V Goodwoodu se ukáže také McLaren 570S Sprint. Nesmí na silnice

Na silnici se s tímhle autem nesmí, ale zároveň není vyvinuto podle platných pravidel jakékoli oficiální mezinárodní automobilové soutěže. Takže co to vlastně je? McLaren 570S Sprint v základním provedení není nic jiného než hračka pro velké kluky (a holky). Stačí si pronajmout okruh a pak si tam můžete dělat, co se vám zlíbí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570S Sprint nesmí na silnice a bez příplatkového paketu GT4 neodpovídá ani pravidlům jakékoli okruhové série. Je to tedy pouze hračka pro někoho, kdo za ni může dát přes pět milionů korun

Přesto lze v příplatcích najít i položku „GT4 compliance pack“, který upraví McLaren 570S Sprint tak, aby mohl startovat v závodech pro kategorii FIA GT4. Nicméně speciálně pro tyto závody už McLaren vyrábí model 570S GT4.

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

Technický základ je shodný s McLarenem 570S, včetně karbonového monokoku, dvěma turby přeplňovaného osmiválce 3,8 l a dvouspojkové sedmistupňové převodovky. Automobilka tvrdí, že výkon i točivý moment prošel optimalizací, ale konkrétní čísla neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Můžete si dokonce připlatit za sedadlo spolujezdce, abyste mohli děsit své kamarády. Tento McLaren má totiž z celé řady Sport Series nejvyšší přítlak. Kola z hořčíkové slitiny s centrálním maticí a hladkými pneumatikami jsou standardní výbava

Díky karbonovému křídlu a vůbec kompletně přepracované aerodynamice má model 570S Sprint největší přítlak z celé modelové řady Sport Series. Základní cena za okruhový McLaren 570S Sprint je stanovena na docela zajímavých 148 000 britských liber bez daně. To je zhruba 5 200 000 korun, což na podobně orientované a exkluzivní auto není zrovna moc.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků