V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

Hyundai Motor dodal během října do Evropy dalších 50 vozů ix35 Fuel Cell. Významně tak rozšiřuje zdejší flotilu vozů poháněných vodíkovými palivovými články. Vůbec největší dodávka aut s tímto druhem pohonu zvyšuje počet těchto vozů Hyundai v Evropě na více než 250, což je více než u kteréhokoli jiného výrobce. Automobily jsou určeny pro soukromé i firemní zákazníky, kteří se rozhodli používat k přepravě nejekologičtější pohon.
V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

Model ix35 Fuel Cell je prvním sériově vyráběným modelem svého druhu na světě.. Do konce letošního roku tak bude tento model s ekologickým pohonem k dispozici ke koupi nebo pronájmu již ve 13 evropských zemích.

Thomas A. Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe, uvedl: „Nejnovější dodávka padesáti kusů potvrzuje naši vedoucí pozici v kategorii vozidel na palivové články v Evropě. Naším cílem je využít rostoucí distribuční sítě k dalšímu rozšíření zájmu o ekologické vozy mezi evropskými zákazníky."

Model ix35 Fuel Cell je vybaven elektrický motorem o výkonu 100 kW (136 PS), který mu umožňuje dosáhnout maximální rychlosti 160 km/h. Neprodukuje žádné škodlivé emise a z výfuku mu odchází pouze vodní pára. Dojezd na jednu nádrž vodíku je téměř 600 km, což je srovnatelné s běžnými automobily. Více informací o inovativní technologii Hyundai palivových článků je k dispozici na www.fuelcell.eu.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků