V Citroënu se rozpovídali o malých autech. Nejsou zisková, v budoucnu se zaměří na segmenty B a C

4 komentáře (4 nové)

Hlinda
10. června • 7:08

Za komunistů byla škoda 120. To bylo vše. Pojďme se tam vrátit. 😉 Každá automobilka bude vyrábět jen jeden model

Adyk
9. června • 17:51

Když chceš dělat auta, která budou pro "klienty atraktivní", tak se vyprdni na elektromobily.

Kumuwux
8. června • 12:41

Bohužel PSA/Stellantis totálně rezignovali (s vidinou zářné elektrické budoucnosti) na vývoj nové generace spalovacích motorů, jediné investice minulém desetiletí šly do modernizované verze tříalce Puretech 1,2 l s novou převodovkou a MH -EV a pouze kosmetické úpravy do motoru 1,6l Puretech, který má kořeny v roce 2006 ve spolupráci PSA/BMW a do 1,5 HDI, který nahradil 1,6L HDI ze společného vývoje s Fordem, ale to byl v podstatě jen pokračování letité spolupráce z roku 1988) aby po necelých šesti letech života ji u většiny modelů zcela vyřazdili. Z nabídky nesmyslně vypustili 2.0 Blue HDI, přitom to byl jejich nejprodávanější motor.
Jinak je to naprostá bída a zoufalství, do všech vozů nabízejí buď výše zmíněný tříhrnek a nebo jen plug-in hybridy a EV, na vývoj full hybridů rezignovali úplně a spoléhají se slepě na štedré dotace a na zákazníky, kteří chtějí koupit EV ( a těch moc není )Takže nejenom, že oholili Citroen na kost, ale také zabíjejí tradici velkých a luxusních Citroenů argumentem, že pro ně neexistuje trh a že chtějí konkurovat Dacii, bravo pane Tavaresi. Moc díky panu Koskasovi, který ještě minulý rok tvrdil, že Citroen rozhodně nebude low-cost značka. A nezapomeňme poděkujme ještě Lindě Jackson, která tuhle transformaci započala ( včetně ukončení výroby hydropneumatického odpružení ) a že oba pány nasměrovala tím správným směrem !Za svůj život jsem ještě neviděl podobný případ, ​​kdy by někdo z vyššího vedení úmyslně poškodil tak velkou automobilovou značku s nespornou historickou a technologickou hodnotou a tak jedinečnou a bohatou historií jako Citroen a udělal z ní tuhle "prázdnou skořáku" a přesto se najdou lidé kteří tomuto budou ve stoje tleskat.Neuvěřitelné .... :-//

Dřevo Levně
9. června • 14:52

Jestli na poradě vytáhne ekonomickej ředitel řádně vyfutrovaný argumenty kudy cesta nevede tak kdo se postaví proti? Nikdo nechce vracet zlatou kreditku, klíče od vilky, služebáku, a jachty.

Doporučujeme

Články odjinud