V Indii je i Aston Martin. Co sem výrobce luxusních aut táhne?

Indie má pro výrobce luxusních vozů magickou přitažlivost. Očividně nehledí na to, že zde žije 800 milionů lidí za dva dolary denně, oni cílí na někoho jiného, na zdejších 55 multimilionářů a stovky milionářů. A tak už v Mumbaji své vozy prodávají Porsche, Mercedes-Benz, Maserati, chystá se Ferrari. K nim se nyní přidal i Aston Martin.

„Vstupujeme na indický trh, protože si myslíme, že nastal ten správný čas,“ řekl při otevření první prodejny Aston Martin v Mumbaji obchodní ředitel britské značky Bill Donnelly. „Trh se sportovními vozy v Indii je nyní velmi malý, ale rychle roste. V květnu se chystáme otevřít další showroom v Dillí.“

Aston Martin zde zamýšlí prodávat svůj nejlevnější model Vantage za 13.5 milionu rupií (303 657 dolarů) a Rapide za 21.5 milionu rupií. V Indii chce také ročně prodat pět vozů One-77 za 200 milionů rupií (4.5 milionu dolarů). Celkově počítá s tím, že tento rok zde prodá 30 vozů.

Podle optimisticky znějících předpovědí vzroste indický trh s luxusními vozy do roku 2020 devětkrát, z loňských 15 tisíc prodaných vozů až na 135 tisíc. Na vzrůstající zájem o luxusní vozy zareagoval už dříve Jaguar Land Rover. Ten otevřel první prodejnu v roce 2009, nyní jich má v Indii sedm.

V Indii se také prodává nejlevnější auto světa – jmenuje se Nano a stojí zde 137 555 rupií.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Modely Aston Martin pro Indii: Vantage, Rapide a One-77. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků