V Izraeli už testují bezdrátové dobíjení elektroaut za jízdy. Cívky mají v silnici

Dude  |  30. 09. 2019 13:08

Jaká je asi účinnost takového nabíjení?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 13:16

Tady zas někdo napsal příspěvek, aniž by si předem přečetl článek.

Odpovědět  |   | 
Dude  |  30. 09. 2019 14:09

Vinen

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 17:40

Napiš to 100x. Perem do notýsku, ne CtrlV.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 13:18

20m. To by mohli dělat dobíjecí kruháče.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 09. 2019 14:37

Nebo ty civky mrsknout pred kazdy semafor (pri cekani 60-90 s uz neco dobijes).

Odpovědět  |   | 
hasič  |  30. 09. 2019 14:40

Já se jen modlím aby tato technologie moc nefungovala. Protože pokud to bude fungovat v Izraeli, bude to fungovat i v Německu a Rakousku. Pak ale nastane problém, protože ti naši matlaci, kteří za deset let nejsou schopni opravit D1, prekopou vsechny hlavní silnice a dálnice. Výsledkem bude v ČR naprostá dopravní katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 09. 2019 18:05

Naopak hasiči. V Česku na D1 je už nastaven časově spolehlivý "dopravní režim", který zajistí, že se mezi Prahou a Brnem vždy stihnou baterie dostatečně nabít. Možná, že ten režim bude natolik časově unikátní, že v cíli cesty v Praze nebo v Brně budou baterie nabity vždy na 100 procent i v případech, že se cesta na D1 zahájí s vybitými bateriemi...
Současné "tempo" opravy jednotlivých úseků dálnice D1 právě zajistí plynulý přechod do instalace indukčních panelů v rámci následné rekonstrukce již zpočátku opravených úseků...

Odpovědět  |   | 

tohle bych chtěl mět na kolo a před tym semaforem jak se tady uvádí by to bylo ok, kdyby to bylo spojený aji se smyčkou pro počítač.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 09. 2019 17:43

A ještě ti to protřepe svalstvo.

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 16:26

Skvělý vynález. S rychlostí oprav a výstavby nových silnic by to v čr mohlo být tak za 2000 let rozšířeno. Akorát nevim jestli v té době ještě budou silnice třeba.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 09. 2019 19:15

Té můj sen nechat se grilovat elmag zářením. To bude ideální pro děti a lidi s kardiostimulátory.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 09. 2019 20:56

Na tých 90% účinnosti som veľmi zvedavý a ako to merali, nenašiel by sa niekde článok z karentovaného časopisu?

Odpovědět  |   | 
joker  |  01. 10. 2019 09:44

A mohlo by to fungovat i obráceně? Tedy že když ty cívky ve vozovce nebudou zrovna pod proudem, že by to odebíralo elektřinu z projíždějících elektromobilů, aby se tak dostával el. proud do sítě i při výpadku elektřiny?

Odpovědět  |   | 
Paly  |  01. 10. 2019 11:51

Keď sa vyberie korytnačka s lenochodom na cestu okolo sveta tak sa vrátia skôr, ako niekto elektrifikuje zmysluplných dajme tomu 20 km úsek cesty. Izraelci elektrifikovali 20 m a Švédi plánujú 1.6 km. Páni to ma podrž, padnem na kolená z toho tempa...

Odpovědět  |   | 
joker  |  01. 10. 2019 15:26

Asi by byly zajímavé i detaily, např. kolikrát těch 20m asi museli ujet, a jakou rychlostí, a za jakých podmínek, aby se baterie dobila třeba z 20% na 100% s účinností kolem 90%? Proč to asi zkoušeli na úseku dlouhém (tedy spíše krátkém) jen 20 metrů? Že by bylo v Izraeli poněkud obtížné nasimulovat na delším úseku, jak by to mohlo fungovat za různých povětrnostních podmínek, např. při sněžení?

Odpovědět  |   | 
Paly  |  01. 10. 2019 19:45

Ak už chcú niečo podobné skúšať, nech to radšej robia na parkovacích miestach,bude to lacnejšie a omnoho efektívnejšie.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 10. 2019 19:02

Korytnacka, lenochod a Slovak, ne?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A