V Kolíně se budou vyrábět Aygo, 107 a C1

Právo dnes informovalo o konečných názvech vozů, které se budou vyrábět v nově postavené kolínské továrně, která patří konsorciu PSA-Toyota. Malý vůz Toyoty se bude jmenovat Aygo, Peugeot bude mít 107 a Citroen model C1; všechny se od sebe budou vzhledem lišit, ačkoliv budou mít společný základ. Finální podobu vozů zveřejní automobilky až před ženevským autosalonem.

Sériová výroba začne už na konci prvního čtvrtletí příštího roku, továrna má v plánu vyrábět zhruba tři sta tisíc aut ročně. Nejprve budou zásobeny zahraniční trhy, začne se Francií a Itálií, do několika měsíců pak přibude několik dalších zemí. Česká republika přijde na řadu pravděpodobně až ke konci roku - náběh výroby nebude totiž tak rychlý, aby bylo konsorcium schopné zásobovat všech 25 zemí Evropské unie.

Poznámka: Toyota si už zaregistrovala domény www.aygo.com a www.toyota-aygo.com.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků