V Drážďanech se představil největší autobus na světě

12 komentářů

Kenny
9. září • 22:15

To jsme měli ve skriptech dopravních prostředků a to byly vydány někdy kolem roku 1985 :-D Stejně jako 2 poschoďový kloubák atd. Couvat s 3 přívěsy umí většina cirkusáků a dost zemědělců. Sem tam i nějaký kamioňák dělající manipulaci v přístavu. Není třeba z toho dělat vědu. Byť souhlasím, že dnešním pánům redaktorům s HTP + plameny na dveřích to může připadat jako neuvěřitelný stroj.

Phoenix
17. září • 15:29

Si pamatuju, že kloubový a snad i dvoupatrový neoplan kdysi dávno stával na parkovišti v Praze u Edenu - a říkal jsem si tehdy, jak se asi jede v té zadní části na dálnici a jak to musí házet při předjíždění :-)

Ferta
9. září • 20:31

Hm, autobus dlouhej jak kráva a má to stejně dveří jak ty pražský 12 metrový...na letiště možná dobrý, do MHD nesmysl.

Lukáš
10. září • 21:20

Do běžného MHD provozu to také není určeno. Je to linka pro metropolitní autobusy, které mají v Německu dlouhou tradici a na silnicích i obvykle vyhrazené pruhy a malé poloměry zatáček, takže tohle je pro tento typ dopravy ideální dopravní prostředek. Na poměry českých měst to je ovšem nepoužitelné.

josephko
9. září • 19:54

Škoda, že k článku nie je video. Z fotiek mám však dojem, že sa natáčajú minimálne prvé štyri nápravy. Veľmi by ma však zaujímalo, ktoré nápravy idú v tých istých stopách. Ideálne by boli nejaké schémy.

z750s
9. září • 19:46

super, přímo ideální na letiště na přepravu cestujících... dobrý nápad

Linkinn52
9. září • 17:12

Spíš nejdelší.

m.dlouhy
9. září • 16:55

Zajímavý... a ještě zajímavější by to bylo kdyby to mělo aspoň nějaký detaily k motoru, převodovce... Jak je ten článek postavenej teď by mohl bejt i na žena.cz

Karel
9. září • 12:50

Na naše silnice ideální stroj hlavně na venkov:-D

adf
9. září • 11:37

Při předjíždění tohoto bych se asi pěkně zapotil.:-D

Fantomas
9. září • 10:57

Ideální stroj na naše nejmenší kruháky na světě.

Tom
9. září • 9:44

Za komunistů na vesnici na česání chmelu, se tahaly za traktorem dva autobusové přívěsi a řidič traktoru neměl ani Déčko a dnes stím nadělají jak kdyby bůhví co.

Doporučujeme

Články odjinud