V Kyjově je na prodej vzácné Audi R8. Tamní dealer umí sehnat skutečné rarity

41 komentářů

Jan.A.K.
8. února • 15:19

Tak pokud taková limitka skončí v Česku v počtu 4 z 50 , musím se jen usmát.
Jinými slovy, zájem minimální až žádný .
Cena je nesmysl.
To už je teritorium opravdu exkluzivních kousků a ne jakési R8.
Jinak vizuálně nevypadá špatně, ale to je všechno. Tím to končí.
Jedině, že by k tomu dávali i dům u Nurburgringu,to pak by dávalo větší smysl.

stealth01
9. února • 9:39

"To už je teritorium opravdu exkluzivních kousků a ne jakési R8."To je vůl :-D

Jan A.K.
9. února • 10:06

R8 je obycejne Audi a tim to konci.
Nikdy to nebylo a nebude mit status vyjimecnosti , ani jako Lamborghini.
Uz i mnohem levnejsi Porsche ma status vyjimecnosti.
Audi ne.
Trochu komplikovane pro tvou prazdnou hlavu .

Rostik
10. února • 18:06

Vubec nevis o cem tady pises ty, to usuzujes z toho ze je audi koncern, nic vic.
Dle tve logiky je bugatti tuctove taktez, jde videt ze cely zivot jezdíš ve skode.
Nic proti skode, bavi me, nehlede ze vsechny tyhle znacky maji neco spolecne?

Rostik
10. února • 18:07

To bylo pro jan a.k.

Erich
9. února • 11:44

Limitovaná edice je vždy zajímavá, neztratí tolik na ceně a v budoucnu dobrá investice.

stealth01
9. února • 14:11

Jasně. Ale hlavně R8 je unikátní auto. Svou konstrukcí, výrobou a perfektními jízdními vlastnostmi. Vznikalo od roku 2004 a podíleli se na něm špičky z LeMans závodů. Už jen vnitřní chlazení diferenciálů a rozvodovky, dvě nádrže, dvouplášťové nádrže na olej nebo konstrukční řešení výfukového potrubí s tepelným štíty pod zadními světly je to nelepší, co Audi, jako značka se sportovní tradicí dokáže v rámci cestovního a homologovaného auta. Řízení te první generace patří dodnes k tomu nejlepšímu, což potvrdil i Chris Harris. A ten ubožák napíše “jakési” :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erich
9. února • 17:50

Koukal jsem na YouTube na recenzi jednoho Poláka a hodně zajímavé autíčko.

Jan A.K.
9. února • 18:12

Ano , Polak je to verohodne medium. #
R8 je sfandovni , predrazena hracka.
Nema charisma , TT RS vypada skoro stejne. Trapne az na pudu .
Vice dokazovat svoji ubohost nemusite, radoby znalci

Erich
9. února • 20:44

Jsme rádi, že s námi souhlasíš a shodneme se na tom, že je to skvělý vůz a po konstrukční stránce je to klenot.

Jan.A.K.
9. února • 21:26

před časem jsi tu získal přléhavé označení hloupý pisálek a dnes jsi opět nezklamal , viz tvůj pubertální názor na polského vědátora a Audí R8 jako investice . Chápu, že pseudomotoristé vašeho typu ( ty a Stealth)a intelektu uznávají jen vozidla, která jsou nanejvýš nezajímavá a obyčejná.
Neprodejná limitka hovoří za vše.
Proč se nesmí utratit tak zbytečný póvl, to mi není jasné.

Erich
9. února • 21:32

Protože bys tady už nebyl.

Jan.A.K.
9. února • 21:41

Takže si nechám zjistit IP adresu tebe a ACE

Jan Mička
9. února • 22:03 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Potvrzuji, IP adresy si opravdu nechal ověřit. Neshodují se.

Jan.A.K.
9. února • 22:36

Ano.
Takže pitomců je tu vice.

Erich
9. února • 20:41

Daf fi fofolu?

stealth01
9. února • 18:08

A taky neuvěřitelně schopné kdekoliv. Co je na R8 zajímavé, že i když s ní jezdím fakt tvrdě a řadím kolem 8200 otáček, pořád si drží teplotu oleje do 100 stupňů. I v těch největších letních vedrech.

Erich
9. února • 20:45

Zkrátka zelené peklo.

Jan A.K.
9. února • 16:12

Harris je poutova atrakce , stejne jako R8.
Ty uz mas ten mozek vylizanej komplet. #
Prestan se ztrapnovat a padej nekam pryc. Jsi strasne otravna krysa

Rennspeed
2. března • 13:23

Seš všech kokotů král a každým příspěvkem to potvrzuješ víc a víc.

Jan.A.K.
9. února • 12:37

Ano, jistě, 4 kusy z 50 se objeví v Česku.
Tohle je průser a ne investice.
Cena nepoletí dolů výrazně,ale jako investice je to holý nesmysl.
Navíc v černé barvě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erich
9. února • 17:49

No nic, stále to nic nemění na tom, že je to limitovaná edice a tudíž v budoucnu velmi žádaná, tak jako každá limitka. Že je to skvělý vůz je dané tím, kdo se na něm podílel. A i když AUDI není můj šálek kávy, tak tady je to úžasná kára. 50 kusů hovoří za vše, a to že je i v České republice mě nepřekvapuje. I tady jsou majetní lidé, kteří nemají problém zaplatit tuto pěknou sumu.

.,
8. února • 17:27

Tak pořád je to o 1,5 - 2 miliony méně, než ta konkurence ala Ferrari, Lambo, Porsche...

Jan.A.K.
8. února • 17:34

https://carbuzz.com/cars/lamborghini
Tak počítej ty počítači

.,
8. února • 18:13

Díky za odkaz který potvrdil co jsem psal.

Jan.A.K.
8. února • 18:23

Ty jsi neskutečný idiot.
Lamborghini Huracan za cca 200k dolaru je něco přes 4 mega.
Úspora oproti Audi 2mega.
Takže jsi zase za blba.
Jak jen ty to děláš

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.,
8. února • 18:36

A proc porovnavas cenu v eu v cesku a cenu v americe? Uz jen to ti dela 30% rizdilu na clu a dph a ty v kyjove si tedy tezko koupis model v usa za tamni podminky. Takze co tam mas dal prosim?

Rennspeed
2. března • 13:20

Dál tam nemá nic, neskutečný idiot...

Jan.A.K.
8. února • 19:04

Ach jo,debil zůstane debilem.
I těch tvých 30% mi nechává v peněžence více než milion oproti Audi.
Nemáš šanci nulo

Mirek - jen kvůli Jan A.K
8. února • 20:22

Schválně jsem si zkusil z tvého odkazu nejlevnější Lamborghini Huracan za $203 674. Namátkově vybraná firma pro dovoz simix.cz. Prodejní cena včetně všech poplatků, provize a DPH 6 482 898 Kč. Provize firmy včetně DPH činí 366 956 Kč.
A to se vyplatí! Huráááá, všichni budou od teď nakupovat nová auta v USA. :-D:-D:-DNákup v Americe – USD*
203647
zadat cenu v USD
Provize US dealer/aukce, doklady
1200
USD
Faktura za vozidlo
0
USD
Kurz
22
Kč/USD orientační.
Nákupní cena
4 506 634

Doprava po USA do přístavu cca
10 000
Kč (záleží kde se auto nachází)
Doprava do Brém
32 000

Cena s dopravou
4 548 634

CLO 10%
454 863.40

Cena včetně cla
5 003 497.4

Doprava Bremy-Praha
9 000

Homologace, STK, čistopis TP
28 000

Režie, úpravy elektro, cca
14 000

Celkem NC bez DPH
5 054 497.4

Provize SIMIX motors
303 269.84
Kč (6% z Celkem NC bez DPH)
Prodejní cena bez DPH
5 357 767.244

21% DPH
1 125 131.12

Prodejní cena vč. DPH
6 482 898.37

.,
8. února • 19:12

Ale ale tady se nekdo certi... nevychazi ti to co

Pikus
8. února • 15:33

Na kocicky na Kyjovsky diskotece to asi bude limitka tak akorat ...

WRC Fabia R2 TwinCharger
8. února • 19:19

Chodíval jsem ještě nedávno do Tropicu kousek od náměstí a balilo se tam opravdu snadno i bez Audi. Můj poslední vyrobený CTHE, jako unikátní v max výbavě, legální speciál jsem taky koupil v top Caru v Kyjově.. za pul míče když jsem se vrátil po mnoha rychlých a zběsilých letech z Ameriky. Víš?

petr r. (petrumr)
8. února • 20:37

v Kyjově sem se učil a na nádraží jsou pořád mechanický návěstidla, oblečeš kroj, stačí kolo a máš babu i se sklípkem.

WRC Fabia R2 TwinCharger
8. února • 21:08

Joo ty návěstidla jsou úplný skanzen:-D.. kdysi jsme tam kousek s chlapama měnili pražce. Nejtěžší a nejhorší práce v životě co jsem zažil. Jestli tohle Péťo občas děláš nebo dělal jsi, tak jsi machr.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
9. února • 16:19

jo dělal a mám kámoša co nosil na rameni kyslík a acetylen, ty velký flaše. Pražce sem vyměnoval tak, že jsem je vytahoval V3S-brnkačka, horší jak jsme měnili kolej a dole houkal vlak, nejhorší byla KUFka.

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. února • 17:30

Fuj, ani mi to nepřipomínej. Dva roky jsem u toho vydržel a vzpominky jak z válečného filmu3-[

petr r. (petrumr)
9. února • 20:51

Mě to bavilo, v té době jsem měl svaly, že mě praskaly trička a ta tatra jak frčela po kolejíchB-]

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. února • 23:02

Mě to nebavilo kvůli tomu, že jsme ještě nosili dřevěné i betonové pražce v kleštích, všichni ti nadšenci mezi sebou soutěžili kdo se víc sedře. Masochismus. Starý Zdena Střižík zvládl všechno, bezpečák Mira Kočí vykopal krumpáčem nejvíc pražců, Staňa Šoustek autogen a já motorová zatáčečka. Možná ty chlapy fuškaře ze St.Města znáš i ty.

Jan.A.K.
8. února • 15:49

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/kyjov-plati-o...
Kyjov je opravdu výjimečný,to se musí nechat

Doporučujeme

Články odjinud