V Detroitu nebude vystavovat ani Nissan a ani Infiniti

V Detroitu nebude vystavovat ani Nissan a ani Infiniti

Situace kolem lednového Detroitského autosalonu začíná být skutečně vážná a automobilky jedna po druhé ohlašují svou neúčast na této velmi významné autoshow. Do řady absentérů se po Mitsubishi nyní přidala další japonská automobilka Nissan spolu se svou prémiovou značkou Infiniti, která je právě v Americe velice populární. Jako hlavní důvod neuvedl výrobce nic jiného, než špatnou finanční situaci, pro kterou si zkrátka musí „utáhnout opasek“.

Jak jsme vás nedávno informovali, za podobné důvody se skryly i automobilky Mitsubishi, Suzuki, Ferrari, Rolls-Royce a Land Rover, přičemž tento seznam se bohužel zřejmě ještě rozšíří. Letošní autosalon odehrávající se v Cobo Hall tak zřejmě ani zdaleka nebude taký, jako po uplynulá léta a s trochou nadsázky jej možná časem budeme přirovnávat k některým menším středoevropským.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků