Tokamak a vodík.
Keď sa vyberie korytnačka s lenochodom na cestu okolo sveta tak sa vrátia skôr, ako niekto elektrifikuje zmysluplných dajme tomu 20 km úsek cesty. Izraelci elektrifikovali 20 m a Švédi plánujú 1.6 km. Páni to ma podrž, padnem na kolená z toho tempa...
Korytnacka, lenochod a Slovak, ne?
Asi by byly zajímavé i detaily, např. kolikrát těch 20m asi museli ujet, a jakou rychlostí, a za jakých podmínek, aby se baterie dobila třeba z 20% na 100% s účinností kolem 90%? Proč to asi zkoušeli na úseku dlouhém (tedy spíše krátkém) jen 20 metrů? Že by bylo v Izraeli poněkud obtížné nasimulovat na delším úseku, jak by to mohlo fungovat za různých povětrnostních podmínek, např. při sněžení? ;-)
Ak už chcú niečo podobné skúšať, nech to radšej robia na parkovacích miestach,bude to lacnejšie a omnoho efektívnejšie.
A mohlo by to fungovat i obráceně? Tedy že když ty cívky ve vozovce nebudou zrovna pod proudem, že by to odebíralo elektřinu z projíždějících elektromobilů, aby se tak dostával el. proud do sítě i při výpadku elektřiny? ;-)
Na tých 90% účinnosti som veľmi zvedavý a ako to merali, nenašiel by sa niekde článok z karentovaného časopisu?
Té můj sen nechat se grilovat elmag zářením. To bude ideální pro děti a lidi s kardiostimulátory. :-/
Skvělý vynález. S rychlostí oprav a výstavby nových silnic by to v čr mohlo být tak za 2000 let rozšířeno. Akorát nevim jestli v té době ještě budou silnice třeba.
tohle bych chtěl mět na kolo a před tym semaforem jak se tady uvádí by to bylo ok, kdyby to bylo spojený aji se smyčkou pro počítač.
A ještě ti to protřepe svalstvo.B-]
Já se jen modlím aby tato technologie moc nefungovala. Protože pokud to bude fungovat v Izraeli, bude to fungovat i v Německu a Rakousku. Pak ale nastane problém, protože ti naši matlaci, kteří za deset let nejsou schopni opravit D1, prekopou vsechny hlavní silnice a dálnice. Výsledkem bude v ČR naprostá dopravní katastrofa.
Naopak hasiči.:-) V Česku na D1 je už nastaven časově spolehlivý "dopravní režim", který zajistí, že se mezi Prahou a Brnem vždy stihnou baterie dostatečně nabít. Možná, že ten režim bude natolik časově unikátní, že v cíli cesty v Praze nebo v Brně budou baterie nabity vždy na 100 procent i v případech, že se cesta na D1 zahájí s vybitými bateriemi...Současné "tempo" opravy jednotlivých úseků dálnice D1 právě zajistí plynulý přechod do instalace indukčních panelů v rámci následné rekonstrukce již zpočátku opravených úseků...:-)
20m. To by mohli dělat dobíjecí kruháče.
Nebo ty civky mrsknout pred kazdy semafor (pri cekani 60-90 s uz neco dobijes).
Jaká je asi účinnost takového nabíjení?
Tady zas někdo napsal příspěvek, aniž by si předem přečetl článek.B-]
Vinen :-D
Napiš to 100x. Perem do notýsku, ne CtrlV.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.