Na dubnovém autosalonu v New York prezentoval Genesis své první SUV-Kupé GV80 Coupe Concept, konkurenta pro současné BMW X6 a Mercedes-Benz GLC Kupé. Zdroj: Genesis

Na dubnovém autosalonu v New York prezentoval Genesis své první SUV-Kupé GV80 Coupe Concept, konkurenta pro současné BMW X6 a Mercedes-Benz GLC Kupé. Zdroj: Genesis

Automobilka netajila záměr rychlého uvedení na běžné silnice, ale možná málokdo tušil, že to bude takhle rychle. Zdroj: Genesis

Automobilka netajila záměr rychlého uvedení na běžné silnice, ale možná málokdo tušil, že to bude takhle rychle. Zdroj: Genesis

Sériový Genesis GV80 Coupe se právě představuje na domácím jihokorejském trhu s uvedením do prodeje k 11. říjnu. Zdroj: Genesis

Sériový Genesis GV80 Coupe se právě představuje na domácím jihokorejském trhu s uvedením do prodeje k 11. říjnu. Zdroj: Genesis

polu s ním půjde do prodeje i modernizovaná verze s klasickou karoserií. Zdroj: Genesis

polu s ním půjde do prodeje i modernizovaná verze s klasickou karoserií. Zdroj: Genesis

Na první pohled je patrné, že hodně času ušetřila prakticky nezměněná karoserie. Zdroj: Genesis

Na první pohled je patrné, že hodně času ušetřila prakticky nezměněná karoserie. Zdroj: Genesis

Novinka dlouhá 4965 mm, s rozvorem 2955 mm, šířkou 1975 a výškou 1710 mm vypadá na chlup stejně jako koncept. Zdroj: Genesis

Novinka dlouhá 4965 mm, s rozvorem 2955 mm, šířkou 1975 a výškou 1710 mm vypadá na chlup stejně jako koncept. Zdroj: Genesis

Dokonce tu najdeme i dělenou masku chladiče, střešní spoiler a kola s průměry od 20 do 22 palců. Zdroj: Genesis

Dokonce tu najdeme i dělenou masku chladiče, střešní spoiler a kola s průměry od 20 do 22 palců. Zdroj: Genesis

Prémiového ducha dodává paleta 13 barev se speciálním odstínem modré Bering, namíchané pouze pro tento model. Zdroj: Genesis

Prémiového ducha dodává paleta 13 barev se speciálním odstínem modré Bering, namíchané pouze pro tento model. Zdroj: Genesis

Při pohledu zezadu dává Genesis GV80 Coupe skrze čtyři koncovky výfuku vědět, že mu výkon nechybí. Zdroj: Genesis

Při pohledu zezadu dává Genesis GV80 Coupe skrze čtyři koncovky výfuku vědět, že mu výkon nechybí. Zdroj: Genesis

Základem je přeplňovaný zážehový čtyřválec o objemu 2.5 litru s výkonem 300 koní a točivým momentem 422 N.m. Zdroj: Genesis

Základem je přeplňovaný zážehový čtyřválec o objemu 2.5 litru s výkonem 300 koní a točivým momentem 422 N.m. Zdroj: Genesis

Alternativou je vidlicový bi-turbo šestiválec 3.6 litru produkující 375 koní a 530 N.m. Zdroj: Genesis

Alternativou je vidlicový bi-turbo šestiválec 3.6 litru produkující 375 koní a 530 N.m. Zdroj: Genesis

K dispozici je i s elektrickým kompresorem, který výkonovou hranici posouvá na 409 koní a 549 N.m. Zdroj: Genesis

K dispozici je i s elektrickým kompresorem, který výkonovou hranici posouvá na 409 koní a 549 N.m. Zdroj: Genesis

Ve všech případech dostanete pohon všech kol, osmistupňový automat a 80litrovou nádrž pro dlouhý dojezd. Zdroj: Genesis

Ve všech případech dostanete pohon všech kol, osmistupňový automat a 80litrovou nádrž pro dlouhý dojezd. Zdroj: Genesis

Interiér se od konceptu odlišuje daleko více. Zdroj: Genesis

Interiér se od konceptu odlišuje daleko více. Zdroj: Genesis

Zákazníci tohoto segmentu by totiž neměli pochopení pro skořepinové sedačky a trubkovou výztuhu. Zdroj: Genesis

Zákazníci tohoto segmentu by totiž neměli pochopení pro skořepinové sedačky a trubkovou výztuhu. Zdroj: Genesis

Nového je ale mnohem více. Zdroj: Genesis

Nového je ale mnohem více. Zdroj: Genesis

Palubní deska se středovým panelem má zcela odlišnou podobu. Zdroj: Genesis

Palubní deska se středovým panelem má zcela odlišnou podobu. Zdroj: Genesis

Dominantou je 27palcový přístrojový štít s dotykovou obrazovkou infotainmentu. Zdroj: Genesis

Dominantou je 27palcový přístrojový štít s dotykovou obrazovkou infotainmentu. Zdroj: Genesis

Na vyvýšeném středovém panelu najdeme ovládání klimatizace kombinující dotykové plochy a fyzická tlačítka. Zdroj: Genesis

Na vyvýšeném středovém panelu najdeme ovládání klimatizace kombinující dotykové plochy a fyzická tlačítka. Zdroj: Genesis

Pod ní se nachází úložný prostor s dvířky zdobenými reliéfem. Zdroj: Genesis

Pod ní se nachází úložný prostor s dvířky zdobenými reliéfem. Zdroj: Genesis

Sportovní sedačky nahradila vyhřívaná a ventilovaná křesla a vzadu jsou klasicky tři místa s polohovatelnými opěradly. Zdroj: Genesis

Sportovní sedačky nahradila vyhřívaná a ventilovaná křesla a vzadu jsou klasicky tři místa s polohovatelnými opěradly. Zdroj: Genesis

Krásným detailem je volič převodovky v křišťálovém designu.

Krásným detailem je volič převodovky v křišťálovém designu.

Interiér obecně působí honosným dojmem.  Zdroj: Genesis

Interiér obecně působí honosným dojmem.  Zdroj: Genesis

Prolíná se tu obložení z pravého dřeva s kvalitní kůží a hliníkovými detaily. Zdroj: Genesis

Prolíná se tu obložení z pravého dřeva s kvalitní kůží a hliníkovými detaily. Zdroj: Genesis

Na výběr je pět odstínů interiéru, z toho jsou tři nové.  Zdroj: Genesis

Na výběr je pět odstínů interiéru, z toho jsou tři nové.  Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Genesis GV80 Coupe Zdroj: Genesis

Automobilka netajila záměr rychlého uvedení na běžné silnice, ale možná málokdo tušil, že to bude takhle rychle. Zdroj: Genesis
Sériový Genesis GV80 Coupe se právě představuje na domácím jihokorejském trhu s uvedením do prodeje k 11. říjnu. Zdroj: Genesis
polu s ním půjde do prodeje i modernizovaná verze s klasickou karoserií. Zdroj: Genesis
Na první pohled je patrné, že hodně času ušetřila prakticky nezměněná karoserie. Zdroj: Genesis
51
Fotogalerie

V dubnu koncept, teď už sériové auto. Genesis GV80 Coupe může mít bi-turbo šestiválec!

Genesis se poprvé vydává do segmentu kupé-SUV. Prémiová konkurence je tvrdá, ale novinka je na ni dobře připravená. Ostudu rozhodně neudělá.

Na dubnovém autosalonu v New York prezentoval Genesis své první SUV-Kupé GV80 Coupe Concept, konkurenta pro současné BMW X6 a Mercedes-Benz GLC Kupé. Automobilka netajila záměr rychlého uvedení na běžné silnice, ale možná málokdo tušil, že to bude takhle rychle. Sériový Genesis GV80 Coupe se právě představuje na domácím jihokorejském trhu s uvedením do prodeje k 11. říjnu. Spolu s ním půjde na trh i modernizovaná verze s klasickou karoserií.

Na první pohled je patrné, že hodně času ušetřila prakticky nezměněná karoserie. Novinka dlouhá 4965 mm, s rozvorem 2955 mm, šířkou 1975 mm a výškou 1710 mm vypadá na chlup stejně jako koncept. Dokonce tu najdeme i dělenou masku chladiče, střešní spoiler a kola s průměry od 20 do 22 palců. Prémiového ducha dodává paleta 13 barev se speciálním odstínem modré Bering, namíchané pouze pro tento model.

Interiér se od konceptu odlišuje daleko více. Zákazníci tohoto segmentu by totiž neměli pochopení pro skořepinové sedačky a trubkovou výztuhu. Nového je ale mnohem více. Palubní deska se středovým panelem má zcela odlišnou podobu. Dominantou je 27palcový přístrojový štít s dotykovou obrazovkou infotainmentu.

Na vyvýšeném středovém panelu najdeme ovládání klimatizace kombinující dotykové plochy a fyzická tlačítka. Pod ní se nachází úložný prostor s dvířky zdobenými reliéfem. Sportovní sedačky nahradila vyhřívaná a ventilovaná křesla a vzadu jsou klasicky tři místa s polohovatelnými opěradly.

Krásným detailem je volič převodovky v křišťálovém designu. Interiér obecně působí honosným dojmem. Prolíná se tu obložení z pravého dřeva s kvalitní kůží a hliníkovými detaily. Na výběr je pět odstínů interiéru, z toho jsou tři nové.

Při pohledu zezadu dává Genesis GV80 Coupe skrze čtyři koncovky výfuku vědět, že mu výkon nechybí. Základem je přeplňovaný zážehový čtyřválec o objemu 2.5 litru s výkonem 300 koní a točivým momentem 422 N.m. Alternativou je vidlicový bi-turbo šestiválec 3.6 litru produkující 375 koní a 530 N.m. K dispozici je i s elektrickým kompresorem, který výkonovou hranici posouvá na 409 koní a 549 N.m.  Ve všech případech dostanete pohon všech kol, osmistupňový automat a 80litrovou nádrž pro dlouhý dojezd.

 

Doporučujeme

Články odjinud