V Indii je i Aston Martin. Co sem výrobce luxusních aut táhne?

V Indii je i Aston Martin. Co sem výrobce luxusních aut táhne?

Indie má pro výrobce luxusních vozů magickou přitažlivost. Očividně nehledí na to, že zde žije 800 milionů lidí za dva dolary denně, oni cílí na někoho jiného, na zdejších 55 multimilionářů a stovky milionářů. A tak už v Mumbaji své vozy prodávají Porsche, Mercedes-Benz, Maserati, chystá se Ferrari. K nim se nyní přidal i Aston Martin.

„Vstupujeme na indický trh, protože si myslíme, že nastal ten správný čas,“ řekl při otevření první prodejny Aston Martin v Mumbaji obchodní ředitel britské značky Bill Donnelly. „Trh se sportovními vozy v Indii je nyní velmi malý, ale rychle roste. V květnu se chystáme otevřít další showroom v Dillí.“

Aston Martin zde zamýšlí prodávat svůj nejlevnější model Vantage za 13.5 milionu rupií (303 657 dolarů) a Rapide za 21.5 milionu rupií. V Indii chce také ročně prodat pět vozů One-77 za 200 milionů rupií (4.5 milionu dolarů). Celkově počítá s tím, že tento rok zde prodá 30 vozů.

Podle optimisticky znějících předpovědí vzroste indický trh s luxusními vozy do roku 2020 devětkrát, z loňských 15 tisíc prodaných vozů až na 135 tisíc. Na vzrůstající zájem o luxusní vozy zareagoval už dříve Jaguar Land Rover. Ten otevřel první prodejnu v roce 2009, nyní jich má v Indii sedm.

V Indii se také prodává nejlevnější auto světa – jmenuje se Nano a stojí zde 137 555 rupií.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Modely Aston Martin pro Indii: Vantage, Rapide a One-77. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků