V Indii je i Aston Martin. Co sem výrobce luxusních aut táhne?

Indie má pro výrobce luxusních vozů magickou přitažlivost. Očividně nehledí na to, že zde žije 800 milionů lidí za dva dolary denně, oni cílí na někoho jiného, na zdejších 55 multimilionářů a stovky milionářů. A tak už v Mumbaji své vozy prodávají Porsche, Mercedes-Benz, Maserati, chystá se Ferrari. K nim se nyní přidal i Aston Martin.

„Vstupujeme na indický trh, protože si myslíme, že nastal ten správný čas,“ řekl při otevření první prodejny Aston Martin v Mumbaji obchodní ředitel britské značky Bill Donnelly. „Trh se sportovními vozy v Indii je nyní velmi malý, ale rychle roste. V květnu se chystáme otevřít další showroom v Dillí.“

Aston Martin zde zamýšlí prodávat svůj nejlevnější model Vantage za 13.5 milionu rupií (303 657 dolarů) a Rapide za 21.5 milionu rupií. V Indii chce také ročně prodat pět vozů One-77 za 200 milionů rupií (4.5 milionu dolarů). Celkově počítá s tím, že tento rok zde prodá 30 vozů.

Podle optimisticky znějících předpovědí vzroste indický trh s luxusními vozy do roku 2020 devětkrát, z loňských 15 tisíc prodaných vozů až na 135 tisíc. Na vzrůstající zájem o luxusní vozy zareagoval už dříve Jaguar Land Rover. Ten otevřel první prodejnu v roce 2009, nyní jich má v Indii sedm.

V Indii se také prodává nejlevnější auto světa – jmenuje se Nano a stojí zde 137 555 rupií.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Modely Aston Martin pro Indii: Vantage, Rapide a One-77. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků