V Japonsku se nové vozy moc neprodávají

Japonsko je zemí mnoha velkých automobilek, ale přesto se zde prodejům nových vozů moc nedaří. Za loňský rok se prodalo jen něco přes 3,43 mil. nových automobilů, což představuje meziroční pokles o 7,6 procenta. Navíc klesající trend je zde již čtyři roky a pokud se něco zázračného nestane, klesnou prodeje v letošním roce na čtyřicetileté minimum.

Důvodem malých prodejů jsou dle analytiků vysoké ceny pohonných hmot, přesycenost trhu a také fakt, že v Japonsku si nový vůz nemůže dovolit tolik lidí jako dříve. Něco podobného musí dříve nebo později potkat i Evropu...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků