uz mas ten mozek vylizanej komplet. #Prestan se ztrapnovat a padej nekam pryc. Jsi strasne otravna krysa
Seš všech kokotů král a každým příspěvkem to potvrzuješ víc a víc.
Ano, jistě, 4 kusy z 50 se objeví v Česku.Tohle je průser a ne investice.Cena nepoletí dolů výrazně,ale jako investice je to holý nesmysl.Navíc v černé barvě.
No nic, stále to nic nemění na tom, že je to limitovaná edice a tudíž v budoucnu velmi žádaná, tak jako každá limitka. Že je to skvělý vůz je dané tím, kdo se na něm podílel. A i když AUDI není můj šálek kávy, tak tady je to úžasná kára. 50 kusů hovoří za vše, a to že je i v České republice mě nepřekvapuje. I tady jsou majetní lidé, kteří nemají problém zaplatit tuto pěknou sumu.
Tak pořád je to o 1,5 - 2 miliony méně, než ta konkurence ala Ferrari, Lambo, Porsche...
https://carbuzz.com/cars/lamborghiniTak počítej ty počítači
Díky za odkaz který potvrdil co jsem psal.
Ty jsi neskutečný idiot.Lamborghini Huracan za cca 200k dolaru je něco přes 4 mega.Úspora oproti Audi 2mega.Takže jsi zase za blba.Jak jen ty to děláš
A proc porovnavas cenu v eu v cesku a cenu v americe? Uz jen to ti dela 30% rizdilu na clu a dph a ty v kyjove si tedy tezko koupis model v usa za tamni podminky. Takze co tam mas dal prosim?
Dál tam nemá nic, neskutečný idiot...
Ach jo,debil zůstane debilem.I těch tvých 30% mi nechává v peněžence více než milion oproti Audi.Nemáš šanci nulo
Schválně jsem si zkusil z tvého odkazu nejlevnější Lamborghini Huracan za $203 674. Namátkově vybraná firma pro dovoz simix.cz. Prodejní cena včetně všech poplatků, provize a DPH 6 482 898 Kč. Provize firmy včetně DPH činí 366 956 Kč. A to se vyplatí! Huráááá, všichni budou od teď nakupovat nová auta v USA. :-D:-D:-DNákup v Americe – USD*203647zadat cenu v USDProvize US dealer/aukce, doklady1200USDFaktura za vozidlo0USDKurz22Kč/USD orientační.Nákupní cena4 506 634KčDoprava po USA do přístavu cca10 000Kč (záleží kde se auto nachází)Doprava do Brém32 000KčCena s dopravou4 548 634KčCLO 10%454 863.40KčCena včetně cla5 003 497.4KčDoprava Bremy-Praha9 000KčHomologace, STK, čistopis TP28 000KčRežie, úpravy elektro, cca14 000KčCelkem NC bez DPH5 054 497.4KčProvize SIMIX motors303 269.84Kč (6% z Celkem NC bez DPH)Prodejní cena bez DPH5 357 767.244Kč21% DPH1 125 131.12KčProdejní cena vč. DPH6 482 898.37Kč
https://www.carismo.cz/katalog/lamborghini/hurac...
Ale ale tady se nekdo certi... nevychazi ti to co
Na kocicky na Kyjovsky diskotece to asi bude limitka tak akorat ...
Chodíval jsem ještě nedávno do Tropicu kousek od náměstí a balilo se tam opravdu snadno i bez Audi. Můj poslední vyrobený CTHE, jako unikátní v max výbavě, legální speciál jsem taky koupil v top Caru v Kyjově.. za pul míče když jsem se vrátil po mnoha rychlých a zběsilých letech z Ameriky. Víš?
v Kyjově sem se učil a na nádraží jsou pořád mechanický návěstidla, oblečeš kroj, stačí kolo a máš babu i se sklípkem.
Joo ty návěstidla jsou úplný skanzen:-D.. kdysi jsme tam kousek s chlapama měnili pražce. Nejtěžší a nejhorší práce v životě co jsem zažil. Jestli tohle Péťo občas děláš nebo dělal jsi, tak jsi machr.;-)
jo dělal a mám kámoša co nosil na rameni kyslík a acetylen, ty velký flaše. Pražce sem vyměnoval tak, že jsem je vytahoval V3S-brnkačka, horší jak jsme měnili kolej a dole houkal vlak, nejhorší byla KUFka.
Fuj, ani mi to nepřipomínej. Dva roky jsem u toho vydržel a vzpominky jak z válečného filmu3-[
Mě to bavilo, v té době jsem měl svaly, že mě praskaly trička a ta tatra jak frčela po kolejíchB-]
Mě to nebavilo kvůli tomu, že jsme ještě nosili dřevěné i betonové pražce v kleštích, všichni ti nadšenci mezi sebou soutěžili kdo se víc sedře. Masochismus. Starý Zdena Střižík zvládl všechno, bezpečák Mira Kočí vykopal krumpáčem nejvíc pražců, Staňa Šoustek autogen a já motorová zatáčečka. Možná ty chlapy fuškaře ze St.Města znáš i ty.
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/kyjov-plati-o...Kyjov je opravdu výjimečný,to se musí nechat
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.