V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

Hyundai Motor dodal během října do Evropy dalších 50 vozů ix35 Fuel Cell. Významně tak rozšiřuje zdejší flotilu vozů poháněných vodíkovými palivovými články. Vůbec největší dodávka aut s tímto druhem pohonu zvyšuje počet těchto vozů Hyundai v Evropě na více než 250, což je více než u kteréhokoli jiného výrobce. Automobily jsou určeny pro soukromé i firemní zákazníky, kteří se rozhodli používat k přepravě nejekologičtější pohon.
V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

Model ix35 Fuel Cell je prvním sériově vyráběným modelem svého druhu na světě.. Do konce letošního roku tak bude tento model s ekologickým pohonem k dispozici ke koupi nebo pronájmu již ve 13 evropských zemích.

Thomas A. Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe, uvedl: „Nejnovější dodávka padesáti kusů potvrzuje naši vedoucí pozici v kategorii vozidel na palivové články v Evropě. Naším cílem je využít rostoucí distribuční sítě k dalšímu rozšíření zájmu o ekologické vozy mezi evropskými zákazníky."

Model ix35 Fuel Cell je vybaven elektrický motorem o výkonu 100 kW (136 PS), který mu umožňuje dosáhnout maximální rychlosti 160 km/h. Neprodukuje žádné škodlivé emise a z výfuku mu odchází pouze vodní pára. Dojezd na jednu nádrž vodíku je téměř 600 km, což je srovnatelné s běžnými automobily. Více informací o inovativní technologii Hyundai palivových článků je k dispozici na www.fuelcell.eu.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků