V Goodwoodu se ukáže také McLaren 570S Sprint. Nesmí na silnice

Na silnici se s tímhle autem nesmí, ale zároveň není vyvinuto podle platných pravidel jakékoli oficiální mezinárodní automobilové soutěže. Takže co to vlastně je? McLaren 570S Sprint v základním provedení není nic jiného než hračka pro velké kluky (a holky). Stačí si pronajmout okruh a pak si tam můžete dělat, co se vám zlíbí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570S Sprint nesmí na silnice a bez příplatkového paketu GT4 neodpovídá ani pravidlům jakékoli okruhové série. Je to tedy pouze hračka pro někoho, kdo za ni může dát přes pět milionů korun

Přesto lze v příplatcích najít i položku „GT4 compliance pack“, který upraví McLaren 570S Sprint tak, aby mohl startovat v závodech pro kategorii FIA GT4. Nicméně speciálně pro tyto závody už McLaren vyrábí model 570S GT4.

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

Technický základ je shodný s McLarenem 570S, včetně karbonového monokoku, dvěma turby přeplňovaného osmiválce 3,8 l a dvouspojkové sedmistupňové převodovky. Automobilka tvrdí, že výkon i točivý moment prošel optimalizací, ale konkrétní čísla neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Můžete si dokonce připlatit za sedadlo spolujezdce, abyste mohli děsit své kamarády. Tento McLaren má totiž z celé řady Sport Series nejvyšší přítlak. Kola z hořčíkové slitiny s centrálním maticí a hladkými pneumatikami jsou standardní výbava

Díky karbonovému křídlu a vůbec kompletně přepracované aerodynamice má model 570S Sprint největší přítlak z celé modelové řady Sport Series. Základní cena za okruhový McLaren 570S Sprint je stanovena na docela zajímavých 148 000 britských liber bez daně. To je zhruba 5 200 000 korun, což na podobně orientované a exkluzivní auto není zrovna moc.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků