V Izraeli už testují bezdrátové dobíjení elektroaut za jízdy. Cívky mají v silnici

Dude  |  30. 09. 2019 13:08

Jaká je asi účinnost takového nabíjení?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 13:16

Tady zas někdo napsal příspěvek, aniž by si předem přečetl článek.

Odpovědět  |   | 
Dude  |  30. 09. 2019 14:09

Vinen

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 17:40

Napiš to 100x. Perem do notýsku, ne CtrlV.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 13:18

20m. To by mohli dělat dobíjecí kruháče.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 09. 2019 14:37

Nebo ty civky mrsknout pred kazdy semafor (pri cekani 60-90 s uz neco dobijes).

Odpovědět  |   | 
hasič  |  30. 09. 2019 14:40

Já se jen modlím aby tato technologie moc nefungovala. Protože pokud to bude fungovat v Izraeli, bude to fungovat i v Německu a Rakousku. Pak ale nastane problém, protože ti naši matlaci, kteří za deset let nejsou schopni opravit D1, prekopou vsechny hlavní silnice a dálnice. Výsledkem bude v ČR naprostá dopravní katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 09. 2019 18:05

Naopak hasiči. V Česku na D1 je už nastaven časově spolehlivý "dopravní režim", který zajistí, že se mezi Prahou a Brnem vždy stihnou baterie dostatečně nabít. Možná, že ten režim bude natolik časově unikátní, že v cíli cesty v Praze nebo v Brně budou baterie nabity vždy na 100 procent i v případech, že se cesta na D1 zahájí s vybitými bateriemi...
Současné "tempo" opravy jednotlivých úseků dálnice D1 právě zajistí plynulý přechod do instalace indukčních panelů v rámci následné rekonstrukce již zpočátku opravených úseků...

Odpovědět  |   | 

tohle bych chtěl mět na kolo a před tym semaforem jak se tady uvádí by to bylo ok, kdyby to bylo spojený aji se smyčkou pro počítač.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 17:43

A ještě ti to protřepe svalstvo.

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 16:26

Skvělý vynález. S rychlostí oprav a výstavby nových silnic by to v čr mohlo být tak za 2000 let rozšířeno. Akorát nevim jestli v té době ještě budou silnice třeba.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 09. 2019 19:15

Té můj sen nechat se grilovat elmag zářením. To bude ideální pro děti a lidi s kardiostimulátory.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 09. 2019 20:56

Na tých 90% účinnosti som veľmi zvedavý a ako to merali, nenašiel by sa niekde článok z karentovaného časopisu?

Odpovědět  |   | 
joker  |  01. 10. 2019 09:44

A mohlo by to fungovat i obráceně? Tedy že když ty cívky ve vozovce nebudou zrovna pod proudem, že by to odebíralo elektřinu z projíždějících elektromobilů, aby se tak dostával el. proud do sítě i při výpadku elektřiny?

Odpovědět  |   | 
Paly  |  01. 10. 2019 11:51

Keď sa vyberie korytnačka s lenochodom na cestu okolo sveta tak sa vrátia skôr, ako niekto elektrifikuje zmysluplných dajme tomu 20 km úsek cesty. Izraelci elektrifikovali 20 m a Švédi plánujú 1.6 km. Páni to ma podrž, padnem na kolená z toho tempa...

Odpovědět  |   | 
joker  |  01. 10. 2019 15:26

Asi by byly zajímavé i detaily, např. kolikrát těch 20m asi museli ujet, a jakou rychlostí, a za jakých podmínek, aby se baterie dobila třeba z 20% na 100% s účinností kolem 90%? Proč to asi zkoušeli na úseku dlouhém (tedy spíše krátkém) jen 20 metrů? Že by bylo v Izraeli poněkud obtížné nasimulovat na delším úseku, jak by to mohlo fungovat za různých povětrnostních podmínek, např. při sněžení?

Odpovědět  |   | 
Paly  |  01. 10. 2019 19:45

Ak už chcú niečo podobné skúšať, nech to radšej robia na parkovacích miestach,bude to lacnejšie a omnoho efektívnejšie.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 10. 2019 19:02

Korytnacka, lenochod a Slovak, ne?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A