V Goodwoodu se ukáže také McLaren 570S Sprint. Nesmí na silnice

Na silnici se s tímhle autem nesmí, ale zároveň není vyvinuto podle platných pravidel jakékoli oficiální mezinárodní automobilové soutěže. Takže co to vlastně je? McLaren 570S Sprint v základním provedení není nic jiného než hračka pro velké kluky (a holky). Stačí si pronajmout okruh a pak si tam můžete dělat, co se vám zlíbí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570S Sprint nesmí na silnice a bez příplatkového paketu GT4 neodpovídá ani pravidlům jakékoli okruhové série. Je to tedy pouze hračka pro někoho, kdo za ni může dát přes pět milionů korun

Přesto lze v příplatcích najít i položku „GT4 compliance pack“, který upraví McLaren 570S Sprint tak, aby mohl startovat v závodech pro kategorii FIA GT4. Nicméně speciálně pro tyto závody už McLaren vyrábí model 570S GT4.

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

Technický základ je shodný s McLarenem 570S, včetně karbonového monokoku, dvěma turby přeplňovaného osmiválce 3,8 l a dvouspojkové sedmistupňové převodovky. Automobilka tvrdí, že výkon i točivý moment prošel optimalizací, ale konkrétní čísla neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Můžete si dokonce připlatit za sedadlo spolujezdce, abyste mohli děsit své kamarády. Tento McLaren má totiž z celé řady Sport Series nejvyšší přítlak. Kola z hořčíkové slitiny s centrálním maticí a hladkými pneumatikami jsou standardní výbava

Díky karbonovému křídlu a vůbec kompletně přepracované aerodynamice má model 570S Sprint největší přítlak z celé modelové řady Sport Series. Základní cena za okruhový McLaren 570S Sprint je stanovena na docela zajímavých 148 000 britských liber bez daně. To je zhruba 5 200 000 korun, což na podobně orientované a exkluzivní auto není zrovna moc.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků