V Kyjově je na prodej vzácné Audi R8. Tamní dealer umí sehnat skutečné rarity

Když se chce, všechno jde. A pokud chcete oficiálně nedostupnou specialitku od Audi, tento prodejce vám s radostí vyhoví.

Supersport R8 Green Hell Edition vznikl na oslavu úspěchů závodní divize Audi v 24hodinovém závodu na Nürburgringu. Německá značka tento závod v kategorii GT3 ovládla pětkrát (2012, 2014, 2015, 2017 a 2019) a připomínku pojala stylově. Audi R8 Green Hell Edition vzniklo v počtu pouhých 50 kusů a díky autorizovanému dealerovi Top Centrum car z Kyjova se objevilo i na české půdě.

A nejde přitom o jediný exemplář. Prodejce totiž dovezl do Česka hned čtyři kusy R8 Green Hell Edition. Dva už mají své majitele, jeden je prozatím rezervován a další kus majitele v tuto chvíli hledá. Pokud však máte zájem, přirozeně nejde o nic levného, což se dá u limitované produkce 50 kusů ostatně čekat.

Vybrané modely Audi mají pohon quattro zdarma. Můžete ušetřit přes 70.000 korun

Vybrané modely Audi mají pohon quattro zdarma. Můžete ušetřit přes 70.000 korun

R8 oslavující úspěchy modelu v Zeleném pekle, respektive pětinásobné vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, je ceněná na 6.304.400 Kč. Pro srovnání, standardní Audi R8 V10 Performance, ze které Green Hell Edition vychází, začíná v Česku na ceně 5.002.900 Kč. Desetiválec o výkonu 620 koní (456 kW), sedmistupňový automat S tronic a pohon všech kol je standardem rovněž u speciální edice.

Zájemce pak nemusí na nic čekat. Jde o skladový vůz ihned k odběru. Musí se ovšem trefit do vkusu. Ačkoliv se edice Green Hell představila v exkluzivním zeleném laku Tioman, nabízený exemplář je lakován šedým odstínem Daytona, kterému kontrastují černo-červená 20palcová kola. Černé doplňky, speciální polepy nebo zelené prošívání uvnitř jsou pak dalšími poznávacími znaky edice. Číslo na dveřích značí pořadí, ve kterém byl daný vůz vyroben. Jde tedy o 41. kus 50kusové edice.

Audi e-tron GT odhaleno únikem! Od konceptu nemá daleko, uvnitř nešokuje

Audi e-tron GT odhaleno únikem! Od konceptu nemá daleko, uvnitř nešokuje

Prodejce z Kyjova má s importem speciálních edicí Audi zjevné zkušenosti. Nedávno představené Audi TT RS, oslavující 40. výročí pohonu všech kol quattro, mělo ve 40 kusech zůstat na německém trhu, přesto se dealerovi povedlo jeden kousek sehnat pro zájemce v Česku. I v jeho případě ale muselo jít o slušný balík peněz, oficiální prodejní cena výročního „tétéčka“ byla v Německu 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun).

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků