To jsme měli ve skriptech dopravních prostředků a to byly vydány někdy kolem roku 1985 :-D Stejně jako 2 poschoďový kloubák atd. Couvat s 3 přívěsy umí většina cirkusáků a dost zemědělců. Sem tam i nějaký kamioňák dělající manipulaci v přístavu. Není třeba z toho dělat vědu. Byť souhlasím, že dnešním pánům redaktorům s HTP + plameny na dveřích to může připadat jako neuvěřitelný stroj.
Si pamatuju, že kloubový a snad i dvoupatrový neoplan kdysi dávno stával na parkovišti v Praze u Edenu - a říkal jsem si tehdy, jak se asi jede v té zadní části na dálnici a jak to musí házet při předjíždění :-)
Hm, autobus dlouhej jak kráva a má to stejně dveří jak ty pražský 12 metrový...na letiště možná dobrý, do MHD nesmysl.
Do běžného MHD provozu to také není určeno. Je to linka pro metropolitní autobusy, které mají v Německu dlouhou tradici a na silnicích i obvykle vyhrazené pruhy a malé poloměry zatáček, takže tohle je pro tento typ dopravy ideální dopravní prostředek. Na poměry českých měst to je ovšem nepoužitelné.
Škoda, že k článku nie je video. Z fotiek mám však dojem, že sa natáčajú minimálne prvé štyri nápravy. Veľmi by ma však zaujímalo, ktoré nápravy idú v tých istých stopách. Ideálne by boli nejaké schémy.
super, přímo ideální na letiště na přepravu cestujících... dobrý nápad
Spíš nejdelší.
Zajímavý... a ještě zajímavější by to bylo kdyby to mělo aspoň nějaký detaily k motoru, převodovce... Jak je ten článek postavenej teď by mohl bejt i na žena.cz
Na naše silnice ideální stroj hlavně na venkov:-D
Při předjíždění tohoto bych se asi pěkně zapotil.:-D
Ideální stroj na naše nejmenší kruháky na světě.
Za komunistů na vesnici na česání chmelu, se tahaly za traktorem dva autobusové přívěsi a řidič traktoru neměl ani Déčko a dnes stím nadělají jak kdyby bůhví co.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.