V koncernu VW sdílí i barvy. Důkazem je toto poslední Lamborghini Aventador SV

V koncernu VW sdílí i barvy. Důkazem je toto poslední Lamborghini Aventador SV

V SantAgatě vyrobili poslední kus Lamborghini Aventador ve své nejsilnější variantě SV. Stejně jako standardní model jej nahradila inovovaná generace s přídomkem "S". Skutečnost, že je posledním exemplářem ale není všechno, co je na něm speciální. 

Lamborghini uvažuje o čtvrté modelové řadě. Ve hře je i nová Miura!

Lamborghini uvažuje o čtvrté modelové řadě. Ve hře je i nová Miura!

S nadsázkou se dá říci, že se jedná o další sdílení v rámci koncernu Volkswagen, pod který obě exkluzivní automobilky patří. Tentokrát však nejde o pohonná ústrojí či páčky směrovek. Zákazník si k dealerovi ve Skotsku toto SV objednal v barvě Liquid Metal Blue z katalogu Porsche 918 Spyder. Němci lak nabízí za v přepočtu jeden a půl milionu korun! Celek doplňují karbonové prvky a "zlatá" kola.

Dealer Lamborghini Edinburgh tvrdí, že proces výběru auta stál několik výletů do Itálie a hodiny telefonátů - hlavně ale několik měsíců. Výsledkem je poslední kus, který má nejdražší příplatkovou výbavu ze všech Aventadorů SV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
VW Golf 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 132 796 km
Cena: 153 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 123 956 km
Cena: 290 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 146 129 km
Cena: 320 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 129 011 km
Cena: 250 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2013
Stav: 77 900 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků